Jump to content

Michael Owen


Guest TITI

Hvem av dere på forumet vil ha Owen???  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

tror Owen kan gjøre det godt i Arsenal jeg..Men tror det tar 1/2 - 1 sesong før han er på sitt beste igjen!

Uansett så har vi ikke så mange gode spisser, er greit å ha noen når vi har et så tett program som vi har. Er hvertfall min mening!

 

mvh Trond

Link to comment
Share on other sites

Owen er da Englands beste spiss.

16033[/snapback]

 

ÆÆH?? :lol:

Trukke det...det er jo spisser som Rooney ( :P *), Defoe ( :( *), Smith ( :( *) som er bedre enn han...så er kanskje A.Johnson som også er litt bedre...men dette er mine synspunkter da... ;)

Jeg liker IKKE Owen iallefall!

 

( :( * = Sorry... ;) )

Link to comment
Share on other sites

tror Owen kan gjøre det godt i Arsenal jeg..Men tror det tar 1/2 - 1 sesong før han er på sitt beste igjen!

Uansett så har vi ikke så mange gode spisser, er greit å ha noen når vi har et så tett program som vi har. Er hvertfall min mening!

 

mvh Trond

16030[/snapback]

Ikke så mange gode spisser? Så du mener at Bergkamp, van Persie, Reyes og Henry ikke er gode nok? Vi spiller med 2 spisser, og der har du 4 i verdensklasse.. Så har vi Bentley som kan spille spiss. i tillegg har vi talenter som Lupoli og Quincy som kan komme inn og gjøre gode kamper... Hva skal vi med Owen da?

 

Owen er da Englands beste spiss.

16033[/snapback]

:P

 

 

Er ikke sikker på at michael owen er mannen arsenal trenger... La real sitte der med 5 spisser!

16034[/snapback]

Ja vi har jo 6... :lol:

Og 7 med Bentley...

Link to comment
Share on other sites

Fremtiden blir tøffere for Michael Owen dersom han fortsatt blir i Real Madrid. I skrivende stund er han temmelig sikkert ikke førstevalget. Det lå jo kortene at nye Owen-rykter ville dukke opp nå.

 

Skulle ha vært spennende å ha sett han i en Arsenal-drakt. Han er en landslagsmann som kjenner den engelske stilen. Dessuten er han engelsk!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke det er så veldig mye hold i disse ryktene rundt Michael Owen og Arsenal. At Owen derimot forlater Real Madrid er vel ikke så veldig usannsynlig med tanke på at dem har Raul og Ronaldo fra før og nå vistnok ser ut til å ha sikkret seg Baptista og Robinho.

 

Wenger har vel nettopp uttalt at det ikke var noe alternativ til Baptista og at han overlater sjansen til våre ynger spillere.

Link to comment
Share on other sites

er enig i at Owen nok per dags dato ikke er englands beste spiss, men trenger han nå egetlig ikke være. Kommer han til Arsenal blir han å spille sammen med verdens beste spiss , Henry, og under verden beste manager, Wenger. Det ville nok til å løftet han betraktelig. Men som Korslundinho sier har vi allerede 4 spisser i verdensklasse, så han vil jo ikke få muligheten til å spille noen kamper "for å kommer inn i det."

 

Personlig tror jeg Owen hadde vært en god tilvekst til laget. Bergkamp bynner å dra på årene (har vel blitt sagt i snart 5 år nå men men) og Reyes og van Persie er enda veldig unge ( og van Persie må muligens i fengsel snart...). men hvis Owen vurderer på samme måte som meg, at han stiller som nr. 5 i køen som spiss på Arsenal kommer han vel neppe.

Link to comment
Share on other sites

Det er null vits i å kjøpe Owen nå som vi har så mange gode spisser...egentlig så ser jeg ikke vitsen i å kjøpe akkurat han uansett heller. At han har hatt sine glansdager er helt sikkert...han kommer nok ikke til å slå til å Arsenal om han kommer...bortkasta penger synes jeg...!!! :P

Og "Englands beste spiss": NIKS! :lol:

 

Vi trenge ingen spiss...vi trenger en keeper eller en midtbane...

Iallefall ikke Owen..hvis vi skal ha oss en spiss så må det være en liknende Baptista...en stor, sterk osv. som er hodesterk...det er det vi mangler i AFC trr jeg...for få som kan score på hodet, og Owen er jo ikke akkurat kjent for å score på hodet heller da.. :(

Link to comment
Share on other sites

Owen hadde vært et bra kjøp vi trenger en spiss som kan score mål og lage målsjanser mot de store lagene.

 

 

Hva skjedde i Fa-Cup finalen vi hadde ikke Henry å det var ikke mye vi skapte.

 

Derfor trenger vi en ny klassespiss.

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

helt ærlig så er jeg nærmest fornøyd med laget som vi har det nå. Det eneste stedet jeg kunne tenkt meg forsterkninger,er på keeper plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...