Jump to content

Hva mener Arsenal Norway


Sir John

Vi tar temperaturen hos Arsenal Norway  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eg er heilt samd ditt syn på FFP. Lat oss håpe det hjelper, og att UEFA tettar smutthola og ikkje framstår like halvhjarta som til no. Det var meininga dei skulle etterforske det enorme sponsorbeløpet Man. City. mottok frå eigaren Sheikh Mansour. No har det gått fleire månader, og etter det eg veit har ingenting skjedd.

 

Kroenke kan skuldast for å være lite ambisiøs, men at han øydelegg for klubbane sine er ein sterk påstand. (Colorardo Rapids hadde ein god sesong i 2011.) Eg skjønar framleis ikkje kvifor han ikkje investerer i sikrare og meir lønsame objekt enn sport om han var interessert i avkastning. Eg skjønar heller ikke korleis fotball (soccer) kan generere så mykje pengar i USA. Det er ein liten idrett, bortsett frå på skulenivå, og Rapids har i snitt 13-14000 på sine kampar. Det vert ikkje mykje pengar av det.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel litt naivt å tro, at man ikke også finner en del smutthull i FFP. Det er alltid en eller annen del å utnytte i slike regler (som med alt annet), og de rike klarer nok dette også.

Blir nok bare en enorm "sponsorinntekt", en store "gave" til klubben, eller rett og slett noe miks og triks et eller annet sted på inntekt-siden.

 

Det er jo bra at man prøver, men jeg tviler på at det kommer til å få de resultatene man håper på.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel litt naivt å tro, at man ikke også finner en del smutthull i FFP. Det er alltid en eller annen del å utnytte i slike regler (som med alt annet), og de rike klarer nok dette også.

Blir nok bare en enorm "sponsorinntekt", en store "gave" til klubben, eller rett og slett noe miks og triks et eller annet sted på inntekt-siden.

 

Det er jo bra at man prøver, men jeg tviler på at det kommer til å få de resultatene man håper på.

 

Vi bør nå ihvertfall gi det et forsøk. Hva har man å tape? Det kan ikke fortsette slik det er i dag.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det nå slik da at Kroenke så langt jeg vet ennå ikke har solgt noen klubb han har investert i. Kroenke klarer seg bra økonomisk, og det eneste scenarioet jeg ser for meg et salg i er hvis han skulle komme ut i et økonomisk uføre av en eller annen grunn. I den virkelige verden er nok ikke Usmanovs sjanser til å ta kontrollen over Arsenal særlig store.

 

Det vert han nøydd til innan desember 2014. Som eineeigar av St. Louis Rams må han gje opp sine interesser i Denver Nuggets og Colorado Avalanche.

 

Det må ha vore ein lei smell for Usmanov å ikkje få hand om Lady Nina's aksjepost. Eg kan ikkje tenkje meg anna enn at han la inn eit bod. Så kvifor selde ho ikkje som eit takk for sist til Arsenal-styret? P.g. a. ein klausul? Eg veit ikkje heilt det. Kvifor nøle så lenge om Kroenke var det einaste alternativet? Eg trur vel heller at blod trass alt er tjukkare enn vatn, og at det eksisterer ein grunnlegjande skepsis til Usmanov frå topp til botn i Arsenal, og som også strekkjer seg langt inn i Bracewell-Smith familien. Kanskje dei veit noko me ikkje veit. Og reint generelt er vel engelskmenn skeptisk til russarar? Den siste rest av kald krig heng framleis i, og den engelske adelen har vel framleis ikkje gløymt likvideringa av tsar-familien som jo var som tjukke slekta å rekne i forhold til dem engelske kongefamilien. Det vert mykje spekulasjonar dette, og det er å håpe at Lady Nina vil lette litt på sløret. Hittil har ho vore forbausande lojal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...