Jump to content

Caglar Soyuncu


Arsenalboy93

Recommended Posts

Caglar Soyuncu

 

a84d40f0d0604cf09fb3ec4cacdf2282.jpg@

 

Født: 23.05.1996

Nasjonalitet: Tyrkia

Høyde: 1.87m

Posisjon: Midtstopper

 

 

Dette virker på meg som en spennende spiller som de siste dagen har blitt linket til oss av seriøse kilder. Han beskrives som en ledertype som er god med ball og sterk i lufta.

 

Se videoen og bedøm selv:

Link to comment
Share on other sites

Jo mer jeg ser på denne spilleren, jo mer minner han meg om Charls Puyol, bare 10 cm høyere. Liker veldig godt pasningskvalitetene hans og måten han er så bestemt i forsvarspillet sitt på. Sånne typer skaper tryggheten vi trenger bak der.

 

PS: Han er i startoppstillingen til Tyrkia nå i kveld, god anledning til å ta en titt på han for dere som har tid.

Link to comment
Share on other sites

Bare for å moderere det litt her (hentet fra Whoscored.com):

 

"Caglar Söyüncü: Has committed more errors leading to a goal (5) than any other Bundesliga outfield player since the start of the 2016/17 season"

 

Således kan man jo kanskje si han er perfect fit for dagens Arsenal-forsvar. Videre hadde han en gjennomsnittlig rating på 6,58 med to røde kort denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Han ser ut som et beist og har en veldig robust fysikk. Er elegant med ballen i beina og takler så det suser.

 

Største problemet som nevnes er at han sliter med å holde fokus i 90 minutter, men grunnet alderen så er ikke dette så rart kanskje. Han har også spilt for et lag som har kjempet mot nedrykk, så det er jo hakket mer stressende for en ung spiller vil jeg tro.

 

Et stort stoppertalent er han utvilsomt, men om han er den riktige veien å gå vet jeg ikke. Vil langt mer ha et stopperpar bestående av Mehdi Benatia og Sokratis neste sesong enn Soyuncu og Sokratis for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...