Jump to content

Tippekonkurransen


hermz

Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Resultatene kommer så fort jeg har tid etter kampen.

Hvorfor legger du ikke ut resultatene når du har tid før kampen? Er du ferdig med driten frem til neste helg. Tror jeg, jeg skal begynne å gjør ;)

 

Kan jo ikke legge ut resultatene før kampen, da vet jeg jo ikke hva stillinga er.

Tipper resultatene kommer på søndagen eller på mandagen.

 

Nettet går så treigt, så får ikke gjort det her, er ikke hjemme nå.

Mente egentlig at fristen var til igår. Men greit, de siste er med. Nå er kampen igang! ;)

Link to comment
Share on other sites

Forslag om ny regel: Dersom spilleren man setter opp som FM ikke starter kampen likevel, har man lov til å endre FM fram til kampstart. Jeg hadde valgt Diaby som første målscorer i dag dersom jeg hadde visst at RvP ikke starta kampen.

Link to comment
Share on other sites

Forslag om ny regel: Dersom spilleren man setter opp som FM ikke starter kampen likevel, har man lov til å endre FM fram til kampstart. Jeg hadde valgt Diaby som første målscorer i dag dersom jeg hadde visst at RvP ikke starta kampen.

 

godt du sier det etter han scorer :angry:

 

Jeg hadde også tenkt å ta diaby som første målscorer og at arsenal vant 5-0 og at adebayor puttet 3 mål ...

Link to comment
Share on other sites

Resultatene kommer så fort jeg har tid etter kampen.

Hvorfor legger du ikke ut resultatene når du har tid før kampen? Er du ferdig med driten frem til neste helg. Tror jeg, jeg skal begynne å gjør :D

 

Kan jo ikke legge ut resultatene før kampen, da vet jeg jo ikke hva stillinga er.

 

Åja det tenkte jeg ikke på.... *ironi* ;)

Link to comment
Share on other sites

Forslag om ny regel: Dersom spilleren man setter opp som FM ikke starter kampen likevel, har man lov til å endre FM fram til kampstart. Jeg hadde valgt Diaby som første målscorer i dag dersom jeg hadde visst at RvP ikke starta kampen.

 

godt du sier det etter han scorer :)

 

Jeg hadde også tenkt å ta diaby som første målscorer og at arsenal vant 5-0 og at adebayor puttet 3 mål ...

Greit! :P

---------------------------------------

 

Arsenal vs Derby

5-0

FM: Diaby

 

 

Gooner4ever: 3

Hermz: 2

KabelJo: 2

Kje_simen: 1

Taugooneren: 2

Hleb91: 2

Arsenal_1886: 2

Birger: 2

Hermes: 2

Rosicky07: 2

Mee And Bertie: 2

Torstein: Arsenal 2

Moen: 2

Magnus87: 3

Simbad: 1

henry#14: 3

OleKristian Arsenal 4ever: 2

tRosicky: 2

Geir__k: 1

Olè: 2

Revelur: 2

Gunner18: 3

Kje_simen: 1

Ben Lakris: 3

Arnie: 2

Clyde: 2

Henry88: 2

 

Graulerer til Gunner18, henry#14, ben lakris, magnus87 og Gooner4ever.

Vinnerene skrives på førsteposten, ny tippekamp kommer imorra tenker jeg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal v Newcastle

(Liga-cup på Emirates Stadium)

 

Nå kan dere tippe, husk dere to som har tippet, ikke tipp før jeg legger ut en ny kamp. Men, ok! :)

Frist: 26. september klokka 20.00.

Kampstart: klokka 20.45 samme dag.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...