Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Lehmann er en god keeper, ingen tvil om det. Men i mine øyne ikke stabil nok for Arsenal.

 

Jeg er faktisk litt lysten på et lite eksperiment, involvert med spilleren som ble presentert som ny Arsenal-spiller på Arsenal.com, nemlig usikkerheten selv i Liverpool buret, Jerzy Dudek.

 

Dudek var PL´s beste keeper, men forsvant ut i et sort hull av et mørke, og nyter i dag lite respekt. Dette er selvsagt Dudeks i stor grad egen feil, men jeg mener at personen som bærer hovedansvaret for dette heter Gerrard Houllier. Houllier hadde sikkert sine lyspunkter, men å støtte spillerne i media var ingen fanesak. Wenger maler på at vi ikke har et keeperproblem, men jeg er ganke sikker på at internt er han lite tilfreds med situasjonen (håper jeg). Spillerne i Liverpool, derimot, fikk passet sitt påskrevet av deres egen sjef i media, både titt og ofte. Jeg vet selvsagt lite om de interne forholdene i Liverpool, men Dudek opptrer som han er fraristet enhver selvsikkerhet.

Dudek vil kunne kjøpes billig (ja, ja Wenger har midler til kjøp, men det er jo billig-kjøp han KAN).

Et helt nytt, og selvsagt mer positivt, miljø, hvor han vil nyte den respekten han fortjener under Wengers vinger. Jeg tror faktisk Dudek, under de rette omstendigheter, kan blomstre til å bli en topp-keeper igjen.

 

Det er vel ikke særlig sannsynlig, men som et tanke-eksperiment synes jeg det er spennende.

Og det store minuset er jo selvsagt at man ikke har råd til å feile, hvis man prøver..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
Lehmann er en god keeper, ingen tvil om det. Men i mine øyne ikke stabil nok for Arsenal.

 

Jeg er faktisk litt lysten på et lite eksperiment, involvert med spilleren som ble presentert som ny Arsenal-spiller på Arsenal.com, nemlig usikkerheten selv i Liverpool buret, Jerzy Dudek.

 

Dudek var PL´s beste keeper, men forsvant ut i et sort hull av et mørke, og nyter i dag lite respekt. Dette er selvsagt Dudeks i stor grad egen feil, men jeg mener at personen som bærer hovedansvaret for dette heter Gerrard Houllier. Houllier hadde sikkert sine lyspunkter, men å støtte spillerne i media var ingen fanesak.  Wenger maler på at vi ikke har et keeperproblem, men jeg er ganke sikker på at internt er han lite tilfreds med situasjonen (håper jeg). Spillerne i Liverpool, derimot, fikk passet sitt påskrevet av deres egen sjef i media,  både titt og ofte. Jeg vet selvsagt lite om de interne forholdene i Liverpool, men Dudek opptrer som han er fraristet enhver selvsikkerhet.

Dudek vil kunne kjøpes billig (ja, ja Wenger har midler til kjøp, men det er jo billig-kjøp han KAN).

Et helt nytt, og selvsagt mer positivt, miljø, hvor han vil nyte den respekten han fortjener under Wengers vinger. Jeg tror faktisk Dudek, under de rette omstendigheter, kan blomstre til å bli en topp-keeper igjen.

 

Det er vel ikke særlig sannsynlig, men som et tanke-eksperiment synes jeg det er spennende.

Og det store minuset er jo selvsagt at man ikke har råd til å feile, hvis man prøver..

 

Hilsen Nilsen

3893[/snapback]

 

 

Vi har ikke tid råd til å bruke penger på en feil han kunne vært et godt andrevalg da også kunne vi kjøpt en VELDIG god keeper som nr.1. Det kunne jeg likt godt men ikke flere eksperimenter på keeperplassen takk men visst han spiller bra på andrevalgs plassen kan han få sjanser etterhvert og bli en stor spiller for oss men vi må ha en solid keeper foran han slik at han kan få tid på seg.

 

Mitt forslag er Toldo som førstevalg, og Dudek som andrevalg, for da har vi en god keeper som vi kan få billig som ikke er for ung og en god andrekeeper i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Artig at flere har fått øynene opp for at Jens faktisk er en topp-keeper.

Men, som jeg har prøvd å forklart tidligere, mye av årsaken til at han nå ikke har sluppet inn mål de siste fem kampene, er forsvaret.

Forbedret forsvarsspill fører til at keeperen blir god.

Tidligere i år har forsvaret vårt vært en katastrofe, og da ser keeperen dårlig ut.

Lehmann er en av premier leagues tre beste keepere.

Link to comment
Share on other sites

Artig at flere har fått øynene opp for at Jens faktisk er en topp-keeper.

Men, som jeg har prøvd å forklart tidligere, mye av årsaken til at han nå ikke har sluppet inn mål de siste fem kampene, er forsvaret.

Forbedret forsvarsspill fører til at keeperen blir god.

Tidligere i år har forsvaret vårt vært en katastrofe, og da ser keeperen dårlig ut.

Lehmann er en av premier leagues tre beste keepere.

4069[/snapback]

 

jeg er ikke enig at forsvaret har vært dårlig. jeg tror at det heller er omvendt.

 

jeg tror heller ikke at han er blandt ligaens tre beste heller, kanskje blandt de åtte.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. :blink:

4327[/snapback]

 

 

Er du blind eller :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. :D

4327[/snapback]

 

 

Er du blind eller :P

4614[/snapback]

 

 

I`m not, how about you?????? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. :P

4327[/snapback]

 

 

Er du blind eller ;)

4614[/snapback]

 

 

I`m not, how about you?????? :blink:

4615[/snapback]

 

 

det var ironi. Jeg kan ikke si at jeg liker Lehman eller at jeg synes at han er god, men jeg synes ikke han er dårlig for det, det er jo bare og se på statsen hans det, men JEG synes ikke at han er god.

 

Slutt og vær så sur BE HAPPY :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. :P

4327[/snapback]

 

 

Er du blind eller :P

4614[/snapback]

 

 

I`m not, how about you?????? <_<

4615[/snapback]

 

 

det var ironi. Jeg kan ikke si at jeg liker Lehman eller at jeg synes at han er god, men jeg synes ikke han er dårlig for det, det er jo bare og se på statsen hans det, men JEG synes ikke at han er god.

 

Slutt og vær så sur BE HAPPY :P

4649[/snapback]

 

 

Er det noen sure her også???

Synes bare at du skal konsentrere deg litt mere om gullfiskene dine og litt mindre om Jensemann :P

Link to comment
Share on other sites

Tegne en livstidskontrakt med ham selvfølgelig.

Ingen andre keepere kommer noensinne til å gå gjennom en hel sesong, eller 49 kamper på rad uten å tape en kamp, hvis ikke han gjør det på nytt.

Han er godt i gang med 5 kamper uten baklengsmål.

Maken til keeperspill har verden aldri sett i den forannevnte perioden. ;D

4327[/snapback]

 

 

Er du blind eller :P

4614[/snapback]

 

 

I`m not, how about you?????? :rolleyes:

4615[/snapback]

 

 

det var ironi. Jeg kan ikke si at jeg liker Lehman eller at jeg synes at han er god, men jeg synes ikke han er dårlig for det, det er jo bare og se på statsen hans det, men JEG synes ikke at han er god.

 

Slutt og vær så sur BE HAPPY :lol:

4649[/snapback]

 

 

Er det noen sure her også???

Synes bare at du skal konsentrere deg litt mere om gullfiskene dine og litt mindre om Jensemann :)

4689[/snapback]

 

 

øøøøøøøøøøøøøhhhh jeg har ikke gullfisk og jeg mener akkurat det jeg vil om Lehman, jeg mener at han er en uverdig keeper for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Arsenal trenger en ny keeper. Ingen tvil!

Jens er ikke god nok, han har ikke oppførsel og han er tysk.

Mer enn nok til å finne en erstatter.... :D

4886[/snapback]

 

 

Jeg har jo skjønt at du ikke liker tyskere Oscar, men så lenge han samtidig er den beste keeperen Tyskland har å oppdrive, er alt ok :angry:

Mannen har en unik statistikk i arsenal-trøya, og det betyr i klartekst at INGEN av arsenals tidligere keepere, har opplevd maken.

Kritikken denne mannen mottar går over i historien som den mest urettferdig, usaklig og meningsløse noensinne fremsatt mot noen arsenal-spiller.

Årsaken til dette er flere; først og fremst har han gjort noen klovne-tabber som blir hengende ved ham i all evighet virker det som, også glemmer man glatt at resultatene har vært utrolig gode på tross av disse. Faktum er at også Lehmann må dømmes utifra resultatene i ettertid, og de er altså sinnssykt gode.

Deretter sies det at han har dårlig oppførsel og er sur???

Når ble Martin Keown upopulær fordi han så sur ut????

Høyt tenningsnivå er en fellesnevner for utrolig mange arsenal-spillere gjennom tiden, uten at man dermed blir upopulær.

Så har vi det faktum at mannen er tysk altså....

Sist men ikke minst tror jeg folk blir påvirket av henning berg i studio og idioten haugen i bua som kommenterer på canal+.

Begge benytter enhver anledning til å påpeke at de ikke har troen på Lehmann, hvorfor???

Fordi de ønsker arsenals beste kanskje???

Et baklengsmål på de siste seks kampene nå tilsvarer at Jensemann er tilbake i storformen fra i fjor, og det tilsvarer minst 49 nye kamper på rad uten å tape :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Arsenal trenger en ny keeper. Ingen tvil!

Jens er ikke god nok, han har ikke oppførsel og han er tysk.

Mer enn nok til å finne en erstatter.... ;)

4886[/snapback]

 

 

Jeg har jo skjønt at du ikke liker tyskere Oscar, men så lenge han samtidig er den beste keeperen Tyskland har å oppdrive, er alt ok :D

Mannen har en unik statistikk i arsenal-trøya, og det betyr i klartekst at INGEN av arsenals tidligere keepere, har opplevd maken.

Kritikken denne mannen mottar går over i historien som den mest urettferdig, usaklig og meningsløse noensinne fremsatt mot noen arsenal-spiller.

Årsaken til dette er flere; først og fremst har han gjort noen klovne-tabber som blir hengende ved ham i all evighet virker det som, også glemmer man glatt at resultatene har vært utrolig gode på tross av disse. Faktum er at også Lehmann må dømmes utifra resultatene i ettertid, og de er altså sinnssykt gode.

Deretter sies det at han har dårlig oppførsel og er sur???

Når ble Martin Keown upopulær fordi han så sur ut????

Høyt tenningsnivå er en fellesnevner for utrolig mange arsenal-spillere gjennom tiden, uten at man dermed blir upopulær.

Så har vi det faktum at mannen er tysk altså....

Sist men ikke minst tror jeg folk blir påvirket av henning berg i studio og idioten haugen i bua som kommenterer på canal+.

Begge benytter enhver anledning til å påpeke at de ikke har troen på Lehmann, hvorfor???

Fordi de ønsker arsenals beste kanskje???

Et baklengsmål på de siste seks kampene nå tilsvarer at Jensemann er tilbake i storformen fra i fjor, og det tilsvarer minst 49 nye kamper på rad uten å tape :angry: :angry:

4936[/snapback]

 

Lehmanns unike rekord er, som du sikter til, er å gå ubeseiret i en sesong. Men den må han i aller høyeste grad dele med maaaaaange andre.

Lehmann har ikke rekord på minst innslupne mål.....men han har en rekord i antall tabber, stor-tabber!

4970[/snapback]

 

 

Stor-tabbene til Safe hands kom oftere og var større de to siste sesongene han sto ;)

Selvfølgelig sto ikke Lehmann for den ufattelige prestasjonen helt alene, men han må i rettferdighetens navn få den anerkjennelsen han fortjener etter en slik prestasjon.

Jensemann is arsenal trough and trough :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hadde Lehmann vært i nærheten av å være så god som

Seaman skulle jeg ikke sagt noe.

Men Lehmann er ikke stabil nok til å være førstekeeper på

Arsenal.

Målet til Norwich på lørdag er nok et eksempel:

der bommet han på ballen når han gikk ut som førte til

corneren.

Det var vel også en tropp på 16-20 spillere som bidro til 49

kamper på rad uten tap.

Ganske talentløst Jensemann å gi inntrykk av at det var Lehmanns

fortjeneste.

Ny keeper neste sesong er jeg enig i.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius
Ny keeper neste sesong er jeg enig i.

4975[/snapback]

Er også litt frustrert over Lehmann. Men realiteten er den at det ikke er mange keepre på markedet som er bedre enn han.

 

Men uansett så mener jeg en ny keeper er på sin plass, selv om det i seg selv ikke forsterker laget. Lehmann skaper usikkerhet i forsvaret, og det er det største problemet slik jeg ser det. Forsvaret som enhet fremstår mye sterkere med en keeper de kan stole på. Det kan de ikke Lehmann som sisteskanse. Jeg har tidligere nevnt at man kan se at forsvarspillerne vegrer seg for å spille ballen tilbake til Lehmann, og dette kan skape farlige situasjoner, da tilbakespill i de fleste situasjoner er den greieste løsningen dersom man er satt under press.

 

Lehmann er en god keeper, det er det ingen tvil om. Men vi må ha en som gir forsvaret den tryggheten de trenger. Hvem det skal bli får være opp til Wenger, men Almunia er så definitivt ikke svaret.

Link to comment
Share on other sites

Keeperplassen ser ut til å bli et evig mareritt for Arsenal.

 

Som Marius sier, Jens Lehmann er på langt nær så ille som mange på forumet vil ha det til (ikke Cygan heller for den saks skyld). Det er noen som har bestemt seg for at Lehmann er elendig og tydeligvis tror at jo flere tråder som opprettes om ham og jo høyere man skriker her inne, jo mer riktighet medfører det.

 

Likevel er det ikke til å komme utenom at Lehmann gjør en del rart. En mer stabil keeper (både på godt og vondt) enn Almunia, men likevel gjør han sine tabber. Sånt skaper usikkerhet. Og det er én av årsakene til at situasjonen er som den er. Men på langt nær den eneste.

 

Problemene er med andre ord ikke bare Lehmanns feil. Til hans forsvar må det sies at feilene blir mye mer synlige når du er keeper. Kolo Toure f.eks har gjort minst like mange, om ikke flere, graverende feil denne sesongen - men sluppet relativt lett unna sammenlignet med tyskeren.

 

I gode gamle dager satt jeg helt avslappet og visste at det med 98% sikkerhet ville gå bra på dødball i mot. I år har det vært annerledes. Toure f.eks klarer jo ikke heade vekk en ball om livet hans anvhenger av det, og hele laget surrer fælt når det skal markeres på dødball i mot. Usikkerhet smitter. Når man feiler gang på gang, er det nødt til å sette sine spor etterhvert. Det som skaper ro og trygghet er opplevd suksess. Og det har det relativt sett vært lite av defensivt i år, sett i forhold til hva man kunne og burde forvente.

 

En sikker keeper vil ikke løse disse problemene over natten, men det kan forhåpentligvis kanskje bøte på dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hadde Lehmann vært i nærheten av å være så god som

Seaman skulle jeg ikke sagt noe.

Men Lehmann er ikke stabil nok til å være førstekeeper på

Arsenal.

Målet til Norwich på lørdag er nok et eksempel:

der bommet han på ballen når han gikk ut som førte til

corneren.

Det var vel også en tropp på 16-20 spillere som bidro til 49

kamper på rad uten tap.

Ganske talentløst Jensemann å gi inntrykk av at det var Lehmanns

fortjeneste.

Ny keeper neste sesong er jeg enig i.

4975[/snapback]

 

 

Du må være både blind og døv, eventuellt spiller du idiot???

Hvis du har fulgt med en smule må du ha oppdaget at Lehmann ikke har fått fortjenesten ALENE, men selvfølgelig må han som alle andre ha sin del av anerkjennelsen i ettertid.

Målet til Norwich må nok Pires være med å ta skylden for, eller så du ikke det heller???

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ny keeper neste sesong er jeg enig i.

4975[/snapback]

Er også litt frustrert over Lehmann. Men realiteten er den at det ikke er mange keepre på markedet som er bedre enn han.

 

Men uansett så mener jeg en ny keeper er på sin plass, selv om det i seg selv ikke forsterker laget. Lehmann skaper usikkerhet i forsvaret, og det er det største problemet slik jeg ser det. Forsvaret som enhet fremstår mye sterkere med en keeper de kan stole på. Det kan de ikke Lehmann som sisteskanse. Jeg har tidligere nevnt at man kan se at forsvarspillerne vegrer seg for å spille ballen tilbake til Lehmann, og dette kan skape farlige situasjoner, da tilbakespill i de fleste situasjoner er den greieste løsningen dersom man er satt under press.

 

Lehmann er en god keeper, det er det ingen tvil om. Men vi må ha en som gir forsvaret den tryggheten de trenger. Hvem det skal bli får være opp til Wenger, men Almunia er så definitivt ikke svaret.

4976[/snapback]

 

 

Tror ikke at et lag kan spille 49 kamper på rad uten å tape hvis forsvaret er usikker på keeperen, tror du???

Ellers fatter jeg ikke hvor du har fra at forsvaret vegrer seg for å spille tilbake ballen til ham???

Det blir gjort alt for ofte etter min mening, noe som til stadighet fører til farlige situasjoner pga at pasningen blir alt for kort og presset på ballen blir for nært.

Se på Milan og lær, er mitt råd.'

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Keeperplassen ser ut til å bli et evig mareritt for Arsenal.

 

Som Marius sier, Jens Lehmann er på langt nær så ille som mange på forumet vil ha det til (ikke Cygan heller for den saks skyld). Det er noen som har bestemt seg for at Lehmann er elendig og tydeligvis tror at jo flere tråder som opprettes om ham og jo høyere man skriker her inne, jo mer riktighet medfører det.

 

Likevel er det ikke til å komme utenom at Lehmann gjør en del rart. En mer stabil keeper (både på godt og vondt) enn Almunia, men likevel gjør han sine tabber. Sånt skaper usikkerhet. Og det er én av årsakene til at situasjonen er som den er. Men på langt nær den eneste.

 

Problemene er med andre ord ikke bare Lehmanns feil. Til hans forsvar må det sies at feilene blir mye mer synlige når du er keeper. Kolo Toure f.eks har gjort minst like mange, om ikke flere, graverende feil denne sesongen - men sluppet relativt lett unna sammenlignet med tyskeren.

 

I gode gamle dager satt jeg helt avslappet og visste at det med 98% sikkerhet ville gå bra på dødball i mot. I år har det vært annerledes. Toure f.eks klarer jo ikke heade vekk en ball om livet hans anvhenger av det, og hele laget surrer fælt når det skal markeres på dødball i mot. Usikkerhet smitter.  Når man feiler gang på gang, er det nødt til å sette sine spor etterhvert. Det som skaper ro og trygghet er opplevd suksess. Og det har det relativt sett vært lite av defensivt i år, sett i forhold til hva man kunne og burde forvente.

 

En sikker keeper vil ikke løse disse problemene over natten, men det kan forhåpentligvis kanskje bøte på dem.

4979[/snapback]

 

 

Endelig et saklig og nyansert innlegg.

Hvis det finnes en bedre keeper på markedet til en overkommelig pris, håper også jeg at arsenal får ny keeper neste år.

Jeg er imidlertid temmelig sikker på at hvis forsvarsspillet vårt fortsetter i samme gate som det har gjort de siste 6 kampene nå, kommer Lehmann til å fremstå som han har gjort i de samme kampene.

Nemlig noe tilnærmet feilfri.

Ingen som helst tvil om at Klinsmann og Wenger er gode managere, og at Lehmann har tillit til disse to beviser vel det meste???

Forøvrig synes det som om Kolo har kommet ut av down-perioden sin.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius
Kritikken denne mannen mottar går over i historien som den mest urettferdig, usaklig og meningsløse noensinne fremsatt mot noen arsenal-spiller.

 

Du må være både blind og døv, eventuellt spiller du idiot???

4981[/snapback]

Finner det merkelig at du hyller Dr.Phil for et seriøst og nyansert innlegg. Ikke fordi innlegget hans ikke er det, men fordi du med det etterlyser flere seriøse og nyanserte innlegg her på forumet...?!

 

Det du til tider bringer inn i diskusjoner er da ikke noe særlig å skryte av?

 

Dersom du leser innlegget mitt så ser du at jeg ikke ilegger Lehmann noe stor skyld, eller mener han er noe dårlig keeper. Og klart han skal ha sin del av æren for kampene uten tap. Men keeperspørsmålet ble da vitterlig debattert også i fjor da vi var på det mest suverene i PL. Nettopp fordi flere av oss så svakhetene ved Lehmanns spill.

 

På dødballer og på tilbakespill er jeg redd hver eneste gang. Dette mye på grunn av Lehmann. Jeg blir ikke overrasket dersom dette også påvirker forsvaret, jeg mener i det minste å ha sett tendenser til dette. Dersom du har spilt fotball, og har hatt en keeper på laget som tuller mye, da vet du at du i veldig liten grad ønsker han involvert i spillet.

Ingen som helst tvil om at Klinsmann og Wenger er gode managere, og at Lehmann har tillit til disse to beviser vel det meste???

4981[/snapback]

Hvem Lehmann har tillit til har ikke så mye å si.................. <_<

 

Ingen tvil om at Lehmann er vår beste keeper, men at Almunia stod en del kamper er da et klart bevis på at AW forventer mer av Lehmann? Så veldig mye tillit fra AW kan vi vel ikke her snakke om? Tenker heller at AW ser på Lehmann som en bedre keeper enn Almunia, hvilket de fleste vel er enige om.

 

Virker som om du konstaterer at Lehmann er i startoppstillingen, og derfor konkluderer med at han har AW`s tillit. Per i dag virker det heller som om Lehmann er det beste av to onder.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett kampen mot bayern m, har jeg en ting å si:

GI MANNEN EN LIVSTIDSKONTRAKT!!!!!

Han var helt fantastisk, jeg har aldri sett en så bra keeper før.

2946[/snapback]

 

 

Da skulle du ha sett Tigeren ifra Hellemyri Start- Strømsgodset i 1999(Espen Johnes red. anm.)

Fædrelandsvennen gav for første og siste gang terningskast 10. Og de sportsfolkene der har peiling, folkens.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Lehmann vært i nærheten av å være så god som

Seaman skulle jeg ikke sagt noe.

Men Lehmann er ikke stabil nok til å være førstekeeper på

Arsenal.

Målet til Norwich på lørdag er nok et eksempel:

der bommet han på ballen når han gikk ut som førte til

corneren.

Det var vel også en tropp på 16-20 spillere som bidro til 49

kamper på rad uten tap.

Ganske talentløst Jensemann å gi inntrykk av at det var Lehmanns

fortjeneste.

Ny keeper neste sesong er jeg enig i.

4975[/snapback]

 

 

Du må være både blind og døv, eventuellt spiller du idiot???

Hvis du har fulgt med en smule må du ha oppdaget at Lehmann ikke har fått fortjenesten ALENE, men selvfølgelig må han som alle andre ha sin del av anerkjennelsen i ettertid.

Målet til Norwich må nok Pires være med å ta skylden for, eller så du ikke det heller???

4981[/snapback]

 

 

jeg synes du bør beklage disse frekkhetene overfor mmaelan! dessuten er det sikkert både mange blinde og døve på dette forumet som føler seg sjikanert. uansett om dette ikke skulle være tilfelle, synes jeg vi burde slå ring rundt dem og ikke mobbe dem på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...