Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 23, 2022 Report Share Posted October 23, 2022 Som alltid strålende magasin. Men må si jeg var skuffet over at kampen mot Mjølner i Narvik i juli 1989 var uteglemt. Jeg gjorde førstegangstjenesten i Harstad og dro til Narvik for å hylle seriemesterne. Første gang jeg så mine helter live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 23, 2022 Report Share Posted October 23, 2022 (edited) 43 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Som alltid strålende magasin. Men må si jeg var skuffet over at kampen mot Mjølner i Narvik i juli 1989 var uteglemt. Jeg gjorde førstegangstjenesten i Harstad og dro til Narvik for å hylle seriemesterne. Første gang jeg så mine helter live. Var vel bare et lite innblikk i noen av de mest kjente kampene til Arsenal i Norge. De har spilt flere enn de som ble nevnt. Kampen mot Mjølner var en kamp. I 1994 spilt de vel mot Strømsgodset, Lyn og Raufoss mener jeg å huske. Mener det enda flere kamper, men husker ikke i farten flere. Vi har også spilt mot Steinkjer og tapte 😁 Edited October 23, 2022 by Gunners68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 23, 2022 Author Report Share Posted October 23, 2022 Greit det, men jeg leste dette som "kampene Arsenal har hatt mot Norsk motstand". Savnet bare Mjølner-kampen som kom kort tid etter at vi endelig ble mestere igjen etter 18 års ventetid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 23, 2022 Report Share Posted October 23, 2022 Antar at George Armstrong hadde en finger med i spillet når Arsenal dro til Narvik 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts