Jump to content

Godkjenne nye medlemmer?


elx

Recommended Posts

Hei. Jeg vet at det er 2-3 som har registrert seg som ikke blir godkjent. Er det en moderator/administrator som må gjøre dette? :)

Har vært å rekruttert litt på Arsenal Norway for å få mer medlemmer 😜

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

Hei. Jeg vet at det er 2-3 som har registrert seg som ikke blir godkjent. Er det en moderator/administrator som må gjøre dette? :)

Har vært å rekruttert litt på Arsenal Norway for å få mer medlemmer 😜

Godt jobba. Jeg så posten din på Facebook.

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2022 at 2:07 PM, Tapapa said:

Godt jobba. Jeg så posten din på Facebook.

Takk takk :') På tide å få inn mer folk, er liksom de samme 10 stykker i hver post.

Du som er Simab?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2022 at 12:50 PM, elx said:

Hei. Jeg vet at det er 2-3 som har registrert seg som ikke blir godkjent. Er det en moderator/administrator som må gjøre dette? :)

Har vært å rekruttert litt på Arsenal Norway for å få mer medlemmer 😜

Svar fra internettansvarlig:

Jeg skal se over, men kan ikke se å ha fått noen e-post til forum@gunners.no fra folk som har registrert seg. Om han kjenner til brukernavn kan han vidersende så slipper jeg lete

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Skjer det noe her eller? De har enda ikke kommet inn..

Brukernavn Laff79 / larshelden@gmail.com

Jeg sjekker det ut. Husk at det er ferietid for de som jobber frivillig for klubben også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/3/2022 at 8:42 AM, Tapapa said:

Brukernavnet er godkjent, men han har ikke sendt mail til e-post til forum@gunners.no 

 

 

Altså, misforstå meg rett.. Men hvor mye skal man måtte gjøre for å få lov til å være på forumet? Må da være enklere måter enn dette drittet?

Link to comment
Share on other sites

Må da være noen som bare kan lage ett skjema, der man fyller ut info, brukernavn og medlemsnummer som en med rettighet kan verifisere? Så er saken biff? Sende mailer i flertall for å få en bruker på ett bittelite forum, er rimelig 90-talls.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marius- said:

Må da være noen som bare kan lage ett skjema, der man fyller ut info, brukernavn og medlemsnummer som en med rettighet kan verifisere? Så er saken biff? Sende mailer i flertall for å få en bruker på ett bittelite forum, er rimelig 90-talls.

Alt man gjør er å registrere seg og sende en epost inn slik det bes om... Det kan umulig være spesielt vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Mulig dette kunne vært gjort lettere, men så vanskelig er det heller ikke. Husk at forumet for en del år siden ble spammet ned av totter og andre med merkelige tilbøyeligheter. Det vil man unngå i framtiden.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Mulig dette kunne vært gjort lettere, men så vanskelig er det heller ikke. Husk at forumet for en del år siden ble spammet ned av totter og andre med merkelige tilbøyeligheter. Det vil man unngå i framtiden.

 

Ja den ser jeg. Men dette bør enkelt verifiseres med navn opp mot oppgitt medlemsnummer før man aktiverer brukern.

At idioter muligens ville spamma ett skjema er selvsagt en mulighet. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Ja den ser jeg. Men dette bør enkelt verifiseres med navn opp mot oppgitt medlemsnummer før man aktiverer brukern.

At idioter muligens ville spamma ett skjema er selvsagt en mulighet. 

 

Amen.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...