Jump to content

Christian Eriksen


Bergkamp88

Recommended Posts

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...an-Eriksen.html

 

Ser ut som en meget spennende spiller! Anbefalninger fra Iceman synes jeg man skal høre på! :P

 

Sett en del youtube av han og i tillegg noen få kamper, og han virket MEGET spennende og utrolig moden fotballmessig til kun 18 år å være.

 

Ikke akkurat talenter jeg mener vi trenger for tida, men denne karen er det verdt å ta en titt på Wenger! ;)

 

Edit: Forøvrig er han tatt ut av Morten Olsen til de(n) kommende landskampen for Danmark

Link to comment
Share on other sites

Har ørt en god del bra om denne spilleren, så hadde ikke vært meg i mot om Wenger hentet han. Og med alle de skadene vi får så er jeg sikker på han vil få mye spilletid allerede første sesongen om han skulle komme i sommer. Bendtner kan nok legge inn et godt ord om Arsenal på landslagssamlingen da. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I Nederland begynner han ihvertfall å bli lagt merke til for fullt. Har erobret vingposisjonen fra Emanuelson, og har den siste tiden spilt de fleste kampene for Ajax, alt i alt er det blitt 8 kamper til nå denne sesongen. Ikke verst for en fyr som er født i 1992. Bendtner kan komme med noen godord, men det kan vel Vermaelen og regner jeg med, de har trossalt spilt sammen. Han snakker også perfekt nederlandsk, så da har Thomas og Robin en de kan dele språk med ihvertfall. Å bli anbefalt av Bergkamp som sikkert ser Eriksen på treningsfeltet hver dag høres ut som noe veldig positivt, spennende dette!

Link to comment
Share on other sites

http://www.guardian.co.uk/football/2010/ma...en-arsenal-ajax

 

Kanskje kommer talentet Eriksen til Arsenal.

 

- he is on a low-paid youth-team deal which expires next year.

- The Frenchman may also have considered Ajax's worrying financial position

 

Ser ikke bort i fra at han signerer for Arsenal om ikke lenge.

Video av han

 

Helvete han så uber ut! ikke sett han spille før, bare lest om han.. Håper han kommer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...