Jump to content

Michael Owen


Guest TITI

Hvem av dere på forumet vil ha Owen???  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply
Guest Viggo Viking
YES, Arsenal ikke interresert i Owen!

 

16228[/snapback]

 

Ser til min store tilfredstillelse at Wenger mener at Owen sannsynligvis ville blitt benkesliter i Arsenal:

 

http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

"I have nothing against Michael Owen - I love him - but you cannot force me to buy him if I don't need him," he concluded."

 

"We have Thierry Henry who scores 25 goals a season and can they live together? I don't know."

 

"I like Owen but I am looking for more for a deeper kind of striker as Dennis Bergkamp is getting older, while Thierry is not yet at the age to play deeper."

 

"It would be dishonest to take an international player like Michael Owen and put him into the same situation that he has at Real Madrid."

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger så absolutt IKKE owen! Skulle vi kjøpt en ny spiss så måtte det vært en stor og sterk spiss! Det kunne funka sammen med henry, ikke en liten og hurtig som owen. to så og si like spisser, kan ikke være et spisspar!!

 

Men heldisvis har både wenger og owen sagt at han ikke kommer til arsenal! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger så absolutt IKKE owen! Skulle vi kjøpt en ny spiss så måtte det vært en stor og sterk spiss! Det kunne funka sammen med henry, ikke en liten og hurtig som owen. to så og si like spisser, kan ikke være et spisspar!!

 

Men heldisvis har både wenger og owen sagt at han ikke kommer til arsenal!  :rolleyes:

16765[/snapback]

Helt enig med deg!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Mange liker Owen og mange liker ikke Owen.. Personlig er jeg ikke i en spesiell formening om Owen. Etter kampen mot Chelsea så tenker jeg tilbake på en artikkel jeg leste for en stund siden om hvorfor arsenal trenger en spiller som Owen?! Og jeg må si meg 100% enig i den artikkelen, for etter kampen i går så gikk det opp et lys for meg som klarnet alt! Jeg mener på det sterkeste at arsenal burde kjøpe Owen, dette forde vi trenger en spiss som kan ligge helt på topp og konstant være en "trussel" alltid være der slik at man ikke får tillfeller som når Henry(tror jeg) dro igjennom og la ballen inn forran mål, men ingen i nærheten.. Nå som Vieira er borte blir arsenal nødt til å bli mer deffansiv og de som tror arsenal fortsetter sitt offansive spill i den grad som før må nok tro om igjen! Van Persie er ung og lovende men er ikke helt spilleren til å ligge på topp og være en som kan være på rett sted til rett tid, en ren mål tyv med andre ord. Reyes er en ving spiller!! Bergkamp er spilleren som ligger bak spissene og holdere ikke i 90 min lenger. Ung gutta er som sagt ung gutter og ikke klar til denne rollen enda! Baptista hadde vært det ideelle kjøpet spessielt pga sin fysikk og høyde.

Men tilbake til Owen, han er faktisk akkurat den type spiller vi trenger nå, for enten vi vil eller ikke, så kommer arsenal til å bli noe mer deffansiv fremover og Henry kommer til å trekke enda mer tilbake på banen(sånn som igår)

Vi trenger derfor en skikkelig "fox in the box" spiller! Owen er en veldig erfaren PL spiller, enda han har sittet en del på benken i Real Madrid så har han fortsatt skåret 16 mål på 26 starter! Han vil være en spiller som alltid vil være på topp, han har kvaliteten til å gjøre noe på egenhand og navnet Michael Owen vil styrke arsenal på en veldig effektiv og possitiv måte!! De som tror at Owusu Abeyie eller Lupoli skal fylle denne rollen er etter min menig naive. Vi trenger denne spilleren enten vi liker han eller ikke, eller en lik type spiller! Vi må skaffe oss en spiller som skårer "flaksemål" alla Van Nistelroy eller hva han nå enn heter :ermm: En som alltid er der for å putte inn mål, en kostant trussel HELT på topp me andre ord, Kjære Wenger, finn en slik spiller! Du ville ha Baptista for alle penga nesten, og jeg tror det er pga det jeg prøver å forklare her, men det skjedde ikke så kjøp Michael Owen eller noen i samme possisjon!! phew..

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Mange liker Owen og mange liker ikke Owen.. Personlig er jeg ikke i en spesiell formening om Owen. Etter kampen mot Chelsea så tenker jeg tilbake på en artikkel jeg leste for en stund siden om hvorfor arsenal trenger en spiller som Owen?! Og jeg må si meg 100% enig i den artikkelen, for etter kampen i går så gikk det opp et lys for meg som klarnet alt! Jeg mener på det sterkeste at arsenal burde kjøpe Owen, dette forde vi trenger en spiss som kan ligge helt på topp og konstant være en "trussel" alltid være der slik at man ikke får tillfeller som når Henry(tror jeg) dro igjennom og la ballen inn forran mål, men ingen i nærheten.. Nå som Vieira er borte blir arsenal nødt til å bli mer deffansiv og de som tror arsenal fortsetter sitt offansive spill i den grad som før må nok tro om igjen! Van Persie er ung og lovende men er ikke helt spilleren til å ligge på topp og være en som kan være på rett sted til rett tid, en ren mål tyv med andre ord. Reyes er en ving spiller!! Bergkamp er spilleren som ligger bak spissene og holdere ikke i 90 min lenger. Ung gutta er som sagt ung gutter og ikke klar til denne rollen enda! Baptista hadde vært det ideelle kjøpet spessielt pga sin fysikk og høyde.

Men tilbake til Owen, han er faktisk akkurat den type spiller vi trenger nå, for enten vi vil eller ikke, så kommer arsenal til å bli noe mer deffansiv fremover og Henry kommer til å trekke enda mer tilbake på banen(sånn som igår)

Vi trenger derfor en skikkelig "fox in the box" spiller! Owen er en veldig erfaren PL spiller, enda han har sittet en del på benken i Real Madrid så har han fortsatt skåret 16 mål på 26 starter! Han vil være en spiller som alltid vil være på topp, han har kvaliteten til å gjøre noe på egenhand og navnet Michael Owen vil styrke arsenal på en veldig effektiv og possitiv måte!! De som tror at Owusu Abeyie eller Lupoli skal fylle denne rollen er etter min menig naive. Vi trenger denne spilleren enten vi liker han eller ikke, eller en lik type spiller! Vi må skaffe oss en spiller som skårer "flaksemål" alla Van Nistelroy eller hva han nå enn heter :ermm:  En som alltid er der for å putte inn mål, en kostant trussel HELT på topp me andre ord, Kjære Wenger, finn en slik spiller! Du ville ha Baptista for alle penga nesten, og jeg tror det er pga det jeg prøver å forklare her, men det skjedde ikke så kjøp Michael Owen eller noen i samme possisjon!! phew..

16927[/snapback]

 

enig i at owen kunne vært bra å ha

Link to comment
Share on other sites

Han vil være en spiller som alltid vil være på topp, han har kvaliteten til å gjøre noe på egenhand og navnet Michael Owen vil styrke arsenal på en veldig effektiv og possitiv måte!!

 

Vi husker vel alle "mr. JegTrengerHundreSjanserForÅSkåreEttMål" mot slutten av hans tid i Liverpool!!! Alltid på topp er nok en ganske stor overdrivelse! Og NAVNET Owen vil styrke Arsenal?

 

Kjøp noen helt andre... :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Han vil være en spiller som alltid vil være på topp, han har kvaliteten til å gjøre noe på egenhand og navnet Michael Owen vil styrke arsenal på en veldig effektiv og possitiv måte!!

 

Vi husker vel alle "mr. JegTrengerHundreSjanserForÅSkåreEttMål" mot slutten av hans tid i Liverpool!!! Alltid på topp er nok en ganske stor overdrivelse! Og NAVNET Owen vil styrke Arsenal?

 

Kjøp noen helt andre... :P

16957[/snapback]

 

 

Enda han slet med å skåre i den stilen han gjorde før så fikk han fortsatt gjort jobben! Tror du virkelig datidens Liverpool kunne gitt han den slags miljø, opplegg, og målmuligheter som i arsenal? Alle prater om at han driter seg ut i Real madrid, men jeg syns han gjør en god jobb, han bicher ikke, kommer inn og skårer slik det skal gjøres. Alltid på topp mener jeg at han holder seg rundt 16 meter og helst innenfor. Og navnet Owen er et bryktet og "respektert" navn i europeisk fotball, var topp spiller i liverpool, spiller i Real Madrid, er fast spiss for det engelske landslaget. United, Newcastle osv er "interresert" så å si at Michael owen ikke er en annerkjent spiller og navnet hans vil ikke legge litt puff i arsenal, da kan man lure.. Da tar tydeligvis ledelser, media, trener, Svennis osv feil.. :blink:

Men.. he, he, kunne tenkt meg en annen spiss da, Torres eller noe.. Bare skaff en "fox in the box" spiller som lever av å putte inn mål innenfor 16 meteren, en som alltid er på topp ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pittaln
tror Owen kan gjøre det godt i Arsenal jeg..Men tror det tar 1/2 - 1 sesong før han er på sitt beste igjen!

Uansett så har vi ikke så mange gode spisser, er greit å ha noen når vi har et så tett program som vi har. Er hvertfall min mening!

 

mvh Trond

16030[/snapback]

Owen var god for alderen når han var 16. Etter det har han blitt en dårlig spiller. Når det ble snakket om superduoen Heskey/Owen, sier det seg selv at når en spiller regnes som like god som Heskey, er han en talentløs jæv*l. Håper Owen går til :blink: chelsea :P og driter seg ut der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Arsenal varsler kamp om Owen sier nettavisen.

 

Persolig vil eg ikke ha denne spilleren av 2 enkle grunner. 1: Han har spilt i Liverpool. 2: Han var skadet nesten 1 år, og det tar mye tid å trene seg opp igjen, samtigtig som vi har spillere som Henry, Walcott, van Persie, Vela, Bendtner, Adebayor og Aliadiere..

Link to comment
Share on other sites

Da er vi som alle vet i startgropa til silly season. Nå er det Michael Owen som (nok en gang) har vakt interessen til Wenger. Nettavisen skriver at Wenger ønsker å gi United kamp om Owen. Er enig i at en engelsk spiss kunne vært noe som backup / utfordrer til Ade når han drar til Afrikamesterskapet. Men gi meg noen andre enn Owen. For 7-8 år siden hadde jeg tatt i mot ham med åpne armer, men i dag - nope!

 

Alle skadene må da nødvendigvis ha satt ham tilbake hva hurtigheten angår!? Dessuten viser det seg ofte at spillere som slår gjennom som 17-18-åringer har vanskelig for å holde seg på topp når de nærmer seg de tredve... Eller er det bare jeg som innbiller meg det?

 

En Michael Owen uten farta er i alle fall ingenting!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal varsler kamp om Owen sier nettavisen.

 

Persolig vil eg ikke ha denne spilleren av 2 enkle grunner. 1: Han har spilt i Liverpool. 2: Han var skadet nesten 1 år, og det tar mye tid å trene seg opp igjen, samtigtig som vi har spillere som Henry, Walcott, van Persie, Vela, Bendtner, Adebayor og Aliadiere..

 

At Owen har spilt i Liverpool betyr da vel ingenting? :)

 

Owen er en goalgetter kunne blitt en bra Arsenal-spiller, men jeg velger å tro han blir i Newcastle.

Han er veldig skadeplaget og jeg tror det kan følge han resten av karrieren.

Uansett, ville jeg heller hatt Martins som jeg ser på som en mer "allsidig" og sterkere spiss enn Owen.

Tror vi klarer oss fint uten han og Adebayor under Afrikamesterskapet.

 

Jeg står på mitt. Hvis vi skal ha en spiss, mener jeg vi bør prøve å kjøpe en av disse:

Eto'o, Torres, Klose, Martins eller D. Bent.

Link to comment
Share on other sites

rykte om martins er mer spennende elsker den spilleren :)

 

Syns vi kan hente begge to jeg :) , siden det er meget sannsynlig at både Baptista og Aliadiere pakker sakene sine og drar fra oss. Vi kan derfor ha plass for begge to, hehe.

 

På den andre siden, hvor mye må vi ut for Owen isåfall? Han kan jo ha en meget lav verdi nå, siden han omtrent har vært konstant skadet i løpet av sine to år i Newcastle. Får vi han for under 8£M så burde vi slå til. Dessuten er han jo engelsk og vet utmerket godt hvor målet står, noe som vi savnet sårt forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

rykte om martins er mer spennende elsker den spilleren :)

 

Syns vi kan hente begge to jeg :) , siden det er meget sannsynlig at både Baptista og Aliadiere pakker sakene sine og drar fra oss. Vi kan derfor ha plass for begge to, hehe.

 

På den andre siden, hvor mye må vi ut for Owen isåfall? Han kan jo ha en meget lav verdi nå, siden han omtrent har vært konstant skadet i løpet av sine to år i Newcastle. Får vi han for under 8£M så burde vi slå til. Dessuten er han jo engelsk og vet utmerket godt hvor målet står, noe som vi savnet sårt forrige sesong.

 

Eg innbiller meg at eg las på Teamtalk at Owen har maxprisklausul på £8mill.

Rettelse: det var visst snakk om £9mill

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...