Jump to content

Spiller DU fotball?


Evju

Recommended Posts

Jeg er keeper på kilkam...

Vi har tapt 4 av 4 kamper i denne sesongen, men jeg har vert best i alle kampene.. (jeg er ganske god men de andre kunne likegodt vært erstattet av pølser..)

10704[/snapback]

 

Hvis du er keeper på kilkam-laget som tapte 13-3 før HIL (?), så e det godt at du fortsatt holder motet oppe!

 

For min egen del så spilte jeg i 3. og 4 div. i Troms frem til rundt 1995. Fra 1996 ble studiene så krevende at det ikke lenger var mulig med daglige treninger, og la opp i den "anseelig alder" av 26 år.

10708[/snapback]

 

Ja hvordan viste du det?

10755[/snapback]

 

Resultatet ligger ute på internett!

 

Bakgrunnen for min nyskjerrighet er at en kompis av meg spilte på A-laget til Kilkam på begynnelsen av nittitallet, samt at jeg bodde i Harstad i perioden 1997-1999.

 

Stemmer dete at Kilkam ikke har a-lag lenger? Kunne ikke finne resultat eller tabell på internett.

10791[/snapback]

 

ja desverre...

Hva heter han kompisen din?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Ja. Stord/Moster.

10710[/snapback]

 

Sindre; kan du gi meg en run-down på Stord`s Gutt 13 års - 2 lag? De som skal spille i Colorline Cup på Flekkerøy 23-26 juni. Jeg ville sette stor pris på dette.

10717[/snapback]

 

Kan ikkje sei eg har så god kontroll på den yngre garde i klubben. Men hadde det vore spørsmål om junior/senior nivå, kunne eg hjulpe deg.

 

Du får sei korleis det går i bataljen mot dei unge stordabuane. Eg har sjølvsagt klokketru på Stord-seier. :D

Link to comment
Share on other sites

Stilig da! :D

 

Har "dere" spilt mot Staal13 i det siste da?

 

Jeg kjenner de nesten like godt som vårt 12-års lag

Og jeg trener med de!

(Og skal kanskje begynne å spille med de...!)

Forresten så spilt 12-års laget vårt mot Vardeneset en dag også her... 7-6 til oss! ;)

10766[/snapback]

 

Gratla! :-)

 

Som du gjerne vet, så er Staal i den såkalte sør-puljen, 3 div pulje 12, mens vi er i nord puljen, 3 div pulje 13. Hvor VBK troner stolt på toppen, med 7 7-0-0 21-4 21. Stødig, ser du!

 

Forøvrig så slo Staal`s 13 årslag det andre 13 årslaget vårt 2-1 i en 1 divisjonskamp tidligere denne uken.Jeg også at dere har et veldig bra juniorlag. Så joda; det jobbes bra hos de grønn/svarte!

10783[/snapback]

 

Hehe! :o

Takk! :P

 

Stilig! ;)

Dere virker gode...!

 

Og me sleit mot deres 12-års lag! ;)

Jeg spilte ELENDIG! ;D :huh:

 

LYKKE TIL VIDERE! :D

Link to comment
Share on other sites

Ta nå en liten sjekk og gi meg litt in-put. Stord er da for pokker ikke en så stor klubb! :o

10806[/snapback]

 

Skal sjå kva eg klarer. Skal sei deg klubben veks for kvar dag som går.

Link to comment
Share on other sites

Ta nå en liten sjekk og gi meg litt in-put. Stord er da for pokker ikke en så stor klubb! :o

10806[/snapback]

 

Skal sjå kva eg klarer. Skal sei deg klubben veks for kvar dag som går.

10831[/snapback]

 

Det er bra.Hvor mange lag har dere?

 

Poenget mitt er som følger; vi, dvs. Vardeneset BK gutt 92-2 møter Stord 2 i Colorline Cup på Flekkerøya utenfor Kristiansand islutten av juni.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hvis du skal ta med en gjeng ungpoder til Krsand den helgen, så må dere jo bare stikke innom stadion og lære hvordan fotball skal spilles. Start-Glimt kl attenhundre.

Link to comment
Share on other sites

Vi tapte for ca. 1-2 timer siden 7-3 mot Medkila...

Men vi hadde "bare" tapt 5-3 hvis dommeren hadde fulgt med!

 

Dessuten har vi en sånn liten idiot på laget som her helt syk i hodet!

"d e bra Lasse!"

"Håll kjæft, du høres ut såmm en jævla litn drtitonge når du sir d dærre dærr!"

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye å skryte av på 4 kamper..

 

 

 

Lag S V U T Mål Poeng

 

Medkila IL - 2 3 3 0 0 29-4 9

Mjølner 2 3 3 0 0 15-1 9

Mjølner 3 3 0 0 9-0 9

Harstad 3 2 0 1 37-6 6

Medkila 2 2 0 0 13-0 6

Beisfjord IL 2 1 0 1 14-4 3

Brage 3 1 0 2 3-10 3

Kjøpsnes 07 3 1 0 2 4-31 3

Hardhaus 3 0 0 3 1-7 0

Kilkam 4 0 0 4 7-31 0

Håkvik 3 0 0 3 0-38 0

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi tapte for ca. 1-2 timer siden 7-3 mot Medkila...

Men vi hadde "bare" tapt 5-3 hvis dommeren hadde fulgt med!

 

Dessuten har vi en sånn liten idiot på laget som  her helt syk i hodet!

"d e bra Lasse!"

"Håll kjæft, du høres ut såmm en jævla litn drtitonge når du sir d dærre dærr!"

11127[/snapback]

 

Jeg vet det høres rimelig tåpelig, men la nå ikke tapet gjøre at du blir alt for frustrert. Det er i motgang fotballspillere viser hva de er bygget av.

 

Jeg føler forresten litt skyld for dine frustrasjoner (her på forumet) siden jeg i tidligere innlegg trakk frem et tap mot HIL.

 

Et tips til neste kamp dersom dere taper: Vent med å skrive innlegg til den verste skuffelsen har lagt seg. Det er ikke mye pent å karakterisere andre som "syk i hode".

Link to comment
Share on other sites

Ta nå en liten sjekk og gi meg litt in-put. Stord er da for pokker ikke en så stor klubb! :D

10806[/snapback]

 

Skal sjå kva eg klarer. Skal sei deg klubben veks for kvar dag som går.

10831[/snapback]

 

 

kjetil Løvvik taper pengene sine der......Spilte på Norheimsund tidligere. Så jeg satt fornøyd på tribunen når Nil senka stord/moster i opprykkskampene for 2 år sia!!!!!

 

Jeg er en skikkelig klubbhore!!!! Har spilt for kvernbit, fyllingen, årstad og norheimsund. og alle før jeg var 19.....nå har jeg lagt opp i en alder av snart 20. vurderer å begynne igjen, men magen er større en viljen for øyeblikket :unsure:

Link to comment
Share on other sites

kjetil Løvvik taper pengene sine der......Spilte på Norheimsund tidligere. Så jeg satt fornøyd på tribunen når Nil senka stord/moster i opprykkskampene for 2 år sia!!!!!

11149[/snapback]

 

Norheimsund vant noko ufortjent den opprykkskampen på Stord Stadion.

Men dei rykka jo også rett ned frå 2. divisjon påfølgande sesong, mens Stord har rykka opp. Det ser forresten ut som at Stord kjem til å klare seg betre i 2. divisjon enn det Norheimsund gjorde i fjor.

Link to comment
Share on other sites

kjetil Løvvik taper pengene sine der......Spilte på Norheimsund tidligere. Så jeg satt fornøyd på tribunen når Nil senka stord/moster i opprykkskampene for 2 år sia!!!!!

11149[/snapback]

 

Norheimsund vant noko ufortjent den opprykkskampen på Stord Stadion.

Men dei rykka jo også rett ned frå 2. divisjon påfølgande sesong, mens Stord har rykka opp. Det ser forresten ut som at Stord kjem til å klare seg betre i 2. divisjon enn det Norheimsund gjorde i fjor.

11151[/snapback]

 

 

 

Ja, men Nil er en liten klubb. Og de mista spissene sine, han ene ble proff på færøyene....Håper stord greier å etablere seg. Har sett en av ungguttene deres, jonas landro tror jeg han het. Virka som en meget lovende spiller. Har endel kamerater fra stord, men det er mer positivt å høre om naboklubbene enn om stord/moster.

Link to comment
Share on other sites

Vi tapte for ca. 1-2 timer siden 7-3 mot Medkila...

Men vi hadde "bare" tapt 5-3 hvis dommeren hadde fulgt med!

 

Dessuten har vi en sånn liten idiot på laget som her helt syk i hodet!

"d e bra Lasse!"

"Håll kjæft, du høres ut såmm en jævla litn drtitonge når du sir d dærre dærr!"

11127[/snapback]

 

Jeg vet det høres rimelig tåpelig, men la nå ikke tapet gjøre at du blir alt for frustrert. Det er i motgang fotballspillere viser hva de er bygget av.

 

Jeg føler forresten litt skyld for dine frustrasjoner (her på forumet) siden jeg i tidligere innlegg trakk frem et tap mot HIL.

 

Et tips til neste kamp dersom dere taper: Vent med å skrive innlegg til den verste skuffelsen har lagt seg. Det er ikke mye pent å karakterisere andre som "syk i hodet".

11145[/snapback]

 

Slapper av jeg!

Jeg har full kontroll over meg selv og hva fingrene mine gjør på tastaturet....

Men det er ikke artig å tape stort for alle lag, så komme mot det beste å tape 7-3 når du kunne klart 5-3!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi tapte for ca. 1-2 timer siden 7-3 mot Medkila...

Men vi hadde "bare" tapt 5-3 hvis dommeren hadde fulgt med!

 

Dessuten har vi en sånn liten idiot på laget som  her helt syk i hodet!

"d e bra Lasse!"

"Håll kjæft, du høres ut såmm en jævla litn drtitonge når du sir d dærre dærr!"

11127[/snapback]

 

Jeg vet det høres rimelig tåpelig, men la nå ikke tapet gjøre at du blir alt for frustrert. Det er i motgang fotballspillere viser hva de er bygget av.

 

Jeg føler forresten litt skyld for dine frustrasjoner (her på forumet) siden jeg i tidligere innlegg trakk frem et tap mot HIL.

 

Et tips til neste kamp dersom dere taper: Vent med å skrive innlegg til den verste skuffelsen har lagt seg. Det er ikke mye pent å karakterisere andre som "syk i hodet".

11145[/snapback]

 

Slapper av jeg!

Jeg har full kontroll over meg selv og hva fingrene mine gjør på tastaturet....

Men det er ikke artig å tape stort for alle lag, så komme mot det beste å tape 7-3 når du kunne klart 5-3!

11198[/snapback]

 

 

;) Bra å høre!

Link to comment
Share on other sites

Har endel kamerater fra stord, men det er mer positivt å høre om naboklubbene enn om stord/moster.

11152[/snapback]

 

Missunnelse heiter det. ;)

11181[/snapback]

 

 

Hehe...tror nok det ligger et hat mot Løvvik i de fleste fotballsupporteres hjerte!!! Er kanskje der det ligger...

Link to comment
Share on other sites

Glimrende, da har jeg fått ny favoritt klubb i 2 div avd 3. Lykke til...Spiller du på a-laget?

11244[/snapback]

 

Godt å høyra. Speler på juniorlaget og Stord/Moster 2 som speler i 3. divisjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...