Jump to content

Min debut på Emirates.


Parsifal

Recommended Posts

Yes, da er det klart for min debut på Emirates Stadium. Jeg skal gi en del assists, samt putte på et par skåringer selv via diverse langskudd når vi knuser West Ham kommende lørdag. Club level-billetter, middag og drikke gjennom hele kampen, samt en "overraskelse" er inkludert i prisen. :D Lurer på hva "overraskelsen" er? Noen som vet? Har hørt at det av og til kan være å hilse på en gammel Arsenallegende.

 

Alle gode tips og råd angående å enkelst mulig ta seg fram til og komme seg vekk fra Emirates, samt annen nyttig info tas i mot med en stor takk på forhånd. :D

 

Piis out.

Link to comment
Share on other sites

Yes, da er det klart for min debut på Emirates Stadium. Jeg skal gi en del assists, samt putte på et par skåringer selv via diverse langskudd når vi knuser West Ham kommende lørdag. Club level-billetter, middag og drikke gjennom hele kampen, samt en "overraskelse" er inkludert i prisen. :D Lurer på hva "overraskelsen" er? Noen som vet? Har hørt at det av og til kan være å hilse på en gammel Arsenallegende.

 

Alle gode tips og råd angående å enkelst mulig ta seg fram til og komme seg vekk fra Emirates, samt annen nyttig info tas i mot med en stor takk på forhånd. :D

 

Piis out.

 

Dette blir moro! Den overraskelsen er sannsynligvis supportereffekter som kanskje blir delt ut av en Perry Groves/Charlie George eller andre legender.

Link to comment
Share on other sites

Alle gode tips og råd angående å enkelst mulig ta seg fram til og komme seg vekk fra Emirates, samt annen nyttig info tas i mot med en stor takk på forhånd. :D

 

Det kommer selvsagt litt an på hvor du bor, men det enkleste er å ta tuben opp og ned til kampen. Arsenal Station er fortsatt helt suveren synes jeg.

 

Anbefaler deg å reise opp i god tid før kampen og å suge til deg folkelivet i gatene og besøke noen av pubene. Jeg foretrekker fortsatt å gå rundt gamle Highbury og pubene der, samt supporterklubben i St Thomas's Road.

 

Etter kampene anbefaler jeg også at du tar deg god tid og besøk gjerne noen av pubene da også. Ingen grunn til å stresse vekk hvis ikke det er noe du MÅ rekke da.

 

Lykke til - og måtte vi vinne stort :D

Link to comment
Share on other sites

Yes, da er det klart for min debut på Emirates Stadium. Jeg skal gi en del assists, samt putte på et par skåringer selv via diverse langskudd når vi knuser West Ham kommende lørdag. Club level-billetter, middag og drikke gjennom hele kampen, samt en "overraskelse" er inkludert i prisen. :ph34r: Lurer på hva "overraskelsen" er? Noen som vet? Har hørt at det av og til kan være å hilse på en gammel Arsenallegende.

 

Alle gode tips og råd angående å enkelst mulig ta seg fram til og komme seg vekk fra Emirates, samt annen nyttig info tas i mot med en stor takk på forhånd. <_<

 

Piis out.

 

Kult! Da debuterer vi samtidig. Gleder meg noe helt villt, til tross for at jeg er litt skeptisk til at jeg ikke har fått billettene ennå, men ordner seg vel. Noen som har noen puber å anbefalle nær Finsbury Park? Har hørt at mange trekker frem the gunners eller hva den heter, hvor ligger den i så fall? Noen som har forslag til noe man "burde" eller "må" gjøre før kamp(bortsett fra å drikke øl selvfølgelig)?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...