Arsenalboy93 Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Månedens bruker: September Bare å begynne å nominerer!! Nominasjonen varer fra og med nå til lørdag 30. Kåringen setter vi igang fra 15.00 på lørdag og frem til Tirsdag 4 oktober For dere som ikke har vært med på dette før er dette en kåring der vi utroper månedens beste bruker. Kriteriene er kvaliteten på innleggene. Kåringen er delt i 2, der vi har en nominasjonsdel og en kåring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Nominerer RP7. Begrunner påstandene sine godt og klarer å holde seg saklig og se problemer i et større perspektiv istedenfor å la følelser og dommedagsprofetier ta overhånd. Ikke det at jeg synes alle som er pessimister er mindre gode forumister, men det er mer det at mange utbrudd kommer uten argumenter eller begrunnelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Jeg ønsker å nominere Orakelet. Jeg forstår det slik at han har vært sykemeldt over en lengre periode, og det har gjort forumet godt. Mange gode innlegg, samt masse humor. Rett og slett mye artig og god lesning fra denne karen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Jeg ønsker å nominere Wilshere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Og jeg nominerer deg etter, blant annet, en fantastisk jobb med kamptrådene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Og jeg nominerer deg etter, blant annet, en fantastisk jobb med kamptrådene! Hyggelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted October 1, 2011 Author Report Share Posted October 1, 2011 Da er kåringen lagt ut, bare å stemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.