Polljen Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 Swansea City Arsenal Lørdag 14. januar 2017, kl 16:00. Liberty Stadium Premier League, 21. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Det synes ut i fra "ryktene" på nettet at Bellerin, Özil og Gibbs er klare til denne kampen. Walcott skal være nær, men sannsynligvis ikke klar denne kampen. EDIT: Det synes nå som at Bellerin (etter en liten skade på treningsfeltet) likevel ikke blir klar til denne kampen. Både han og Coq kan være klare til kampen mot Burnley om en uke (22.). Walcott blir ute i minst to kamper til. Vår motstander Swansea har ligget under nedsrykkstreken det meste av sesongen og de burde være "lett mat" for Arsenal. Nå er det likevel ikke så enkelt siden Arsenal har hatt noen begredelige kamper de siste ukene og da inkluderer jeg trepoengskampene i romjulen og nyttårshelgen som spillemessig ikke var så mye å rope hurra for. De to siste har vært ekstra ille, med særdeles svake starter på matchene, dog skal jeg gi honnør for opphentingen mot Bournemouth. Men til tross for honnøren så er det ikke bra å komme på banen med så "dårlig" innstilling/taktikk som det har vært i de to siste kampene. Mot Swansea så satser jeg på ett toppet lag, og da inkluderer jeg Lucas i den troppen. Den eneste posisjonen jeg sliter med besette er hvem som skal spille sammen med Xhaka på midtbanen siden Elneny og Coq er uaktuelle. Hverken Ramsey eller OX har gjort seg fortjent til å starte for Arsenal. Jeg velger å la være å foreslå noen nå (Wenger velger sannsynligvis Ramsey). Mitt forslag Cech Maitland-Niles/Gabriel - Mustafi - Koscielny - Monreal ? - Xhaka Lucas - Özil- Alexis Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Swansea bør gå greit .. men krever 100% .. av alle mann.... som blir; Čech; Monreal, Koscielny, Mustafi, Gabriel, Xhaka, Ramsey, Alexis, Özil, Lucas, Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Er Bellerin skada igjen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Bellerin spillte skadd sist så ja han er ute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Jeg har Bellerin var klar til denne kampen jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 13, 2017 Author Report Share Posted January 13, 2017 Jeg har Bellerin var klar til denne kampen jeg...Ikke klar i følge dagens pressekonferanse, men sannsynligvis klar til neste helg. Det kan det hende at Coq også blir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Det var Bob Bradleys første kamp som Swansea-manager ved forrige møte, dette blir Clemets første kamp som Swansea-manager også mot Arsenal. Det er noe eget med lag i sin første kamp med ny manager. Her kreves det at vi ikke ser på tabellen ved inngangen til matchen. Vi sliter på backplass noe som innebærer at vingene må ta defensivt ansvar. Derfor vil jeg ha Giroud på topp og Sanchez på venstre. Høyre er jeg litt mer usikker men Lucas var nede og viste defensivt ansvar blant annet mot Crystal Palace da hans takling var starten på kontringen som endte med skorpionscoring. Mitt lag Gabriel Mustafi Koscielny Monreal Lucas Ramsey Xhaka Sanchez Özil Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Ingen Lucas gitt. Ulfagrafr sitt lag med iwobi istede. Utrolig merkelig ikke Lucas får en start snart med de beste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Ingen Lucas gitt. Ulfagrafr sitt lag med iwobi istede. Utrolig merkelig ikke Lucas får en start snart med de beste... Jeg vurderte Lucas som bedre defensivt siden jeg påpeker svakheter på backplass, likevel er det Iwobi som får starte, isolert sett ingen krise, men føler Lucas både fortjener en start og har vist bedre defensive takter. Wenger ser det tydeligvis annerledes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 La oss sitte litt press på lagene rundt oss som har vanskelige kamper denne runden. Kun 3 poeng godt nok. Ellers merking at ikke Lucas e med fra start Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 14, 2017 Author Report Share Posted January 14, 2017 Son nevnt over så er det ingen krise med Iwobi og ikke Lucas, men Lucas synes å være defensivt bedre og Iwobi har ikke vært på sitt beste i det siste, så derfor er jeg litt skuffet over Wengers valg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Ramsey fortsetter i samme tralten så langt ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Første omgang i samme stil som de 2 fåregående ser det ut til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Helt utrolig at ikke dette rettes opp. 3 kamper på rad med ræva start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Ramsey må ut til pause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Swansea har sluppet inn mest i årets PL, 45 mål. Må bare trykke på her, men det går ikke. Akkurat som om en motor ikke er smurt med olje, dårlig motorikk i laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Giroud har vunnet oss mane poeng men hele aggressiviteten vi hadde med alexis på topp forsvinner med han. Det er heller ikke uten grunn vi scorer mindre mål nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Og der detter ballen ned til han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Girgod!! I fjor på denne tid var han i gang med en rundt 14 kampers rekke uten mål, nå virker han i sin livs form! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Giroud igjen med viktig scoring. Ser ut som han halter litt rundt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Giroud igjen med viktig scoring. Ser ut som han halter litt rundt.. Han signaliserte bytte umiddelbart etter scoring men ser ut til å prøve til pause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 OX skal da inn for giroud. Ble ikke Lucas kjøpt som spiss?! Hvorfor i alle dager kan han ikke forsøke seg der?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Blir bytte, men hvorfor Oxlade inn, og ikke gi Welbeck eller Lucas sjansen ? Kanskje litt tidlig for Welbeck men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 14, 2017 Author Report Share Posted January 14, 2017 Det må være frustrerende for Lucas å se at det er OX som kommer inn når spissen Giroud skal ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 14, 2017 Report Share Posted January 14, 2017 Fyfaen der er vi vel heldige?! Delvis iallefall.. Enig Polljen, det må rett og slett være nitrist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.