Gooner For Life Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Noen som har set disse filmene ? En genial engelskmann som sitter å lager disse på computeren sin. Ligger flere episoder på youtube. Verdt å sees ! Nye episoder er ankommet, laget for den Engelske Canal+ kanalen. Det skal komme flere filmer fra denne fyren, blant annet en episode som handler om United og de fleste lag i EPL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Alle de her er geniale, elsker Robbie Keane på introduction videoen. Rett og slett genialt! PS: Fyren som har lagd de er faktisk Tottenham supporter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Liker best Ledley King jeg! Hehe, de er geniale ja. Venter på flere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Liker best Ledley King jeg! Hehe, de er geniale ja. Venter på flere. Ja Ledley King er også fantastisk, dog syntes jeg nesten litt synd på mannen som har et skademareritt til tusen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Skulle til å si at dette hører til i "Lets all laugh..." tråden, men dette er altfor bra til å havne der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 --> QUOTE(Stefan B @ Mar 10 2010, 08:13 PM) 191401[/snapback] Alle de her er geniale, elsker Robbie Keane på introduction videoen. Rett og slett genialt! PS: Fyren som har lagd de er faktisk Tottenham supporter Øynene hans går jo rundt! Når fabregas kommer opp i en barca drakt og rett etter skifter til arsenal igjen må jeg le. men filmene er hysteriske ja. Håper på flere, jeg legger ut med en gang det kommer nye filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted March 29, 2010 Author Report Share Posted March 29, 2010 Nye episoder er lagt til, den første får du garantert latterkrampe av Enjoy ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.