Jump to content

Spiller DU fotball?


Evju

Recommended Posts

Hvor mange aktive fotballspillere har vi på forumet her? Og har vi noen som faktsik vet hvordan en ball skal sparkes?

 

Selv spiller jeg fotball på 3.- og 4. divisjonsnivå samt junior-nivå for Eik Tønsberg, also known as "Tønsbergs stolthet" :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Jeg er keeper på kilkam...

Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg er keeper på kilkam...

Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..)

10704[/snapback]

 

Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe!

 

For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år.

Link to comment
Share on other sites

Ja. Stord/Moster.

10710[/snapback]

 

Sindre; kan du gi meg en run-down på Stord`s Gutt 13 års - 2 lag? De som skal spille i Colorline Cup på Flekkerøy 23-26 juni. Jeg ville sette stor pris på dette.

Link to comment
Share on other sites

La opp for et par år siden, spilte på Nordbygda I.L som spiller i 6. divisjon om noen skulle være interessert.

Var venstrekant og ble sammenlignet med Pires av mine lagkamerater.

Nå går det kun i løkkefotball et par ganger i uka. Ser på meg selv som en blanding av Bergkamp og Gilberto... hehe! :D

Link to comment
Share on other sites

JA! :P

 

Jeg spiller spiss for IL Staal!

Men jeg pleier ikke å score så mye;

jeg løper ut på kantene å legger innlegg og sånt! ;)

 

Men laget vårt er bare 12 år ennå liksom, så vi spiller ikke med tabell og sånt så! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er keeper på kilkam...

Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..)

10704[/snapback]

 

Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe!

 

For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år.

10708[/snapback]

 

Ja hvordan viste du det?

Link to comment
Share on other sites

Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! ;) Og neste år får du tabell, gled deg! ;)

10739[/snapback]

 

Hehe! :D Jeg gjør det også... ;)

 

Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland",

så kjenner du til Jørpeland? :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Bruker selvfølgelig 14 på ryggen, Nike Mercurial Vapor på beina ;)

10751[/snapback]

 

Weeeeeeee! :D

 

Hvor kjøpte du Nike Mercurial Vapor skoa'?

www.unisport.dk?

 

Jeg tenker på de skoa dag & natt... ;)

De har jeg lyst på! :P

Link to comment
Share on other sites

Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! ;) Og neste år får du tabell, gled deg! ;)

10739[/snapback]

 

Hehe! :D Jeg gjør det også... ;)

 

Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland",

så kjenner du til Jørpeland? :P ;)

10761[/snapback]

 

Jeg sitter i styret i Stavanger`s mest "offensive" klubb for tiden, nemlig Vardeneset BK, Helmik`n! I tillegg til at jeg trener et av klubbens 13 årslag. Jeg følger rimelig godt med i lokalfotballen,kan du vel si! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! ;) Og neste år får du tabell, gled deg!

10739[/snapback]

 

Hehe! :D Jeg gjør det også... ;)

 

Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland",

så kjenner du til Jørpeland? :P

10761[/snapback]

 

Jeg sitter i styret i Stavanger`s mest "offensive" klubb for tiden, nemlig Vardeneset BK, Helmik`n! I tillegg til at jeg trener et av klubbens 13 årslag. Jeg følger rimelig godt med i lokalfotballen,kan du vel si! ;)

10764[/snapback]

 

Stilig da! ;)

 

Har "dere" spilt mot Staal13 i det siste da?

 

Jeg kjenner de nesten like godt som vårt 12-års lag ;)

Og jeg trener med de! ;)

(Og skal kanskje begynne å spille med de...!)

Forresten så spilt 12-års laget vårt mot Vardeneset en dag også her... 7-6 til oss! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest KR-henry-

JA, spiller på Hellvik :D

liten klubb men har mange gode lag for d

 

Top Clas..

Top Goal..

Top Man..

THIERRY HENRY!!

Link to comment
Share on other sites

Stilig da! :huh:

 

Har "dere" spilt mot Staal13 i det siste da?

 

Jeg kjenner de nesten like godt som vårt 12-års lag ;)

Og jeg trener med de! :D

(Og skal kanskje begynne å spille med de...!)

Forresten så spilt 12-års laget vårt mot Vardeneset en dag også her... 7-6 til oss! ;)

10766[/snapback]

 

Gratla! :-)

 

Som du gjerne vet, så er Staal i den såkalte sør-puljen, 3 div pulje 12, mens vi er i nord puljen, 3 div pulje 13. Hvor VBK troner stolt på toppen, med 7 7-0-0 21-4 21. Stødig, ser du! ;)

 

Forøvrig så slo Staal`s 13 årslag det andre 13 årslaget vårt 2-1 i en 1 divisjonskamp tidligere denne uken.Jeg også at dere har et veldig bra juniorlag. Så joda; det jobbes bra hos de grønn/svarte! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg er keeper på kilkam...

Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..)

10704[/snapback]

 

Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe!

 

For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år.

10708[/snapback]

 

Ja hvordan viste du det?

10755[/snapback]

 

Resultatet ligger ute på internett!

 

Bakgrunnen for min nyskjerrighet er at en kompis av meg spilte på A-laget til Kilkam på begynnelsen av nittitallet, samt at jeg bodde i Harstad i perioden 1997-1999.

 

Stemmer dete at Kilkam ikke har a-lag lenger? Kunne ikke finne resultat eller tabell på internett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...