Jump to content

Arsenal vs Man City, 24.04.2010


Overmars

Hvem vinner  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hadde det ikkje vore ein idè å bruke både RvP og Bendtner i denne formasjonen? RvP, Bendtner og Walcott på topp..?

 

 

Nja, det er nok ingen varig løsning men i dagens situasjon er det absolutt en mulighet.

Robin er absolutt i særklasse best som spiss, verdensklasse, og det blir spennende å se hvor Wenger vil bruke Chamakh til neste år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Jeg liker den formasjonen vår mindre og mindre...Helt meningsløst å ha én spiss alene der oppe mot 2-3 forsvarsspillere. Ikke er våre spisser verdens beste hodespillere heller...

 

Sånn som det er nå, blir det en hel haug med midtbanespillere som løper på hverandre utenfor motstandernes 16-meter og roter altfor ofte ballen vekk. Vi så det mot City idag, og vi har sett det mange ganger denne sensongen. Rosicky, Diaby, Nasri, Song og Walcott drev nærmest å krangla seg i mellom om ballen utenfor Citys 16-meter idag. Og tettpakket av city-forsvarere endte den nesten alltid med at vi mistet ballen.

 

Det er jo helt latterlig at vi skaper INGENTING mot så utrolig tamt Man.city idag.

 

Jeg ønsker meg 4-4-2 tilbake. Men Wenger er noe av det staeste som fins på jorden så spørs om jeg må vente til neste manager før jeg opplever det.

 

Slenger meg på arshavin. Tror ikke vi hadde skapt så mye mer med 4-4-2. Mancini vet å organsisere laget sitt og hadde bestemt seg for å forsvare seg til 1 poeng. Da er det ingen enkel sak å tre igjennom et godt City-lag. I tillegg hadde vi våre mest kreative spillere ute i Arshavin og Fab. RVP spilte første kamp fra start på 5 mnd, Song slet med skade. Nasri og Diaby har blitt nødt til å spille alt den siste tiden og virker noe preget av det. Rosicky er ikke i form. Men jeg er enig med deg at våre midtbanespillere i større grad burde true rom istedenfor å hele tiden møte ball.

 

Jeg er tilhenger av 4-3-3 og synes systemet gjør at vi får brukt Fabregas riktig. MEN... I starten av sesongen synes jeg vi var vi godt organisert og mestret 4-3-3 også defensivt, men ettersom sesongen utviklet seg synes jeg vi ble litt hodeløse i forsvarsspillet. Vi er nødt til å bli mer kyniske!! Se på Inter! Fremover er vi fantastiske når vi har alle tilgjengelige, men skademarerittet fortsetter hver jævla år FFS!

 

Chamakh inn, ny keeper inn, rutinert midtbanespiller inn, behold Campbell og Gallas ---> Og vi vinner PL !

 

Ut med Almunia, (Fabianski?), Silvestre og Denilson

 

Våte drømmer !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på arshavin. Tror ikke vi hadde skapt så mye mer med 4-4-2. Mancini vet å organsisere laget sitt og hadde bestemt seg for å forsvare seg til 1 poeng. Da er det ingen enkel sak å tre igjennom et godt City-lag. I tillegg hadde vi våre mest kreative spillere ute i Arshavin og Fab. RVP spilte første kamp fra start på 5 mnd, Song slet med skade. Nasri og Diaby har blitt nødt til å spille alt den siste tiden og virker noe preget av det. Rosicky er ikke i form. Men jeg er enig med deg at våre midtbanespillere i større grad burde true rom istedenfor å hele tiden møte ball.

 

Jeg er tilhenger av 4-3-3 og synes systemet gjør at vi får brukt Fabregas riktig. MEN... I starten av sesongen synes jeg vi var vi godt organisert og mestret 4-3-3 også defensivt, men ettersom sesongen utviklet seg synes jeg vi ble litt hodeløse i forsvarsspillet. Vi er nødt til å bli mer kyniske!! Se på Inter! Fremover er vi fantastiske når vi har alle tilgjengelige, men skademarerittet fortsetter hver jævla år FFS!

 

Chamakh inn, ny keeper inn, rutinert midtbanespiller inn, behold Campbell og Gallas ---> Og vi vinner PL !

 

Ut med Almunia, (Fabianski?), Silvestre og Denilson

 

Våte drømmer !!!!!!!

 

 

Tror absolutt at alle dine drømmer blir innfridd, forøvrig veldig like mine forventinger om neste sesong, men igjen...ingen lag blir mester i PL og CL med 10-12 spillere skadet over store deler av sesongen, her har vi vårt største utviklingspotensiale.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...