Jump to content

Ljungberg...........


Gooner4ever

Recommended Posts

Enda en som har vert grisk i lønnsforhandlingane?

 

Uansett trur eg ikkje det er mykje hald i ryktene om at han skal til Olympiakos, han kan finne seg atskillig bedre klubbar enn det.

Link to comment
Share on other sites

Han kan bare ikke gjøre det...hvem skulle erstattet ham da(?), Hleb, Bentley??? :huh:

Dette kommer til å "sinke" laget ganske mye hvis han går da...! ;)

14991[/snapback]

¨

 

 

For det første! Hleb er mer enn god nok til å erstatte Ljungberg... Det er snart Bentley og!

 

Men uansett er dette bare løse rykter! det står at han har vært i møte med Sollied i Hellas, men han er jo på treningsleir med Arsenal i østerrike, og spilte kamp på onsdag ^_^ Så dette er nok bare lause rykter!

 

 

PS: Karadas har gått til Pompey ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Han kan bare ikke gjøre det...hvem skulle erstattet ham da(?), Hleb, Bentley??? :huh:

Dette kommer til å "sinke" laget ganske mye hvis han går da...! ;)

14991[/snapback]

¨

 

 

For det første! Hleb er mer enn god nok til å erstatte Ljungberg... Det er snart Bentley og!

 

Men uansett er dette bare løse rykter! det står at han har vært i møte med Sollied i Hellas, men han er jo på treningsleir med Arsenal i østerrike, og spilte kamp på onsdag ^_^ Så dette er nok bare lause rykter!

 

 

PS: Karadas har gått til Pompey ! ;)

14996[/snapback]

 

Ka skjer når vi får skader da?? da er det godt å ha en god backup...Hleb og Ljungberg kan kjempe om plassen??!!!

Link to comment
Share on other sites

Han kan bare ikke gjøre det...hvem skulle erstattet ham da(?), Hleb, Bentley??? :huh:

Dette kommer til å "sinke" laget ganske mye hvis han går da...! ;)

14991[/snapback]

¨

 

 

For det første! Hleb er mer enn god nok til å erstatte Ljungberg... Det er snart Bentley og!

 

Men uansett er dette bare løse rykter! det står at han har vært i møte med Sollied i Hellas, men han er jo på treningsleir med Arsenal i østerrike, og spilte kamp på onsdag ^_^ Så dette er nok bare lause rykter!

 

 

PS: Karadas har gått til Pompey ! ;)

14996[/snapback]

 

Ka skjer når vi får skader da?? da er det godt å ha en god backup...Hleb og Ljungberg kan kjempe om plassen??!!!

15000[/snapback]

 

Vi har jo Bentley! Om ikke han er god nok, nei da veit ikke jeg ass!

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Freddie drar ikke............. Wenger vet at han er en stor spiller, faktisk en nøkkelspiller.

Men hvis han drar (never), så kommer jeg til å bli sinna på Wenger!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette overgangsryktet om Ljungberg til Olympiakos klarte ikke å vippe meg av pinnen. For Ljungberg ville en eventuell overgang til grekerne ha fremstått som en desperat handling.

 

Skal nå se at ting ordner seg ganske snart. Satser på at vi ser svensken kommende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...