Jump to content

2005.02.26 Southampton B


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Ja hva er det egentlig å diskutere om denne kampen?

Bergkamp får ikke spille,Cambell er ute men ali er tilbake etter skade.Tvilsomt at han er med, men kanskje på benken.

kampen blir nok ikke av det enkle slaget.Ikke etter at vi fikk en på tryne av bayern i midtuka.

jeg tipper 2-1 sier. Spørs helt hvor stabil Cygan og Kolo er bak!

Laget:

Lehmann

cole-cygan-kolo-lauren

pires-vieira-edu-ljungberg

Henry-Reyes

??????????

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ja hva er det egentlig å diskutere om denne kampen?

Bergkamp får ikke spille,Cambell er ute men ali er tilbake etter skade.Tvilsomt at han er med, men kanskje på benken.

kampen blir nok ikke av det enkle slaget.Ikke etter at vi fikk en på tryne av bayern i midtuka.

jeg tipper 2-1 sier. Spørs helt hvor stabil Cygan og Kolo er bak!

Laget:

Lehmann

cole-cygan-kolo-lauren

pires-vieira-edu-ljungberg

Henry-Reyes

??????????

1278[/snapback]

 

 

Spørs vel om Edu blir klar, det er heller tvilsomt.

Det betyr vel at Flamini spiller.

Videre er det vel et spørsmålstegn bak navnet til Reyes, mulig suspensjon der også.

Da er van Persie klar.

Ellers er jeg ikke helt sikker på om Kolo bør spille etter flere svake kamper fra den kanten.

Han er absolutt best sammen med Sol, så kanskje hadde det vært greit med Senderos/Cygan.

Link to comment
Share on other sites

Eg trur at det er endel frustrasjon blant spillerne. Å gå 49 strake kamper utan tap for så å gå på noen smeller, bli hekta av i PL, kludre det til i FA-cupen og nå ydmyka på Olympia Stadion. Wenger må ta tak, få gnisten tilbake, gull på tann, og ikkje minst heve moralen. Moralen i laget er nok ikkje lav, men eg kan tenke meg den har fått et par riper dei siste månadane.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

United er så godt som ute av champ.l. etter kveldens kamp og chelsky har jo gått på noen blemmer i det siste også.

Mulig at det fører til noen tunge kamper også i serien.

Utrolig viktig kamp mot soton m.a.o.

Vi må så raskt som hellsike komme tilbake på vinnersporet, og iallefall i god tid før returkampen mot tyskerne.

Nå må spillere som van persie, senderos og flamini vise seg frem.

Håper cole er tilbake fra start, clichy er lovende men ikke i nærheten av de offensive kvalitetene ash innehar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
United er så godt som ute av champ.l. etter kveldens kamp og chelsky har jo gått på noen blemmer i det siste også.

Mulig at det fører til noen tunge kamper også i serien.

Utrolig viktig kamp mot soton m.a.o.

Vi må så raskt som hellsike komme tilbake på vinnersporet, og iallefall i god tid før returkampen mot tyskerne.

Nå må spillere som van persie, senderos og flamini vise seg frem.

Håper cole er tilbake fra start, clichy er lovende men ikke i nærheten av de offensive kvalitetene ash innehar.

1327[/snapback]

 

 

Piss prat. Clichy kan bli like god som cole om ikke bedre

Link to comment
Share on other sites

Ric_IMITOP.COM skreiv:

Clichy kan bli like god som cole om ikke bedre

 

I løpet av dei to dagane som er igjen fram til Southampton-kampen? :unsure:

Clichy vil muligens vere like god som Ashley om eit år eller to, men akkurat no til helga vil eg foretrekke å ha Cole utpå der.

Link to comment
Share on other sites

På gunn av FA så mister vi både Dennis og Jose i denne matchen, pluss at både Edu og Campbell er skadet.

Så dette laget blir B-preget.

 

Lehmann

 

Lauren Kolo Senderos Cole

 

Freddie Vieira Fabregas Clichy

 

Henry Pires

 

En litt spesiell oppstilling men jeg tror kanskje det kan fungere!

Clichy imponerte såpass mot Bayern at jeg synes han kan få sjansen på kanten, Wenger har jo som kjent prøvd dette før så slutten av kamper!

Pires er en målscorer men jeg vil presisere at det ikke er noen Bergkamp rolle jeg vil ha han i!

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp, Reyes, Fabregas (suspensjon) og Edu, Campbell og Hoyte (skader) er uaktuelle til denne kampen. Det gjer at vi blir litt svekka.

 

Min oppstilling:

 

Lehmann

 

Lauren, Kolo, Senderos, Cole

 

Ljungberg, Vieira, Flamini, Pires

 

Henry, RvPersie

 

 

 

Tipper dog at Cygan stiller. Kva Wenger gjer framover på bana, er litt meir uvisst. Uansett skal Soton vere grei skuring for et Arsenal lag som egentlig har vert i scoringsform i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Min oppstilling:

 

Lehmann

 

Lauren, Kolo, Senderos, Cole

 

Ljungberg, Vieira, Flamini, Pires

 

Henry, RvPersie

 

 

Sannsynlig oppstilling:

 

Lehmann

 

Lauren, Kolo, Cygan, Cole

 

Ljungberg, Vieira, Flamini, Pires

 

Henry, RvPersie

 

 

Jeg tipper at Pires og muligens RvP griper sjansen, og melder seg på i diskusjonen om hvem som skal starte når Bergkamp og Reyes er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

I dag får vi sjå om Mr. Wenger har klart å få guts'en tilbake hos gutta. No har vi sjansen til å setta press på United og Chelsea, ved å ta 3 poeng idag. Håper spelarane har fått tilbake den rette instillinga, og lagt bak seg skuffelsen i Munchen.

Vi går for 3 poeng, og eg trur dette blir laget idag: :angry:

 

jens

kolo

philip

pascal

ash

fredrik

paddy

matt flam

bob

robbie v P

thierry

 

På benken: Almunia, lauren, clichy, quincy, larsson/aliadiere

 

Sjølv om vi har eit noko redusert lag idag, får vi håpa at dei som får sjansen, tar vel vare på den, og ikkje skuffar oss i dag igjen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, redusert lag idag, men regner med at de som kommer inn gjør en helhjertet innsats. Tipper laget blir:

Lehmann

Lauren-Toure-Cygan-Cole

Freddie-Vieira-Flamini-Pires

Henry-Van Persie

Benk: Almunia, Clichy, Larsson, Senderos, Quincy?

Veldig usikker på beken, vi vet hvertfall at Reyes,Bergkamp,Campbell,Hoyte,Edu og Fabregas er ute av troppen.

Hadde smakt bra med 3 poeng nå.

Link to comment
Share on other sites

Lauren er visstnok vraka til dagens kamp. Rekner med Senderos kommer inn og tar seg av fyrtårnet, Peter Crouch. Det blir vel enten Kolo eller Manu på høgrebacken. Det går også rykter om at Aliadiere er med i troppen som reiser sør til Southampton.

Link to comment
Share on other sites

Southampton: Smith, Delap, Lundekvam, Jakobsson, Bernard, Prutton, Redknapp, Quashie, Le Saux, Camara, Crouch.

Subs: Phillips, Higginbotham, Poke, Telfer, Davenport.

 

Arsenal: Lehmann, Toure, Senderos, Cygan, Cole, Ljungberg, Vieira, Flamini, Pires, Henry, Van Persie.

Subs: Taylor, Lauren, Eboue, Clichy, Aliadiere.

 

Referee: A Wiley (Staffordshire).

Link to comment
Share on other sites

Ingen god første omgang fra noen av lagene i første omgang.

Arsena klarte og score 3 min på ovetid etter en fin prestasjon av Henry som servete ballen på ett gull fat til ljungberg.

Men den aller triste nyeheten er at han H... Southampton spillern skada Pires stygt..

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg gir blaffen i hva andre mener ,men jeg setter dette opp. De to siste kampene: 5 skudd mot mål i løpet av de to siste kampene og resultatet er 4 baklengs. 3 mot bm 1 mot southhampton. Liker ikke dette, og jeg vet hvem som er skyldig,forventer mer når han først blir satt på prøve. Arsenal har jo kke fått noe skudd mot mål, og når først det skjer så går den inn. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...