Jump to content

Hvem vil dere ha bort??


Jens

Recommended Posts

Nå er vi i en tid men mye rykter om kjøp og salg av spillere. Det blir lagt mye fokus hvem vi vil,men noen må også kanskje bort. Hvem vil dere ha bort?

 

Det virker som Edu ar tapt for klubben. Han er en spiller som har svinget i prestasjonene i løpet av tiden,men overalt gjort en veldig god jobb. Har likt denne spilleren veldig godt med en fin spillerstil og ydmyk holdning. Har det siste halvåret antydet at han vil bort. Vil du ikke spille for arsenal fortjener du det heller ikke. Så lykke til i en annen klubb.

 

Cygan vil så mye,men får det ikke helt til. Han er veldig annerledes enn de andre DC vi har,en spillende midtstopper. Har ettervært blitt stallfyll og spiller når de andre ikke er tilgjengelig. Holder nivået mot dårlige motstandere,men faller igjennom i avgjørende kamper. Jeg ønsker en ny midtstopper til klubben og da vil Cygan være mitt førstevalg til å dra.

 

Almunia har vel vist at han ikke blir vår nye første keeper. Vi trenger en totaltsett en ny keeper og da vil jeg heller ha Stack som et andre/tredje valg

 

Reyes har svingt i prestasjoner og motivasjon denne sesongen. Det har vært mye snakk om hjemlengsel og Real Madrid. Er ikke fremmed for tanken om å selge han for en god slump eller gjøre et godt bytte. Jeg liker spilleren og håper/ønsker at han vil lykkes hos oss til neste år,men det krever full innsats. Blir det mye snakk om hjemlengsel i sommer er han neste mann ut.

 

De aller yngste har jeg for lite grunnlag å uttale meg om.

 

Uansett hvem som går vil jeg takke dem for god innsats og lykke til videre!! ;)

Link to comment
Share on other sites

håper at Cygan, og Almunia drar.

 

Aliadiere setter jeg spørsmål ved. er ikke så sikker på han. det spørs på hvordan han spiller neste år.

 

Hoyte burde ikke gå. han er en habil forsvarsspiller. kanskje ikke offensivt, men bakover klarer han seg bra. han er heller ikke så gammel. og han er også en engelskmann. vi trenger noen av de på laget også.

 

Edu er jo så godt som tapt. hvis ikke Wenger gir ham ett kjempe-tilbud.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Hvorfor i all verden skal Reyes bort han har jo spilt veldig bra de siste månedene og sier at han vil bli i klubben.

 

de jeg vil skal dra er cygan,hoyte,aliadiere,almunia.

Link to comment
Share on other sites

Spillere jeg ikke kommer til å savne om de forlater oss:

 

Jose Antonio Reyes har aldri blomstrert helt (med unntak selvsagt) sammens med Thierry Henry. Nå skal det sies at han ikke har lange tiden bak seg enda i England og Arsenal, sjansene er tilstede for at han får sitt _virkelig_ gjennombrudd neste sesong.

 

Jeg har de siste årene ment at vi bør hente inn en ny høyreback som erstatning for Lauren, men Lauren glimtrer til med tider og gjør mine ord til skamme. Men jeg mener enda han ikke har de rette egenskapene offensivt som laget og spillestillen krever. Men om Lauren skulle bli solgt krever dette selvsagt at Wenger har på plass en erstatter.

 

Mange kritiserer Pascal Cygan og med god grunn til tider også. Med Toure, Campbell og Senderos som de selvskrevne kanditatene som midtstopper ender Cygan opp som et fjerdevalg. Når sant skal sies trenger vi backup i bakre rekker før vi rensker opp i stallen.

 

Ser flere har nevnt Aliadiere som en spiller de ikke kommer til å savne, personlig håper jeg han gjør deres ord til skamme og får sitt sårt savnet gjennombrudd i kommende sesong. Krysser fingrene for at han holder seg skadefri engang for alle nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Vert spennande å sjå kven som forlater Highbury i sommar, i følge Wenger og Dein blir det berre Edu. Edu drar, det er sikkert. Trist, men det er bestemt.

Dei andre som det har gått rykter om skal dra, ser ut til å ha ombestemt seg. Reyes blir, noko han seier sjølv. Svært bra å sjå at han endelig har funne seg til rette i London og Arsenal, for vi kan få stor nytte av han dei neste åra.

Cole har osgå sverga sin lojalitet til klubben, noko som etter all sannsynligheit fører til at han blir i Arsenal i allefall ein sesong til.

Av dei som klubben bør kvitte seg med, er Manuel Almunia det første namnet eg kjem på. Dette er ingen keeper i verdensklasse, og kjem heller aldri til å bli det. Første mann ut portane på Highbury i år bør absolutt vere Almunia.

Har lest at mange vil kvitte seg med "kjeksen" Aliadiere, noko eg er veldig ueinig i. Eit så stort talent som Ali bør, visst han held seg skadefri(noko som er lite sannsynleg, men vi kan jo håpe), få prøve seg ein del neste sesong. Visst det skulle vise seg at Ali ikkje er god nok, kan vi heller selge han då.

Mange håper også at Cygan drar i sommer. Ville ikkje blitt veldig skuffa, men tenker at Cygan er ein som kan få ei eit-års kontrakt, og som kan fungere som eit alternativ dersom vi skulle få mange skadde midtstopparar i neste sesong som vi gjorde i år. Cygan sin tabbe-kvote er på ingen måte så stor som folk skal ha det til. Han manglar farta, men kompenserer veldig med blikket for spelet. Som sagt, ingen bombe visst han drar, men håper han blir ein sesong til.

Justin Hoyte er ein mann for framtida, ingen tvil i det hjå meg, men tydeligvis hos mange andre. Bør absolutt få sjangsen.

Konklusjon: Selg Almunia, behold resten.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om det. :P

 

De spillerne jeg tror forlater Highbury er:

Edu

 

Cygan,Alumunia og Aladiere kan godt gå for min del. Har

liten tro på Aladiere.

 

Ellers håper jeg virkelig Reyes blir. Han har fart, teknikk

og har alle forutsetninger til å bli en meget bra spiller

for oss.

Link to comment
Share on other sites

Guest KR-henry-

Håper Cygan går han er for ustabil for at lag som ligger i verdenstoppen,

men gir de slipp på Reyes og Pires går blir d for dumt

 

Top Class, Top Goal, Top Man,THIERRY HENRY!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Young Gun

vil ha bort de som selv vil bort! det inkluderer ikke Cole, virker som om han blir dyttet ut av klubben, det må være en intern grunn til det, for jeg fatter det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Vil ha bort Cygan. Han er den eneste.

Er imidlertid ikke sikker på at han forsvinner. Tviler på at det er mange som vil ha ham, kanskje Lille, og franskmenn er vel ikke de første som "skal bort", hvis jeg tenker Wenger.

Jeg synes Cygan har spilt bedre i år enn tidligere, men desverre så er nok hans tid som Arsenal-spiller ute...

Link to comment
Share on other sites

Slik er ståa pr. nå om hvem som er gått:

 

Arsenal

Arsène Wenger is monitoring Real Madrid's £8m-rated midfielder Guti while Lyon's Mahamadou Diarra is another target. Wenger will try to persuade Robert Pires and Ashley Cole to stay.

In: None.

Out: Jermain Pennant (Birmingham, £500,000 rising to £3m), Adam Birchall (Wycombe, Free), Edu (Valencia, Free), Ben Gill (Watford, Free), Chris Wright (Boston, Free).

Released: Jordan Fowler, Daniel Karbassiyoon, Olafur-Ingi Skulason, Frankie Simek.

Link to comment
Share on other sites

Slik er ståa pr. nå om hvem som er gått:

 

Arsenal

Arsène Wenger is monitoring Real Madrid's £8m-rated midfielder Guti while Lyon's Mahamadou Diarra is another target. Wenger will try to persuade Robert Pires and Ashley Cole to stay.

In: None.

Out: Jermain Pennant (Birmingham, £500,000 rising to £3m), Adam Birchall (Wycombe, Free), Edu (Valencia, Free), Ben Gill (Watford, Free), Chris Wright (Boston, Free).

Released: Jordan Fowler, Daniel Karbassiyoon, Olafur-Ingi Skulason, Frankie Simek.

12400[/snapback]

 

Ikke helt riktig det. Birchall har gått til Mansfield Town og Skulason har gått til Brentford.

Link to comment
Share on other sites

Slik er ståa pr. nå om hvem som er gått:

 

Arsenal

Arsène Wenger is monitoring Real Madrid's £8m-rated midfielder Guti while Lyon's Mahamadou Diarra is another target. Wenger will try to persuade Robert Pires and Ashley Cole to stay.

In: None.

Out: Jermain Pennant (Birmingham, £500,000 rising to £3m), Adam Birchall (Wycombe, Free), Edu (Valencia, Free), Ben Gill (Watford, Free), Chris Wright (Boston, Free).

Released: Jordan Fowler, Daniel Karbassiyoon, Olafur-Ingi Skulason, Frankie Simek.

12400[/snapback]

 

Ikke helt riktig det. Birchall har gått til Mansfield Town og Skulason har gått til Brentford.

12402[/snapback]

 

uansett: Alt for mange som går gratis.

Link to comment
Share on other sites

Vi skal egentlig være glade for at Cygan blir, han vet at han er bak både Toure, Campbell, Senderos og likevel velger han å bli. Han har fått mye pepper for alle tabbene han gjør, men alle kan gjøre tabber

Likevel, Cygan har kommet inn som en grei backup i kamper hvor vi trenger ham, men Toure og Cygan i tospann virker ikke som den beste løsningen.

Selv om jeg er litt glad for at Cygan velger å bli, håper jeg vi får en ekstra midtstopper som kan gå rett inn på laget og virkelig styrke oss!

Link to comment
Share on other sites

Guest Forny

Synes at vi må selge Almunia og Cygan. To spillersom ikke holder arsenal standar. Vi trenger en ny ny keeper. Jens Lehmann var god sist sesong etter han hadde hatt pause. Men før pause var han veldig ustabil og ødela våre sjangser i CL. Håpe at vi kan kjøpe en god andre keeper som kan gi lehmann konkuranse. Trenger en defensiv midtbane spiller som kan ta over når gilberto er ute. Er usikker på om Flamini har kvaliteten som trengs. Arbeidskaasitet hans er fantastisk, men teknikk og overblikk er jeg usikker på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...