Jump to content

2018.12.19 Tottenham Hotspur (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

Vi blir nok aldri enig angående Özil, men det tar ikke bort det faktum at vi har en av verdens beste fotballspillere og at vi ikke klarer å utnytte det til vår fordel. Det er egentlig ganske skremmende, vi kommer langt med innsats og tæl, men vi kommer aldri nå toppen. For å nå helt til topps må vi ha det lille ekstra, og det utnytter vi dårlig så langt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Vi er iallefall enige om det at Øzil innehar kvaliteter av rang i det offensive , joppe. Vi er også enige at med tæl og innsats så kommer man langt Jeg mener vi har bra spillere offensivt. Skulle vi få inn et par klasse spillere så må vel det bli defensivt. 

Når det gjelder å få utnyttet Øzil til vår fordel så er jeg enig i det. Alle vet hvilke kvaliteter han har offensivt. Det er den positive delen av Øzil. Det han får tyn for er at han ikke bidrar nok  hjemover. Vel , alle vet han ikke blir noen jordfreser som Torreira. Tror faktisk det ikke er snakk om så altfor mye før han er innenfor det Emery vil godta. Prøve å gjenvinne ballen ved et balltap istedet for å bli stående og slå ut med  armene .  Et ærlig forsøk på å gjenvinne ballen og  han er kvitt mye av kritikken. Jeg ber ikke om at Øzil skal jage ballen i 90 minutter. Jeg ber om litt mer innsats og han vinner en plass i laget , kommer skikkelig inn i varmen hos supporterne og kvitter seg med all negativ kritikk fra media.

Det er ikke så veldig mye å be  om før han er der han bør være ,joppe.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

.........og kvitter seg med all negativ kritikk fra media.

 

En ting er sikkert i engelsk fotball, det er absolutt umulig å kvitte seg med all negativ kritikk fra media. 😜

Det finnes ikke en eneste liten bagatell i en fotballspillers liv, på eller utenfor banen, som ikke de engelske blekkene klarer å slå stort opp med negativt fortegn 😣

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Media er noen nummer kvassere i England ,ja 🙂 Det er en del forskjellige TV stasjoner med respektive ekspert kommentatorer og tabloid aviser  med pågående journalister. Alt når ut til verden etter kun få øyeblikk. Norsk media når ikke engelsk media til  ankelen  en gang.

La oss nå håpe at Øzil gjør det umulige mulig ,Polljen , - kvitter seg med negativ omtale 🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...