Evju Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Hvor mange aktive fotballspillere har vi på forumet her? Og har vi noen som faktsik vet hvordan en ball skal sparkes? Selv spiller jeg fotball på 3.- og 4. divisjonsnivå samt junior-nivå for Eik Tønsberg, also known as "Tønsbergs stolthet" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Jeg er keeper på kilkam... Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 .......Har lagt opp for leeeeeeeenge siden........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Jeg er keeper på kilkam...Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..) 10704[/snapback] Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe! For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Ja. Stord/Moster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Er midtbanespiller på Remyra G14, og stolt av det! Scoret i går faktisk . Vi slo Tydal 14-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Ja. Stord/Moster. 10710[/snapback] Sindre; kan du gi meg en run-down på Stord`s Gutt 13 års - 2 lag? De som skal spille i Colorline Cup på Flekkerøy 23-26 juni. Jeg ville sette stor pris på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Oh yeah, 6. divisjon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 La opp for et par år siden, spilte på Nordbygda I.L som spiller i 6. divisjon om noen skulle være interessert. Var venstrekant og ble sammenlignet med Pires av mine lagkamerater. Nå går det kun i løkkefotball et par ganger i uka. Ser på meg selv som en blanding av Bergkamp og Gilberto... hehe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Spiller 5. divisjon for Hedalen i Valdres, i tillegg til et par bedriftslag i Oslo. Spiller stopper, og vil vel sammenligne meg mest med Igors.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 JA! Jeg spiller spiss for IL Staal! Men jeg pleier ikke å score så mye; jeg løper ut på kantene å legger innlegg og sånt! Men laget vårt er bare 12 år ennå liksom, så vi spiller ikke med tabell og sånt så! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! Og neste år får du tabell, gled deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Er 14 år, spiller spiss på 2laget til KIL g16! Hospiterer til KILs juniorlag innimellom også Bruker selvfølgelig 14 på ryggen, Nike Mercurial Vapor på beina Toppscorer i skrivende stund Link to comment Share on other sites More sharing options...
jule3 Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 spiller spiss på Rival smågutter . scorer rundt 30 mål per sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Jeg er keeper på kilkam...Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..) 10704[/snapback] Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe! For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år. 10708[/snapback] Ja hvordan viste du det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Noen som skyter med venstrefoten her i tillegg til meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Noen som skyter med venstrefoten her i tillegg til meg? 10758[/snapback] Van Persie vel? (men han er jo ikke akkuratt her da ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! Og neste år får du tabell, gled deg! 10739[/snapback] Hehe! Jeg gjør det også... Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland", så kjenner du til Jørpeland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Bruker selvfølgelig 14 på ryggen, Nike Mercurial Vapor på beina 10751[/snapback] Weeeeeeee! Hvor kjøpte du Nike Mercurial Vapor skoa'? www.unisport.dk? Jeg tenker på de skoa dag & natt... De har jeg lyst på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! Og neste år får du tabell, gled deg! 10739[/snapback] Hehe! Jeg gjør det også... Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland", så kjenner du til Jørpeland? 10761[/snapback] Jeg sitter i styret i Stavanger`s mest "offensive" klubb for tiden, nemlig Vardeneset BK, Helmik`n! I tillegg til at jeg trener et av klubbens 13 årslag. Jeg følger rimelig godt med i lokalfotballen,kan du vel si! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Det gror bra inne på Jørpeland, Helmik`n! Og neste år får du tabell, gled deg! 10739[/snapback] Hehe! Jeg gjør det også... Men siden du sier "Det gror bra inne på Jørpeland", så kjenner du til Jørpeland? 10761[/snapback] Jeg sitter i styret i Stavanger`s mest "offensive" klubb for tiden, nemlig Vardeneset BK, Helmik`n! I tillegg til at jeg trener et av klubbens 13 årslag. Jeg følger rimelig godt med i lokalfotballen,kan du vel si! 10764[/snapback] Stilig da! Har "dere" spilt mot Staal13 i det siste da? Jeg kjenner de nesten like godt som vårt 12-års lag Og jeg trener med de! (Og skal kanskje begynne å spille med de...!) Forresten så spilt 12-års laget vårt mot Vardeneset en dag også her... 7-6 til oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KR-henry- Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 JA, spiller på Hellvik liten klubb men har mange gode lag for d Top Clas.. Top Goal.. Top Man.. THIERRY HENRY!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 jeg spiller ving/back for Urædd's G16 og juniorlaget. scorer ikke akkurat så mye mål, men har noen farlige pasninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Stilig da! Har "dere" spilt mot Staal13 i det siste da? Jeg kjenner de nesten like godt som vårt 12-års lag Og jeg trener med de! (Og skal kanskje begynne å spille med de...!) Forresten så spilt 12-års laget vårt mot Vardeneset en dag også her... 7-6 til oss! 10766[/snapback] Gratla! :-) Som du gjerne vet, så er Staal i den såkalte sør-puljen, 3 div pulje 12, mens vi er i nord puljen, 3 div pulje 13. Hvor VBK troner stolt på toppen, med 7 7-0-0 21-4 21. Stødig, ser du! Forøvrig så slo Staal`s 13 årslag det andre 13 årslaget vårt 2-1 i en 1 divisjonskamp tidligere denne uken.Jeg også at dere har et veldig bra juniorlag. Så joda; det jobbes bra hos de grønn/svarte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Jeg er keeper på kilkam...Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..) 10704[/snapback] Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe! For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år. 10708[/snapback] Ja hvordan viste du det? 10755[/snapback] Resultatet ligger ute på internett! Bakgrunnen for min nyskjerrighet er at en kompis av meg spilte på A-laget til Kilkam på begynnelsen av nittitallet, samt at jeg bodde i Harstad i perioden 1997-1999. Stemmer dete at Kilkam ikke har a-lag lenger? Kunne ikke finne resultat eller tabell på internett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.