Jump to content

Rio Mavuba


Guest Gunho

Recommended Posts

Guest Øystein

Har sett han i en kamp på eurosport og jeg vil ikke akkurat si at det er sånn spiller vi trenger på midtbanen nå. Viss vi ska ha noe nytt på midten bør det ha litt erfaring .

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

henter arsenal han så blir arsenal et bra lag!

Fabregas, Reyes, Persie, Lupoli, Hoyte, Senderos, Flamini osv...

Mange unge gode spillere i arsenal som kan bli verdensstjerner

Link to comment
Share on other sites

Etter det e har lest så har Mavuba visstnok den samme spillerstilen som Flamini.

Løper, løper å vinner ballen.....får panikk...å sentrer!!

 

Det kan godt hende at han kan gjøres om til et enna større talent enn Flamini......men det er ikkje talenter Arsenal trenger nå.......de trenger rutine, vi har nok av unge spillere.

 

Det er kansje derfor at Wenger vill vente til neste sesong for å kjøpe han!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Øystein
vår stall er ikke noe sterkere enn i fjor.. det er chelsea's!

17232[/snapback]

 

 

Jeg vil no si at stallen er mye bedre i og med at vi utvikler spillerene hele tiden, mens chelsea kjøper ferdi utviklet og står på stedet hvil :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Gunners and United battle for Mavuba Sat, May 19 2007 12:55

Arsenal and Manchester United target Rio Mavuba has received what he describes as 'a super offer' but won't reveal from whom.

The Angolan-born midfielder has been attracting interest from across Europe, and as well as the English giants of United and Arsenal, Italians Juventus and Spaniards Valencia are also on the trail of the Bordeaux star.

He is in no rush to decide his future, though, and will consider all options before deciding on his next move as he is very wary of making an error.

 

"I have to make the right choice for my career," Mavuba explained to But!

 

"I am 23 and have opportunities to move but the Euros are close and I can't make a mistake.

 

"I have a super offer that I can't reveal but nothing is done."

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....3&l_id=1&t_id=1

 

tviler sterkt på at det er noe sannhet i dette, men vi har hvert linket med mavuba mange ganger og tviler ikke på at wenger liker spilleren.

men hvis wenger skulle hentet inn en sentral midtbaneman så tror jeg vi hadde hatt han allerede( sidwell )

vi kunne fått han gratis og vi var ikke med i kampen om han, så da tviler jeg på at vi skal ha inn noen sentral midtbane spiller

Link to comment
Share on other sites

Et talent sentralt på midtbanen er det siste vi trenger. Vi ahr Merida, Fabregas, Diaby og Denilson. Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass her, og selv om denne spilleren er fantastisk god er det tull å kjøpe en spiller for den plassen vi har best dekning.

Link to comment
Share on other sites

Et talent sentralt på midtbanen er det siste vi trenger. Vi ahr Merida, Fabregas, Diaby og Denilson. Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass her, og selv om denne spilleren er fantastisk god er det tull å kjøpe en spiller for den plassen vi har best dekning.

 

Er enig med deg, men for jeg må bare rette på noe av det du sier: Muamba er solgt til Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

Et talent sentralt på midtbanen er det siste vi trenger. Vi ahr Merida, Fabregas, Diaby og Denilson. Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass her, og selv om denne spilleren er fantastisk god er det tull å kjøpe en spiller for den plassen vi har best dekning.

 

Er enig med deg, men for jeg må bare rette på noe av det du sier: Muamba er solgt til Birmingham.

Det var det jeg mente med at Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass på laget. Derfor har Muamba dratt, mens Flamini vil vekk.

Link to comment
Share on other sites

Et talent sentralt på midtbanen er det siste vi trenger. Vi ahr Merida, Fabregas, Diaby og Denilson. Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass her, og selv om denne spilleren er fantastisk god er det tull å kjøpe en spiller for den plassen vi har best dekning.

 

Er enig med deg, men for jeg må bare rette på noe av det du sier: Muamba er solgt til Birmingham.

Det var det jeg mente med at Muamba og Flamini har skjønt at det er umulig å få plass på laget. Derfor har Muamba dratt, mens Flamini vil vekk.

 

Sorry... jeg leste ikke godt nok! Bare så navnet hans sammen med Fabregas, Diaby, Denilson osv..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...