Jump to content

Getafe Team Dubai


Hedly

Recommended Posts

Sjeikene fra Dubai har inntatt Spania, som de inntok England med City. Og deres offer er den "lille" klubben Getafe. Getafe, som knapt får inn like mange supportere som Rosenborg. Ikke nok med at Getafe nå har fått nye eiere, men i tilegg til det, har de nye eierne funnet på å "omdøpe" klubben; Getafe Team Dubai.

 

320x.jpg

 

Den nye logoen kan minnes om en meget dårlig tegning i paint, men dette er altså den nye offensielle logoen, og lagnavn. Prydet av fargene fra De Arabiske Emirates flagg. En ekte skam for fotballen, trist rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Folk får le så lenge de kan, men jeg tror utviklingen går den veien. Vi får snart navnendringer i England og jeg tror vel ikke Arsenal slipper unna heller.

 

Ja, de peeengaa..

 

Noen som husker Jan Petter Leidlands fabuleringer om Microsoft Arsenal vs Yukos Oil Chelsea i TGP for noen år siden? Spennende å se om det slår til. Og hvorfor skulle det ikke det? Alt annet selges jo til høystbydende. Stadionnavn, drakta osv. I realiteten er det Romans Chelsea vs Mansheik City allerede. Navneendring er bare kosmetikk.

 

Jeg tror Getafe bare er den første i en lang rekke.

Link to comment
Share on other sites

Ja, de peeengaa..

 

Noen som husker Jan Petter Leidlands fabuleringer om Microsoft Arsenal vs Yukos Oil Chelsea i TGP for noen år siden? Spennende å se om det slår til. Og hvorfor skulle det ikke det? Alt annet selges jo til høystbydende. Stadionnavn, drakta osv. I realiteten er det Romans Chelsea vs Mansheik City allerede. Navneendring er bare kosmetikk.

 

Jeg tror Getafe bare er den første i en lang rekke.

 

JP Leidland er et geni, hans artikler i TGP er ren nytelse å lese. Han får dessverre rett i dette også. Lenge siden han har skrevet noe forresten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...