Jump to content

Wilfried Zaha


kellman

Recommended Posts

Du hang med på den altså ;)

 

Om Tottenham signerer Zaha er egentlig uinteressant for meg, siden jeg mener vi bør satse på å få inn vingspillere av høyere kvalitet og som prøvd seg på et høyere nivå. Per dags dato behøver vi spillere som er kan gå inn på laget som klare førstevalg - og spesielt siden Walcotts forhandlinger drøyer som de gjør.

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med deg. Zaha er for meg en luksussignering som vi egentlig ikke kan tillate oss mtp. at vi er en klubb med skikkelig selvstendig økonomi. Det er greit å signere talenter, men når de koster like mye som de beste spillerene vi har kjøpt tidligere så er det rett og slett for drøyt.

 

For prisen som det spekuleres i rundt Zaha så får man for noen millioner pund ekstra en spiller som går rett inn og presterer. Zaha tviler jeg på at gjør det for å si det slik. Er ikke spektakulær i Championship og vi vet alle hvordan lag/spillere som dominerer stort i Championship gjør det i Premier League. Taarabt er jo et kroneksempel på det. Hadde helt ville statistikker i the Championship, men i Premier League falt han helt igjennom som så mange andre før han.

 

Men, uansett: Det er alltid kjipt å "miste" spillere til klubber som Tottenham, United, Liverpool og Chelsea. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...