Jump to content

Terminliste 2010/11


Daniel

Recommended Posts

Disse ble lagt ut kl 10.00 på premierleague.com og Arsenal åpner borte mot Liverpool (så diverse rykter fra i går stemte). Vi har også samtlige "gode" lag på bortebane (utenom Spurs) første halvdel av sesongen. Møter også Chelsea på Boxing Day!

 

August

14 Liverpool (A)

21 Blackpool (H)

28 Blackburn (A)

September

11 Bolton (H)

18 Sunderland (A)

25 West Brom (H)

October

2 Chelsea (A)

16 Birmingham (H)

23 Man City (A)

30 West Ham (H)

November

6 Newcastle (H)

9 Wolverhampton (A)

13 Everton (A)

20 Tottenham (H)

27 Aston Villa (A)

December

4 Fulham (H)

11 Man Utd (A)

18 Stoke (H)

26 Chelsea (H)

28 Wigan (A)

January

1 Birmingham (A)

4 Man City (H)

15 West Ham (A)

22 Wigan (H)

February

1 Everton (H)

5 Newcastle (A)

12 Wolverhampton (H)

26 Tottenham (A)

March

5 Sunderland (H)

19 West Brom (A)

April

2 Blackburn (H)

9 Blackpool (A)

16 Liverpool (H)

23 Bolton (A)

30 Man Utd (H)

May

7 Stoke (A)

14 Aston Villa (H)

22 Fulham (A)

 

http://www.premierleague.com/page/Headline...2072459,00.html

Link to comment
Share on other sites

Litt mer spredt denne sesongen med tanke på vankselighetsgraden på kampen. Dog er avlsutningen veldig hard. Alle de 4 siste ser jeg på som potensielle banenskall. Hvor bittert hadde det ikke vært å miste tittelen i løpet av de 3 siste kampene etter seier mot Man U den 30. april?

 

Sist sesong hadde vi vel en Black December. Hvis det er tilfelle denne sesongen også, er jeg redd for ligatittelen. Nå får vi bare håpe på at spillerne er fit for fight fra første stund. Allerede første kamper er vanskelig. Jeg gleder meg som en unge!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra at vi får unnagjort de vanskeligste bortekampene i første halvdelen av sesongen. Avslutningen ser ikke akkurat enkel ut, alle de seks siste kampene kan være sjebnesvanger. Her må det nok forsterkes skal vi klare ligagullet. Det ser ut som vi trenger en bred stall, og forhåpentligvis lite skader, denne avslutningen blir avgjørende, og de kampene må vi vinne.

 

Ante ikke at terminlisten skulle være klar i dag, det kom som et sjokk for meg når jeg så at vi skulle starte mot Liverpool. Nå gleder jeg meg som en unge til seriestart! ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi møter alle de såkalte store (med unntak av Tottenham, i den grad de er store) borte. Tror det er bra og kommer vi oss gjennom første halvdel med kontakt med teten så bør vi ha en kjempefordel i andre halvdel av sesongen.

 

Som vanlig tror jeg vi vinner serien, forutsatt at vi får inn minst en stopper av god kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Synd at vi har bortekamper etter 5 av de 6 gruppespillkampene i CL. Etter utenlandsreiser hadde det vært fordel med en "rolig" hjemmekamp. Det at vi har både Chelsea og United på bortebane etter CLkamp gjør det heller ikke bedre.

 

Når det er sagt er jeg fornøyd med større spredning mellom toppkampene enn i fjor og at vi har de beste borte først. Det å starte med disse borte kan være en fordel. Dersom vi fremdeles henger med etter bortekampene kan hjemmefordelene vi sitter igjen med fort bli avgjørende. På den annen side risikerer vi med denne hjemme/borte-fordelingen i større grad å hektes av tidligere og gi de andre en for stor luke.

 

Avslutningen er også tøffere enn jeg håpet på, men fordel at liverpool, United og villa skal gjeste oss og ikke omvendt. Kanskje kan vi passere lag her selv om vi har et tøft program!?

Link to comment
Share on other sites

Er det andre som tenkte det samme som jeg? Først Liverpool, så Blackpool, så Blackburn..

 

Neida, dette ser vel ut som en grei liste dette her, men det er ganske utrolig at vi først møter Liverpool igjen i midten av April neste år.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...