Jump to content

Michael Owen


Guest TITI

Hvem av dere på forumet vil ha Owen???  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da er vi som alle vet i startgropa til silly season. Nå er det Michael Owen som (nok en gang) har vakt interessen til Wenger. Nettavisen skriver at Wenger ønsker å gi United kamp om Owen. Er enig i at en engelsk spiss kunne vært noe som backup / utfordrer til Ade når han drar til Afrikamesterskapet. Men gi meg noen andre enn Owen. For 7-8 år siden hadde jeg tatt i mot ham med åpne armer, men i dag - nope!

 

Alle skadene må da nødvendigvis ha satt ham tilbake hva hurtigheten angår!? Dessuten viser det seg ofte at spillere som slår gjennom som 17-18-åringer har vanskelig for å holde seg på topp når de nærmer seg de tredve... Eller er det bare jeg som innbiller meg det?

 

En Michael Owen uten farta er i alle fall ingenting!

Sitter med det samme inntrykket som deg når det gjelder spillere som slår igjennom såpass tidlig,men unntak er det jo alltids.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Arsenal varsler kamp om Owen sier nettavisen.

 

Persolig vil eg ikke ha denne spilleren av 2 enkle grunner. 1: Han har spilt i Liverpool. 2: Han var skadet nesten 1 år, og det tar mye tid å trene seg opp igjen, samtigtig som vi har spillere som Henry, Walcott, van Persie, Vela, Bendtner, Adebayor og Aliadiere..

 

At Owen har spilt i Liverpool betyr da vel ingenting? :blink:

 

Owen er en goalgetter kunne blitt en bra Arsenal-spiller, men jeg velger å tro han blir i Newcastle.

Han er veldig skadeplaget og jeg tror det kan følge han resten av karrieren.

Uansett, ville jeg heller hatt Martins som jeg ser på som en mer "allsidig" og sterkere spiss enn Owen.

Tror vi klarer oss fint uten han og Adebayor under Afrikamesterskapet.

 

Jeg står på mitt. Hvis vi skal ha en spiss, mener jeg vi bør prøve å kjøpe en av disse:

Eto'o, Torres, Klose, Martins eller D. Bent.

 

kanskje ikke for deg, men for meg er det det..eg har mine prinsipper når det gjelder kjøp av (gamle) manu, lpool og tottenham spillere..ikke spør hvorfor

Link to comment
Share on other sites

Tror han kan gjøre det bra i en arsenal-trøye. Han er jo en klassespiss og det er jo det vi har letet etter...

 

 

Leter vi etter en klassespiss ?? øøø :S .. Men viss det ikke er godt nokk med Henry og RvP så for all del IKKE kjøp Owen. Han er god nokk for newcastle, men er stor forskjell på newcastle og arsenal ! Han er kjent for sinn fart og akselerasjon, men tror den farten er litt borte nå ! Hvorfor hive ut penger på owen når vi trenger sterkt mye mer en ving !!

Link to comment
Share on other sites

Tror han kan gjøre det bra i en arsenal-trøye. Han er jo en klassespiss og det er jo det vi har letet etter...

 

 

Leter vi etter en klassespiss ?? øøø :S .. Men viss det ikke er godt nokk med Henry og RvP så for all del IKKE kjøp Owen. Han er god nokk for newcastle, men er stor forskjell på newcastle og arsenal ! Han er kjent for sinn fart og akselerasjon, men tror den farten er litt borte nå ! Hvorfor hive ut penger på owen når vi trenger sterkt mye mer en ving !!

 

 

nettopp, der har vi svaret. det vi trenger neste sesong er minst en ny forsvars spiller, ikke en spiss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk det kunne vert råbra med Owen i arsenal. Tenk på hvor mye bedre avslutter han er i forhold til Adebayor. En spiss måtte da ha blitt solgt tror jeg, og det hadde nok blitt Adebayor. Det er også et pluss at Owen er Engelsk :blink:.

 

Caribo har nevnt Martins som et godt kjøp, og det må jeg si meg enig i. Han har vært utrolig god denne sesongen + at han er sykt sterk fysisk. Men uansett hvilke spisskjøp som blir gjort, så må den spilleren som blir kjøpt være god i sine avslutninger.

Link to comment
Share on other sites

Svar på noe lenger oppi her.

Hvis vi hadde kjøpt en tidligere Liverpool eller Man Utd spiller og han hadde blitt en skikkelig suksess så syns jeg det hadde vært veldig stas. Kunne mobba L'pool og United fansen over hvor klønete de er som selger en slik spiller, så å få inn en tidligere L'pool eller United spiller hadde ikke gjort meg noe.

 

Owen har kanskje gått ut på dato iflg mange, men jeg tror han kunne blomstret i Arsenal. Dessuten når vi har Henry som fast spiss og bytter på hvem som skal være partneren hans så er det ikke sikkert Owen hadde spilt så tett med kamper - og da ville kanskje sjansen for at han slår opp igjen noen skade blitt mindre. Who knows.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en målfarlig spiss dersom ikke Reyes kommer tilbake. Spesielt dersom Baptista og/eller Aliadiere forsvinner. Owen er billig om vi får ham for 9 mill pund. Da skal vi kjøpe ham! ;)

 

Ingen kan vel påstå at Reyes er spesielt målfarlig? :blink: Jeg syns ikke det ihvertfall.

Og jeg kan garantere at han aldri spiller i Arsenal igjen. Han vil ikke tilbake rett og slett.

 

Baptista og Ali har vel heller ikke vist nok til å bli i klubben.

 

Owen kan bli god i Arsenal han...men må innrømme jeg er usikker.

 

Får se an litt da....kan jo bare være oppspinn fra media også dette..

Link to comment
Share on other sites

En spiss måtte da ha blitt solgt tror jeg, og det hadde nok blitt Adebayor.

 

 

hvorfor vil du selge Ade fremfor Ali?? det vil eg vite

Ali blir nok solgt ganske snart, og han var faktisk ikke i tankene mine når det gjalt de beste vi har å bruke. Ade er jo seff bedre enn Ali. Vill tro begge hadde forsvunnet hvis det hadde blitt kjøpt en ny.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med en spiller som er mer på tribunen skadet enn

skadefri. Owen har jeg ingen tro på.

Håper Wenger tar en rensk i sommer og selger Reyes som har uttalt han aldri vil tilbake...og de fleste har vel sett at PL er for tøff for Reyes..Aliadiere...som dessverre ikke scorer mål.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med en spiller som er mer på tribunen skadet enn

skadefri. Owen har jeg ingen tro på.

Håper Wenger tar en rensk i sommer og selger Reyes som har uttalt han aldri vil tilbake...og de fleste har vel sett at PL er for tøff for Reyes..Aliadiere...som dessverre ikke scorer mål.

 

Uenig! Owen kan være skadefri nå. Det vet vi ikke noe om. Men om det er realisme i ryktene, tviler jeg på.

 

Når det gjelder Reyes, er jeg også fullstendig uenig med deg. Reyes kan fort bli en pangsuksess for oss. Jeg håper han snur og blir hos oss.

 

Aliadiere kan vi selge. Hvor gammel er han blitt?

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med en spiller som er mer på tribunen skadet enn

skadefri. Owen har jeg ingen tro på.

Håper Wenger tar en rensk i sommer og selger Reyes som har uttalt han aldri vil tilbake...og de fleste har vel sett at PL er for tøff for Reyes..Aliadiere...som dessverre ikke scorer mål.

 

Uenig! Owen kan være skadefri nå. Det vet vi ikke noe om. Men om det er realisme i ryktene, tviler jeg på.

 

Når det gjelder Reyes, er jeg også fullstendig uenig med deg. Reyes kan fort bli en pangsuksess for oss. Jeg håper han snur og blir hos oss.

 

Aliadiere kan vi selge. Hvor gammel er han blitt?

 

Ja retten til å være uenig har vi begge;-)

Reyes drømmen din tror jeg nok du må se veldig langt etter.Reyes

har ikke blitt noen pangsuksess i RM heller og tviler sterkt på

at han noensinne trer Arsenaltrøya igjen. Men troen får du ha;-)

 

Aladiere er født i 1983.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk det kunne vert råbra med Owen i arsenal. Tenk på hvor mye bedre avslutter han er i forhold til Adebayor. En spiss måtte da ha blitt solgt tror jeg, og det hadde nok blitt Adebayor. Det er også et pluss at Owen er Engelsk :).

 

Caribo har nevnt Martins som et godt kjøp, og det må jeg si meg enig i. Han har vært utrolig god denne sesongen + at han er sykt sterk fysisk. Men uansett hvilke spisskjøp som blir gjort, så må den spilleren som blir kjøpt være god i sine avslutninger.

 

 

... JA SELG : Henry, RvP, Ali , Ade , Walcott !! De er så mye dårligere en Owen, sant ? Er det du vil fram til ! Pluss han er engelsk så da trenger vi jo ingen spisser bare Owen og Walcott.... Og Henry og Rvp er ellendige til og avslutte så de bør nesten selges de også ! ..

 

Hør her nå Roger , du må huske at Henry og Rvp er de faste angrepsspillerene våre du må ikke tenke på den siste halve-sessongen våres uten dem, men viss du mener at Henry og Rvp ikke kan avslutte så får DU kjøpe Owen til klubben da ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jeg er nå for et kjøp av Owen av flere grunner. For det første så er han engelsk og navnet Owen og Henry på topp virker nesten skremende. Han er også en ren målskårer og en fox in the box som vi har etterlyst så veldig mange ganger! Han er også en av de bedre avslutterne jeg har sett og så absolutt bedre en de fleste på arsenal per dags dato! Han stiller også med et respekt og en masse erfaring. Problemet er jo at han har hatt en lang skade historie og det begynner å bli en stund siden han var helt på topp og som arsenal er plaget av mange skader så ville han sikkert vært en av de mest plagete på den fronten. Van Persie bør alikevel være første valg men så er dette sikkert bare et dumt rykte ;)

Link to comment
Share on other sites

For det første så er han engelsk og navnet Owen og Henry på topp virker nesten skremende

 

 

Det høres litt mer skremmende ut at du vil benke RvP :|

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
For det første så er han engelsk og navnet Owen og Henry på topp virker nesten skremende

 

 

Det høres litt mer skremmende ut at du vil benke RvP :|

 

 

Jeg sa også "Van Persie bør alikevel være første valg" Les hele posten veit du ;) Jeg ville valgt Van Persie framfor Owen, men kunne tenkt meg en ren spisstype i laget.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...