Mr Chapman Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 God påske alle fellow Gooners. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 God påske! Fint med en litt koselig tråd etter mye bråk de siste dagene på forumet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 God påske! Magnus87: Er det virkelig så ikke med litt diskusjon? Det er tross alt et DISKUSJONSforum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 God påske! Magnus87: Er det virkelig så ikke med litt diskusjon? Det er tross alt et DISKUSJONSforum! I det siste har det vell vært en del personangrep inne på forumet etter hva jeg har fått med meg. Så jeg sier ikke noe på at Magnus mener at det er en del bråk på forumet for øyeblikket. Men god påske alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 God påske! Magnus87: Er det virkelig så ikke med litt diskusjon? Det er tross alt et DISKUSJONSforum! Er ikke noen diskusjon når det ender i regelrett krangling og personangrep... Men god påske folkens! Måtte vi stå igjen med pokal(er) når sesongen er ferdig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.