Jump to content

Player of the month


termax

Player of the month  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Liverpool - Arsenal 1-1 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no

Arsenal - Blackpool 6-0 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no

Blackburn - Arsenal 1-2 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no

 

Rosicky kom inn som et friskt pust mot Liverpool og regisserte mye av showet mot Blackpool. Mot Blackburn klarte han ikke å markere seg på samme måte da han slapp til. Står med 0 assist og 0 mål, men har vist seg som en god spiller jeg vil se mer av.

 

Arshavin virker irriterende lat innimellom, og han var kanskje vår dårligste spiller mot Liverpool. Mot Blackpool var han en av mange gode, og matchvinnerscoringen på Ewood var det klasse over. Svikter Clichy for ofte, men virker inspirert når vi nærmer oss motstanderens mål. Kvalitet.

 

Chamach har allerede overbevist meg på noen felt. Han er skapt for PL og er allerede akklimatisert. Han er god defensivt og jeg er svak for høy arbeidsinnsats. Passer godt inn i link-up spillet vårt, men jeg forventer ennå mer foran mål i framtida. Kan bli en meget god spiss for oss.

 

Vermaelen virker noe desorientert til tider, og er ikke en spiller som gir meg ro. Allikevel må jeg si at jeg er imponert over hans entusiasme og fysikk. Det virker som det beste han vet er å gå i dueller med topptrente mannfolk. Og han gjør det på en overbevisende måte. Den gutten gir mye juling pr frispark. Viktig for laget.

 

Diaby er eneste midtbanespiller som har startet alle tre kampene. Imponerende arbeidskapasitet som gir meg en følelse av at vi spiller 4-2-4-1. Litt ubesluttsom til tider og han har noen balltap, men jeg er glad for å se ham oftere inni motstandernes boks. Er i TV-ruta nesten hele tida. Sterk.

 

Sagna er solid bakover og han er en av våre mest rutinerte. Når han i tillegg finner rytmen med Walcott og innleggene sitter, er han et viktig angrepsvåpen. Tok høy risiko da han overlot EH Diouf til Koscielny, men har alt i alt hatt en meget god måned. En du vil ha med i krigen.

 

Walcott blir et ganske enkelt valg som månedens spiller. Allerede på nyåret kunne vi se at Theo hadde fått på seg litt muskler. Der han tidligere ble puffet overende, holder han seg nå på beina og står i mot både lovlige og ulovlige midler. I de to siste kampene har han vist en helt ny besluttsomhet foran mål, og hvis dette er den nye melodien kan Theo bli virkelig god. Jobber bra defensivt i vårt høye press.

Link to comment
Share on other sites

Walcott. Den trenger i grunn ingen dyp begrunnelse. Spiller frem medspillerne, scorer mål selv, bidrar godt defensivt og er denne månedens formspiller. Uten tvil.

 

Diaby er eneste midtbanespiller som har startet alle tre kampene. Imponerende arbeidskapasitet som gir meg en følelse av at vi spiller 4-2-4-1.

Det var nytt for meg. Spiller han så bra at han telles som to?

Link to comment
Share on other sites

Walcott. Den trenger i grunn ingen dyp begrunnelse. Spiller frem medspillerne, scorer mål selv, bidrar godt defensivt og er denne månedens formspiller. Uten tvil.

Det var nytt for meg. Spiller han så bra at han telles som to?

Det var det jeg prøvde å insuinere, ja. Er jeg ikke festlig? :(

Link to comment
Share on other sites

Sagna, Vermaelen, Walcott, Rosicky og Chamakh er de som har prestert på høyest nivå alle kampene, og Walcott vinner.

I grunnen et luksusproblem, men det er vanskelig å komme utenom Theo denne gangen :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...