Jump to content

Arsenal.com


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Jeg får plutselig ikke lenger bruke Arsenalplayer på Arsenal.com. Det ser ut som om en ikke lenger bare kan abonnere på arsenal tv. Nå er det enten dagspass eller så må jeg bli Arsenalmedlem.

Tidligere ble abonnementet fornyet automatisk... ikke nå. Nå er det stopp.

Er det andre som forstår hva som skjer?

Link to comment
Share on other sites

Det har også fungert bra for meg. Inntil for få dager siden. Jeg logger nå inn og velger 12 min sammendrag av kampen i går. Da kommer det opp melding: You must be a member, day pass holder or subscriber to watch this video

Det kan se ut som om jeg må fornye abonnementet. Ok. Men nå virker det som om det kun er mulig med dagspass eller årspass. Slutt på å bare betale for Arsenaltv eller Arsenalplayer! Årspasset inkluderer Arsenal membership. Men når jeg skal gjøre dette og kommer til betaling skal de ha:

1. Sort code?? 6 siffer

2. Account number

 

Dette får jeg ikke til! Og da mister både jeg og Arsenal gleden av et medlemsskap. Om ikke noen der ute gir meg et brukbart tips?..

Link to comment
Share on other sites

Eg var i kontakt med arsenal.com-kundeservice for eit på månadar sidan. Dei skreiv då noko om at alle ATVO-subscribers ville bli overført til Red Membership som ein del av ei oppgradering av Arsenal player.. Kanskje det er der det har skjært seg?

Link to comment
Share on other sites

Eg var i kontakt med arsenal.com-kundeservice for eit på månadar sidan. Dei skreiv då noko om at alle ATVO-subscribers ville bli overført til Red Membership som ein del av ei oppgradering av Arsenal player.. Kanskje det er der det har skjært seg?

Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord.

1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks.

Ingen problem med innlogging.

Glimrende.

Link to comment
Share on other sites

Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord.

1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks.

Ingen problem med innlogging.

Glimrende.

 

Betyr det at jeg bør avvente og se hva som skjer? Eller bør jeg gjøre noe aktivt som tidligere subscriber?

Link to comment
Share on other sites

Nope, jeg har blitt overført til Red membership. Fikk først brev med brukernavn og passord.

1 uke seinere kom det ein flott eske med 2 bøker,etui til biletter og en pin i en nydelig Arsenalboks.

Ingen problem med innlogging.

Glimrende.

Jeg fikk den nevnte eska 2 ganger :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...