helgeaarsvoll Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Jeg får plutselig ikke lenger bruke Arsenalplayer på Arsenal.com. Det ser ut som om en ikke lenger bare kan abonnere på arsenal tv. Nå er det enten dagspass eller så må jeg bli Arsenalmedlem. Tidligere ble abonnementet fornyet automatisk... ikke nå. Nå er det stopp. Er det andre som forstår hva som skjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Det skjedde vel noe når de byttet system i Sommer? Mulig noen husker dette bedre enn meg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Står da tydelig på innloggingen: I am an existing Arsenal TV Online subscriber or Day Pass holder. ? Jeg har et månedlig abonnement som funker plettfritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Samme. Kikket på noen klipp for 90 sekunder siden. Fine greier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Er det noen som vet hvor webkameraene på Arsenal.com har blitt av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 Det har også fungert bra for meg. Inntil for få dager siden. Jeg logger nå inn og velger 12 min sammendrag av kampen i går. Da kommer det opp melding: You must be a member, day pass holder or subscriber to watch this video Det kan se ut som om jeg må fornye abonnementet. Ok. Men nå virker det som om det kun er mulig med dagspass eller årspass. Slutt på å bare betale for Arsenaltv eller Arsenalplayer! Årspasset inkluderer Arsenal membership. Men når jeg skal gjøre dette og kommer til betaling skal de ha: 1. Sort code?? 6 siffer 2. Account number Dette får jeg ikke til! Og da mister både jeg og Arsenal gleden av et medlemsskap. Om ikke noen der ute gir meg et brukbart tips?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Eg var i kontakt med arsenal.com-kundeservice for eit på månadar sidan. Dei skreiv då noko om at alle ATVO-subscribers ville bli overført til Red Membership som ein del av ei oppgradering av Arsenal player.. Kanskje det er der det har skjært seg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Eg var i kontakt med arsenal.com-kundeservice for eit på månadar sidan. Dei skreiv då noko om at alle ATVO-subscribers ville bli overført til Red Membership som ein del av ei oppgradering av Arsenal player.. Kanskje det er der det har skjært seg? Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord. 1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks. Ingen problem med innlogging. Glimrende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord. 1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks. Ingen problem med innlogging. Glimrende. Betyr det at jeg bør avvente og se hva som skjer? Eller bør jeg gjøre noe aktivt som tidligere subscriber? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord. 1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks. Ingen problem med innlogging. Glimrende. Jeg fikk den nevnte eska 2 ganger Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Betyr det at jeg bør avvente og se hva som skjer? Eller bør jeg gjøre noe aktivt som tidligere subscriber? Jeg hadde kontaktet dem var jeg deg;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Jeg fikk den nevnte eska 2 ganger Hmm er det noe rangeringssystem her;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Hmm er det noe rangeringssystem her;-) Kan også tenkes det sitter en 10-åring et sted i verden og gråter fordi den aldri kommer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.