Guest Stomach The Swedish viking Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Tackar, för en som vanligt fin tidning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 ja, imponerende sideantall og uovertruffen kvalitet som vanlig. big shout out to the editors! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 Mega bra blad og må bare gi 1000 takk til Bård, Magnus og resten av gjengen som bidrar med stoff til TPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 Fantastisk bra blad! Koste meg med det! Bare et spørsmål: er det flere enn meg som savner arsenal dagboka?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 Bladet er fantastisk. For hvert blad som kommer, tenker jeg at nå er grensen nådd, at dette ikke kan overgås. Så kommer neste blad i posten, og det viser seg at jeg har tatt feil. Det Bård og Magnus har gjort med bladet, er ubeskrivelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 Vi har simpelthen det beste supporterbladet vi kan få. *Thx* Det er temmelig mange av oss som setter enorm pris på arbeidet som legges ned av våre ildsjeler. Man får nesten litt dårlig samvittighet. Iaf. for å ikke si nettopp det ofte nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 ja, viktig å ikke glemme at det er mange ildsjeler som er med på dette! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 18, 2005 Report Share Posted February 18, 2005 Vi er ufattelig heldige som har Gunners Post. Bedre blad kan en ikke få noen plass. Vil takke redaktørene og ansvarlige som står bak dette bladet. Dette er ikke bare bra, dette er et kanon blad. Mye bra lesestoff og vanvittig bra bilder. Takker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Hvor lenge etter man har bestilt det får man det i posten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Det var deilig å få et nytt TGP i posten.. Takk til alle bidragsytere som får i stand et så fantastisk spel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Tenk at eg klarte å søle til sluttdelen til med mr.lee suppe da! Oh my Godd! Vel, med eller uten suppe, eg er nøgd med det eg til no har lest. Godt jobba! Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Ohhh! nytt blad - når kom det? - kanskje jeg bør sjekke postkassen *litt* oftere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beelzebot Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 flott blad. liker særlig intervjuene og skråblikk. hehe, veteransupporteren... ps. hva var poenget med kontaktannonsen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Jepp. Og du vet helt sikkert hvem som stod "modell". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Tusen takk for et kjempeblad!!!!!!!! Fortjent at det ble årets supporterblad.... Men syns det er tull å skrive for eks: White Shit Lane..... Ta bort Skråblikk og få tilbake dagboka! Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Ryan Jarvis skreiv: Ta bort Skråblikk og få tilbake dagboka! HÆ? Ta bort skråblikk? Bidraga frå Eivind er jo hysterisk artige. Supporterbladet bør ikkje vere for dødsseriøst heller, og då passar ei slik side som skråblikk perfekt inn Men vi kan gjerne få dagboka tilbake. TGP er heilt fantastisk, det einaste eg reagerte negativt på i TGP 4 var innlegget/reportasjen om Edu. Med ei overskrift i "beste" dagblad/vg tradisjon: rEDUsert midtbane kva blir det neste? reportasje om van Persie med tittel: vantastisk talent? mvh Stian Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Fantastisk bra blad! Koste meg med det! Bare et spørsmål: er det flere enn meg som savner arsenal dagboka?? 581[/snapback] samme her. Og jeg er også en av de som savner Arsenal dagboka. Pleide alltid og lese de sidene mange ganger. få den tilbake i bladet. Veldig bra blad bunnsolid karakter:6 av 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beelzebot Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Jepp. Og du vet helt sikkert hvem som stod "modell". 1517[/snapback] har mine mistanker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted February 26, 2005 Report Share Posted February 26, 2005 Ryan Jarvis skreiv: Ta bort Skråblikk og få tilbake dagboka! HÆ? Ta bort skråblikk? Bidraga frå Eivind er jo hysterisk artige. Supporterbladet bør ikkje vere for dødsseriøst heller, og då passar ei slik side som skråblikk perfekt inn 1568[/snapback] Da blir vi bare som Fakey på forumet her. Vis respekt uansett hvilket lag det er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 26, 2005 Report Share Posted February 26, 2005 "Skråblikk" er kullt artikkel nummer en! Hvis du kjenner litt til engerlsk supporterkultur så er "piss taking" en solid del av det å være supporter. Man kan respektere, selv om man "takes the mickey" av motstanderlaget og dets supportere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 "Skråblikk" er kullt artikkel nummer en! Hvis du kjenner litt til engerlsk supporterkultur så er "piss taking" en solid del av det å være supporter. Man kan respektere, selv om man "takes the mickey" av motstanderlaget og dets supportere! 1809[/snapback] Beklager. Mente ikke å ta bort skråblikk. Bare skrive rektige navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Mye koster det å abbonere og hvor henvender man seg til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Mye koster det å abbonere og hvor henvender man seg til? 1996[/snapback] Eit must. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 5, 2005 Report Share Posted March 5, 2005 Er mektig imponert av TGP'en. Fant noen skrivefeil her og der, men men . Vi er fotball supportere og ikke norsklærere, hu? Det kuleste var å lese gamle "unge-helter" som hadde seilt sin egen sjø... Rart å se hva som hadde skjedd med de etter suksessen i Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 elsker hele bladet, men dere burde skrive og ha litt mer bilder av emirates stadium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.