Jump to content

Philippe Christianval


Andain

Recommended Posts

Arsene Wenger har hentet inn Philippe Christanval som tidligere har spilt for både Monaco, Barcelona og Marseilles. Midtstopperen ble frigitt av Marseilles etter en lengre skadeperiode og Wenger har gitt han 1 uke prøvespill. Han fikk idag sjansen til å vise seg frem mot Barnet.

 

Ingen tvil om at Christanval engang ble regnet som et talent, men karrieren har i den senere tid vært litt på hell.

 

Kilde : www.arsenal.com : Centre back Philippe Christanval joins on trial

Link to comment
Share on other sites

tviler på att hann er den rett for oss !!!!!!!!!!

14192[/snapback]

 

Skulle Wenger velge å gi han kontrakt er det nok ikke med tanke på å forsterke førsteellveren. Men jeg tror ikke det er så dumt med en relativt erfaren midstopper som reserve i troppen. Ikke godt å si hva som skjer med Pascal Cygan etter uttalelsene hans i det siste (han spilte dog mot Barnet idag), eller Sol Campbell som det går rykter om at Arsenal ønsker å selge nå.

Link to comment
Share on other sites

tviler på att hann er den rett for oss !!!!!!!!!!

14192[/snapback]

 

Skulle Wenger velge å gi han kontrakt er det nok ikke med tanke på å forsterke førsteellveren. Men jeg tror ikke det er så dumt med en relativt erfaren midstopper som reserve i troppen. Ikke godt å si hva som skjer med Pascal Cygan etter uttalelsene hans i det siste (han spilte dog mot Barnet idag), eller Sol Campbell som det går rykter om at Arsenal ønsker å selge nå.

14193[/snapback]

 

 

Han kan umulig være dårligere enn Cygan. Han kan også muligens "frigi" Toure til å brukes på høyrebacken istedet for å trenges som reserve på midtstopperplass.

Link to comment
Share on other sites

Christanval gjorde jobben sin i dag. Ut fra det jeg husker av ham pluss har kunnet lese meg til i kveld er nok det største spørsmålet rundt Christanval er vel ikke evnene, men helsa. Er det mulig å holde han ute fra sykehus lenge nok til å få han match-fit?

 

Han har en uke i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Phillipe Christanval var en av Europas hotteste spiller for noen år tilbake, men etter lange skadeavbrekk har han ikke vært så heldig, men dette er absolutt spennende. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg lurer på hvorfor dette ble flyttet til rykte forumet. Er jo ikke akkurat et rykte at han prøvespiller all den tid han spillte mot Barnet.

14442[/snapback]

 

Stusset litt selv over at innlegget ble flyttet til rykter.

Link to comment
Share on other sites

La oss håpe han ender opp i Russland eller Tyskland, og ikkje i N5.

14643[/snapback]

 

Hvorfor det? Personlig håper jeg ihvertfall vi får inn en ny stopper så jeg slipper å se Cygan i nærheten av laget.

 

Christanval var visstnok småskadet, så det var derfor han ikke var med mot Weiz.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...l+suffers+knock

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det ble som mange forventet, Wenger gav ikke Philippe Christanval kontrakt etter at han fikk sjansen til å vise seg frem i pre-season. Dette bekreftes idag på www.arsenal.com :

 

“Christanval will not be joining us because nobody has gone,” said the manager at Friday’s pre-match press conference. “We have four centre backs and four full backs so we don’t need to buy in defence.”

 

Les hele artikkelen her : Christanval deal off

Link to comment
Share on other sites

http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=football_home

 

Er dette en uttalelse fra en bitter Cristanval?

 

Påstår Sol vil forlate Arsenal og at han ikke har fått svar fra Wenger etter trial-perioden om kontrakt.

 

Når man ikke er med i troppen lenger bør vel det være hint nok.

 

Synes likevel han kunne fått kontrakt i Arsenal. Kan da umulig være dårligere enn Cygan B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...