Jump to content

Mesut Ozil


Arsenalboy93

Recommended Posts

Mesut Ozil

 

 

Germany+v+England+UEFA+European+U21+Championships+IMR11dpnhFHl.jpg

 

 

En av de store spillerne da Tyskland vant U-21-EM. Offensiv midtbanespiller fra Werder Bremen som har blitt sammenliknet med Maradona av U-21-trener Horst Hrubesch. 21-åringen fikk sin debut i tapet mot Norge i Düsseldorf.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja, eg satt og studerte han og for en spiller dette kommer til å bli! Han minner en del om Cesc når det gjelder pasninger og overblikk og Lee Dixon sier: "Spiller han som i dag, så vil han bli mesterkapets beste spiller, for han var fantastisk."

 

Last ned her og nyt!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Denne spilleren sikler jeg etter med hensyn til prestasjonene hans hittil i VM. Gode pasninger, god skuddfot og ikke minst god bevegelighet! Nei, signerer Wenger Özil, ja da tilgir jeg ham gjerne hvis en keepersignering uteblir.

Link to comment
Share on other sites

Denne fyren er helt vill! Hvis Cesc drar i sommer, så ønsker jeg å se Mezut komme inn, og ikke Gourcuff. Det han har vist i VM er av ypperste verdensklasse. Aller helst ser jeg at Cesc blir, men om han drar så blir neppe Özil en billig erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Tipper han havner i Bayern M. De kommer nok til å være ivrig frempå etter VM for å prøve å kjøpe han.

 

Han har imponert stort, men man har sett tidligere også spillere som imponerer stort i VM og som ikke klarer å leve opp til forventningene etter VM.

Link to comment
Share on other sites

Vi burde nok sikret oss han før VM. Verdien har nok steget betraktelig de siste ukene..hehe.

 

Real Madrid kommer sikkert til å by en giga sum og en heftig bra lønn for å friste unggutten, og så ung som han er så godtar han sikkert.

Men jeg håper vi får ham, for en spiller han er og vil bli !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Real Madrid kommer sikkert til å by en giga sum og en heftig bra lønn for å friste unggutten, og så ung som han er så godtar han sikkert.

Du hadde så rett!

 

Official Announcement

 

"Mesut Ozil (15-10-88, Gelsenkirchen, West Germany) lands at Real Madrid after a standout performance at the 2010 World Cup in South Africa. The midfielder earned a permanent spot on Germany's senior side by the age of 21 after winning the 2009 Under-21 European Championship. His unique touch, unmatched individual technique, excellent ball control and deadly last pass make the German midfielder one of the brightest up-and-coming stars in European football."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...