gooner6 Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Veldig fornøyd med siste utgivelse av GunnersPost. Stor vekt på de unge spillerene og Highbury! Takk for den enorme jobben dere må legge ned for at vi skal kunne kose oss med favoritt lesestoffet vårt! Hva kan man si? Keep upthe good work?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Vil bare tilfalle applausen her! Super jobb fra alle bidragsytere Jeg håper vi som "bare" leser forstår hvor mye tid&arbeid dere legger ned! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Ja, det var et skikkelig saftig blad, med masse gode artikler. Leser det på senga hver dag. Har ikke kommet halveis enda. Storkoser meg med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 jau, nok en gang ett kjempe bra blad som det vanlig pleier å være Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Dette var et fint blad. Det var veldig fint å komme hjem fra skolen og finne et så fint blad i postkassa. Det blir nesten til at mann ligger etter med leksene fordi man har så mye Arsenal-stoff å lese på. Dette bladet RULER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Artiklen fra Austrian Tour, med beskrivelser om treningsmetoder +++, var bare KONGE asså!! Takk, takk, takk, alle som er med å bidrar til at TGP kommer ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted September 5, 2005 Report Share Posted September 5, 2005 Må si meg 100% enig i all skryt av bladet her. Og spesielt dekningen fra Østerrike var helt rå. Mye bra stoff og skrevet på en fin humoristisk måte. Etterhvert som de aller fleste tråler internett opp og ned etter arsenal stoff 18 timer i døgnet er det helt klart at slike artikler blir viktigere og viktigere for å gjøre bladet mer "ekslusivt" Som sagt ett glimrende blad!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Som vanlig svært høy kvalitet på TGP. Personlig synes jeg artikkelen om Wengers 'høye spill' var veldig interessant og tankevekkende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 TGP og redaksjonen fortjener mye skryt ja. Må si jeg er imponert hvor profesjonelt dette bladet er. Bildekvalitet,layout og ikke minst reportasjene er meget imponerende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.