Jump to content

2010.02.20 Sunderland H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Dette var en artig kampå se på Emirates.

 

Tidvis spilte vi meget bra og det meste gikk igjennom Nasri da.

Han var alltid klar for ballen og flink til å gå i riktige posisjoner.Han var flink til å utfordre og komme seg ned på kanten.

Uten tvil den jeg ble mest imponert over.

 

Bendtner jobber noe sinnsykt og ser ut som han begynner å nærme seg formen igjen. Bra å se han fikk seg et mål.

 

Eboue var livsfarlig hver gang han gikk i angrep. Fatter ikke at denne mannen ikke spiller hver kamp. Eboue er god,direkte og ikke redd for å utfordre.

 

Ellers positivt at Almunia fulgte opp Pool kampen. Han gjorde en solid figur og viser vel at han er det soleklare førstevalget.

 

Ramsey jobber og sliter og gir sjelden opp en ball. Han har et enormt arbeidsområde. Ikke redd for å trø til i tacklinge¨ne heller.

 

Walcott kommer seg. Sistetouchen må forbedres kraftig,men definitivt et steg i riktig retning.

Ellers holder Vermaelan forsvaret godt samlet.

Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen merkelig grunn tror jeg Wenger velger å starte med Sagna nå til helga, selvom Eboue er i toppform! Skjer dette, da skjønner jeg ingenting og blir heller ikke forundret om Eboue reiser til Italia nå til sommeren!

 

Wenger har så utrolig mye tro på Eboue, så jeg tror at Eboue starter, det burde han også.

Eboue kan jo også flytte seg til flanken på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...