elx Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Er det noen som har kjøpt drakter her? Og hvordan er draktene i størrelse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Kjøper alltid derifra. Det sikreste og billigste du finner. Jeg bruker L, er 185 cm og har normal kroppsbygning. Da har jeg ganske god plass i drakten, da jeg ikke vil ha den for tettsittende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Er 1.70 jeg, og normal kroppsbygning. Så satsa på at Medium var ok:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Jeg vet at BE handla på the Armoury når vi var i England sist, og han er vel ca 180-185 høy og... Ja.. XXXL passa med et nødskrik. Men han var søt i Flappianski drakta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Jeg vet at BE handla på the Armoury når vi var i England sist, og han er vel ca 180-185 høy og... Ja.. XXXL passa med et nødskrik. Men han var søt i Flappianski drakta... Hahaha! Er 1,85-86 selv. Har drakter i både M og L. Liker litt tettsittende drakter så foretrekker M hvis jeg skal spille med de, men hvis jeg bare skal bruke de o.l. så er det L som brukes. M er forøvrig merket som 178 i høyde mens L er 183. Er tydeligvis beregnet på supportere med litt ølmage! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Wtf, hva er small merket som da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Usukker.. men skal jeg gjette er det 173. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Ay, burde kanskje kjøpt det heller da:p Jaja! Bedre med for stort enn for lite iallefall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Ay, burde kanskje kjøpt det heller da:p Jaja! Bedre med for stort enn for lite iallefall! Da har man alltids en drakt man har i et par år også! Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Eg er 180 høg og normalt bygd og kjøpte bortedrakt str S på Emirates idag. Drakta var bedre enn kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 19, 2012 Author Report Share Posted August 19, 2012 im screewed:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Størrelsene på fotballdrakter varierer en del. Jeg har en England-drakt i small som jeg neppe kunne ha brukt om den var mindre, mens Tyskland-drakten min i medium er stor nok til å huse neste årsmøte i Arsenal Norway. Jeg er 165 cm høy og tynn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 For oss på nærmere 200 cm er dette med draktstørrelser en utfordring. Tror jeg må ringe Mertesacker og spørre hvilken størrelse han har på sin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Det er forresten litt artig at navn og nummer bakpå draktene er i standardstørrelse (man får vel også små til barnedrakter, da). På små drakter går trykket nesten rundt hele skuldrene, mens på de store er det bare et lite trykk på midten av ryggen helt øverst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 22, 2012 Author Report Share Posted August 22, 2012 Dere som har bestilt før, hvor lang tid har det pleid å ta? Fra dere bestilte til de kom hjem til dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 23, 2012 Author Report Share Posted August 23, 2012 Ingen som vet hvor lang tid det pleier å ta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Noen år siden sist jeg bestilte fra Arsenal.com. Tok vel 3-4 uker da tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Har tatt ca 1 mnd alle gangene jeg har bestilt. Bestilte meg podolski-drakt i går, faktisk. Har en kompis i London som jeg bestiller den til, så slipper jeg tollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.