Jump to content

2018.12.19 Tottenham Hotspur (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

Just now, RP7 said:

Skjønner som vanlig ikke laguttak eller de taktiske valgene. Emery gir jo bort kampen. Hvorfor Auba uten Lacazette? Hvorfor Iwobi og HM7 på hver sin kant når han nesten alltid gjør bytte på en eller begge til pause?? Kaste bort bytter på slikt tull uke etter uke. Herregud så merkelig valg han gjør  

Vi kan ikke fortsette å gi bort kamper i 1. omgang grunnet tåpelige valg. Jeg blir så skuffet. Dette er akkurat samme stahet som Wenger viste. 

svaret er vel ganske enkelt, han har ennå ikke funnet ut av alle spillerne og kanskje litt småskader her og der presser frem en oppstilling han egentlig ikke ville ha. Ligaspillet er fortsatt 100 ganger viktigere en det som skjer i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
6 minutes ago, joppe said:

svaret er vel ganske enkelt, han har ennå ikke funnet ut av alle spillerne og kanskje litt småskader her og der presser frem en oppstilling han egentlig ikke ville ha. Ligaspillet er fortsatt 100 ganger viktigere en det som skjer i dag.

På tide å åpne øynene...

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Som jeg sa. Linja di Kos6. Pinlig. Er ikke Øzil med i en 18 manns tropp så er det krig mellom emery og Øzil. Jeg stusser mer og mer over grepene til Emery. Feil posisjoner og aldri kobla på første halvdel.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

At vi ryker ut av Mikke Mus Cupen gjør meg ingen ting. 

At vi ryker ut mot Tottene, liker jeg selvsagt ikke. 

Det som likevel er værst er at så pass på bra spillere (på papiret) får så lite til. 

Spurs har 2 skudd på mål.

Vi har 2 i stolpene i tillegg til masse sjanser. Burde leda lett

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, joppe said:

Tar en sjanse en gang til....scorer vi ikke på sjansene vår så vinner vi heller ikke 🙂

 

Vi må spille ball over hele banen. Det svikter ikke bare bak eller bare foran. Det svikter taktisk. Vi kan ikke gi bort kamper i 1. omgang.

3 bytter gjort etter 65 min, 2 som gjøres hver kamp. Det kan ikke fortsette slik

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Spurs har 2 skudd på mål.

Vi har 2 i stolpene i tillegg til masse sjanser. Burde leda lett

Tottene er effektive, vi er det ikke. 

Men det største problemet vårt i store deler av kampen er unøyaktigheter og unødvendige balltap

Link to comment
Share on other sites

Just now, Guest Sas2002 said:

A.niles minner meg om en kieran gibbs. Arrogant holdning som er milevis unna bruktbart nivå. 

 

Unnskyld at jeg spør, men nå er det andre gangen du sier han ikke er brukelig.... Har han vært noe dårligere enn resten av spillerene der utpå? Og i så tilfelle, når og hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...