Jump to content

2005.02.26 Southampton B


Internettansvarlig

Recommended Posts

Det her er rett og slett latterlig, ett lag med Arsenal mål setninger kan ikke slippe inn mål på 50% av corner i mot.

Desuten sysn jeg laget for øyblikket er helt ræva

Det minste man kan forvetn av ett alg i toppen av pl er at de viser innsats.

Det er det ingen som gjør.

uansett hvordan denne kampen går med ca 10 min igjen med tillegg, så er det laget her latterlig dårlig for tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM
Da ble d tap da.

1684[/snapback]

 

 

Nei, ble uavgjort i en kamp vi burde ha vunnet. Hadde nok av sjanser til å avgjøre og altfor få sjanser i mot til at det skulle være mulighet til en baklengs. 1-1 Dette er ikke bra

Link to comment
Share on other sites

Da ble d tap da.

1684[/snapback]

 

 

Nei, ble uavgjort i en kamp vi burde ha vunnet. Hadde nok av sjanser til å avgjøre og altfor få sjanser i mot til at det skulle være mulighet til en baklengs. 1-1 Dette er ikke bra

1687[/snapback]

 

 

Ja og uavgjort mot Southampton er tilnermet tap, spesilet når vi ligger bak man- u om kampen om andre plaseen med en kamp mer spilt.

Vi hadde ikke fortjewnt og vinne denne kampen.

Ja vi hadde noen gode sjanser på slutten, men man kan ikke begynne og spille bra de siste 10 min.

vi slapp inn ett helt latterlig mål, og det er nok ikke siste gangen det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Nok et eksempel på at vi har et keeperproblem. Lehmann hadde flere rare opptredener i dag, i tillegg til målet. Tror jeg foretrekke både Taylor og Stack foran Lehmann og Almunia. På tross av alderen vet de at de ikke skal gjøre sånne idiotfeil som de to andre gjør til stadighet.

 

Egentlig er det ikke så nøye at vi avgir poeng i dag. Ligamesterskapet er avgjort allerede. Det som er mye verre er at Pires nok blir ute en stund og at van Persie får suspensjon. Hvordan vil laget se ut mot Sheffield United? Det kan unektelig bli interessant...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Da ble d tap da.

1684[/snapback]

 

 

Nei, ble uavgjort i en kamp vi burde ha vunnet. Hadde nok av sjanser til å avgjøre og altfor få sjanser i mot til at det skulle være mulighet til en baklengs. 1-1 Dette er ikke bra

1687[/snapback]

 

 

Ja og uavgjort mot Southampton er tilnermet tap, spesilet når vi ligger bak man- u om kampen om andre plaseen med en kamp mer spilt.

Vi hadde ikke fortjewnt og vinne denne kampen.

Ja vi hadde noen gode sjanser på slutten, men man kan ikke begynne og spille bra de siste 10 min.

vi slapp inn ett helt latterlig mål, og det er nok ikke siste gangen det skjer.

1688[/snapback]

 

ja,så.sier du det nå? hvor mange ganger har jeg sagt det,Det kommer flere tabber! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen startet dårlig, tok seg opp for så å ende i en parodi av misbrukte sjanser og muligheter. Mange bør fått trekk i lønnen for denne kampen og tenker da spesielt på to stykker som nesten er ene ansvarlig for poengtapet.

 

Hva skal Wenger gjøre? Virker som om hele laget slipper seg ned og ikke vil spille fotball etter den dumme utvisningen til van Persie. To stykker som fremstår som som gode hele kampen igjennom og det er Flamini og Cole. Resten er av og på, med korte eller lange dårlige perioder. Kan ikke fortsette slik. Tempoet og innsatsen må heves mange hakk før vi igjen kan håpe på avensement i CL. Altfor mange som er fornøyde med navnet sitt for tiden...

I dag har jeg en flau smak i munnen og føler meg litt snytt

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Hvor faen var Lehmann ved målet? Skal dere beskytte pusen deres nå? hva har jeg sagt hele tiden? :angry: Jeg sa at Lehmann kom til å drite seg ut igjen. Er det noe rart ikke det er noe annet og snakke om. Jeg hadde tatt å sparket Lehmann samme dag han ankom london.

Link to comment
Share on other sites

Da ble d tap da.

1684[/snapback]

 

 

Nei, ble uavgjort i en kamp vi burde ha vunnet. Hadde nok av sjanser til å avgjøre og altfor få sjanser i mot til at det skulle være mulighet til en baklengs. 1-1 Dette er ikke bra

1687[/snapback]

 

 

Ja og uavgjort mot Southampton er tilnermet tap, spesilet når vi ligger bak man- u om kampen om andre plaseen med en kamp mer spilt.

Vi hadde ikke fortjewnt og vinne denne kampen.

Ja vi hadde noen gode sjanser på slutten, men man kan ikke begynne og spille bra de siste 10 min.

vi slapp inn ett helt latterlig mål, og det er nok ikke siste gangen det skjer.

1688[/snapback]

 

ja,så.sier du det nå? hvor mange ganger har jeg sagt det,Det kommer flere tabber! :angry:

1694[/snapback]

 

 

Hva snakker du om nå, har jeg noen gang her inne forsvart Lehmann??

Les det allers første innlegget mitt på det forumet her du før du tar den tonen.

Link to comment
Share on other sites

Helt rævva kamp av Arsenal!!!

Men når sant skal sies:

 

-Keeperen til Southampton hadde en kjempekamp

-Vi manglet sentrale spillere som: Sol, DB10, Reyes, Lauren, Edu og Gilberto (hørte foresten at han er tilbake om en måned :angry: )

- Arsenal var klart best i 2omgang, men så har vi jo Lehmann da..... :angry:

 

Men satsar på at Portsmouth gjør jobben og knuser pisslaget manshiter uranal!!

Link to comment
Share on other sites

Idag tapte vi ikkje bare 2 poeng, vi taper også Van Persie og Pires på eit særdeles dårleg tidspunkt.

Cole, var han spiss eller forsvarsspiller idag? :angry: Var jo over heile venstrekanten, veldig bra spilt, synd med avslutningane, aleine med Smith, som forøvrig spilte bra og hadde flaksen med seg idag.

 

Henry var kvikk idag og, diverre var det bare avslutningane som ikkje sat heilt som dei skulle idag. Slikt skjer.

Lehmann på bærtur... igjen. Flashbacks til Chelsea goallen i jula, Gudjohnsen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Den tonen var ikke bare rettet mot deg,men mot alle som elsker Lehmann. Sprellekeeper fy faen sier jeg bare. Sitter med en slags følelse at Lehmann ikke kommer til å gjøre jobben sin mo BM. Det kommer til å koste oss kvarten,vent å se! Og da kommer det til å koke her av hat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
det gikk utover hodet mitt og veggen da Cole sitt mål ble annullert...!

 

men ellers kan vi ikke skylde på dommern, for det var offside... :angry:

1706[/snapback]

 

offside ja, og persie korrekt utvist

Link to comment
Share on other sites

Svært trist men vi er ikkje bedre for tida. Får håpe vi held 3.plassen..... Forsvarspelet vårt er utrulig flaut, og her eg ligg med isjas skulle eg gjort det bedre.

 

Lehmannn drit seg ut på målet. og viser med eit par utspel at han ikkje held. desverre har vi ingen andre i klubben som kan gjer jobben, så vi må berre leve med at vi slepp inn ein del tabbe mål

 

Cole. Er svak lenge, men vert ette kvart bra. Skal score og skal halde seg ut av offside på den siste.

Cygan vinne ein del duellar men held diverre ikkje nivået

Senderos kan kanskje verte ein bra stoppar. nett no virkar han som ein keitete sementsekk

Toure er heil ute av form, mannen treng rett å slett kvile og ein ferie til the ivory coast snarast

 

Pires. Viste faktisk ikkje at han spelte før han vart skada, maken til slapp innsats er det lenge sidan nokan har vist i arsenal drakta.

Vieira. igjen skuffande. mannen er utruleg treg med ballen, noko som gjer at kjem under press og miste kontroll alt for ofte.

Flamini. vår beste eller minst svake syns eg. Jobbar bra, spelar enkelt og ofte på få touch.

Ljungberg. er tidvis bra, men det er for langt mellom dei gode prestasjonane. held også litt for ofte for lenge på ballen

 

Van persie. ututinert, og viser lite som tilsei at han vert ein spelar vi får masse glede av famover

Henry. Frykteli til på overitd i 1 omgang. uinteressert som mot bayern. tek seg opp etter pause og er god. Men kan ikkje denne mannen for f avslutte på en annen måte en med innsida når det trengs???

 

Elles syns eg det er noko merkeleg at på stillinga 1-1 og ti imot ti så er det soton som tørr satse på to spissar, og ikkje vi..... feigt Wenger!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er for ille å tenke på at Southampton har 2 keepere som er 10 ganger bedre enn våre 2 keppere.

 

En slett forestilling av gutta, og en slett jobb av Wenger som ikke engang prøver å sette innpå Aliadiere mot slutten av kampen.

 

Van Persie oppfører seg som en jælva idiot, og kommer ikke til å bli noen stjerne før Wenger klarer å jekke han ned 314 hakk.

 

Dette holder rett og slett ikke mål. Dette var beviset på at vi rett og slett ikke er verdige noen PL-tittel denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Huff dette var utrolig kjipt. Det værste er å se at laget ikke fungerer, så klart det er visse perioder i kampen at det går i vante Arsenal stil. Det hjelper lite når Henry nesten har sluttet å score mål :angry:

 

Van Persie mister hodet!!

1716[/snapback]

 

 

Har du glemt pernille? Det var Henry som var med på scoringen. Vi hadde vunnet kampen uansett hvor lite Henry scorte idag, hadde bare vi unngått det klovne målet.Dette var en av mange ganger og definitivt ikke siste

Link to comment
Share on other sites

S

 

Cole. Er svak lenge, men vert ette kvart bra. Skal score og skal halde seg ut av offside på den siste.

 

1711[/snapback]

 

Eg syns man aldri skal forvente at ein forsvarsspelar skal score. Eg syns vi heller skal prise oss lykkeleg for ein så god venstreback med kapasitet nok til å jobbe godt offansivt som defansivt, og ikkje kritisere dersom han ikkje lukkast heilt der framme heile tida.

Godt forsøk frå Cole, diverre var Smith heldig/dyktig nok som fekk knyttneven på skotet.

Coles offside var marginal.

Link to comment
Share on other sites

greit nok, cole klarer skape dei situasjonane og det er bra, men det bør vere relativt lett å unngå offisde på den siste, da han har heile linja å sikte på...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...