Arsenalboy93 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Mesut Ozil En av de store spillerne da Tyskland vant U-21-EM. Offensiv midtbanespiller fra Werder Bremen som har blitt sammenliknet med Maradona av U-21-trener Horst Hrubesch. 21-åringen fikk sin debut i tapet mot Norge i Düsseldorf. http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premie...many-world-cup-? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Ja, eg satt og studerte han og for en spiller dette kommer til å bli! Han minner en del om Cesc når det gjelder pasninger og overblikk og Lee Dixon sier: "Spiller han som i dag, så vil han bli mesterkapets beste spiller, for han var fantastisk." Last ned her og nyt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Dette er en spiller jeg har virkelig sansen får. Den dagen Cesc drar vil jeg heller ha Özil en Gourcuff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted June 15, 2010 Author Report Share Posted June 15, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=479Ga8aS4ls&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Fantastisk spiller!! Dessverre har han vist seg frem i VM så han blir nok dyr... Jeg har en drøm om at Wenger signa han i all hemmelighet før VM! Synes han minner om en Rosicky i toppform!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotteh Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Denne spilleren sikler jeg etter med hensyn til prestasjonene hans hittil i VM. Gode pasninger, god skuddfot og ikke minst god bevegelighet! Nei, signerer Wenger Özil, ja da tilgir jeg ham gjerne hvis en keepersignering uteblir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Denne fyren er helt vill! Hvis Cesc drar i sommer, så ønsker jeg å se Mezut komme inn, og ikke Gourcuff. Det han har vist i VM er av ypperste verdensklasse. Aller helst ser jeg at Cesc blir, men om han drar så blir neppe Özil en billig erstatter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Selg Fabregas for 40 om han absolutt vil sitte på Barca benken! Kjøp Özil og Neuer for 20-30 og ha igjen benger til en ny midtstopper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Tipper han havner i Bayern M. De kommer nok til å være ivrig frempå etter VM for å prøve å kjøpe han. Han har imponert stort, men man har sett tidligere også spillere som imponerer stort i VM og som ikke klarer å leve opp til forventningene etter VM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Vi burde nok sikret oss han før VM. Verdien har nok steget betraktelig de siste ukene..hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 27, 2010 Report Share Posted June 27, 2010 Vi burde nok sikret oss han før VM. Verdien har nok steget betraktelig de siste ukene..hehe. Real Madrid kommer sikkert til å by en giga sum og en heftig bra lønn for å friste unggutten, og så ung som han er så godtar han sikkert. Men jeg håper vi får ham, for en spiller han er og vil bli ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Real Madrid kommer sikkert til å by en giga sum og en heftig bra lønn for å friste unggutten, og så ung som han er så godtar han sikkert. Du hadde så rett! Official Announcement "Mesut Ozil (15-10-88, Gelsenkirchen, West Germany) lands at Real Madrid after a standout performance at the 2010 World Cup in South Africa. The midfielder earned a permanent spot on Germany's senior side by the age of 21 after winning the 2009 Under-21 European Championship. His unique touch, unmatched individual technique, excellent ball control and deadly last pass make the German midfielder one of the brightest up-and-coming stars in European football." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Jaja, money strikes again ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.