Jump to content

2010.02.20 Sunderland H


Mr Chapman

Recommended Posts

Okkesom 3 poeng til oss 0 poeng til Utd fin fin lørdagskveld hittil.

Nettopp. Og jeg skal stå for det følgende alene ettersom klaging er veldig "in" for tiden:

Vi tok inn 3 poeng og 4 plussmål på United på én kamp. 2 poeng og 6 plussmål igjen.

Vi tapte nada til Chelski som møtte et dårligere plassert lag enn oss. 6 poeng og 8 plussmål igjen.

Vi har et lettere program enn begge foran oss, som blant annet skal møte hverandre...

Vi har 11 kamper igjen til å ta igjen dette på. Hvorfor syter vi så enormt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Deilig å ha en trygg keeper mellom stengene igjen!

 

 

Det er vel en smule overdrevent, men bevares han gjorde en grei jobb idag. Hadde vel bare den ene utrusningen hvor han sparker ballen i Silvestre. Kunne blitt farlig. Men er dog bedre at han sine feil ikke blir like skjebnesvangre som Fabianski sine...Viser vel at det er ett stykke mellom de. Selv om jeg fortsatt mener ingen er gode nok for oss. Men nok om det på en slik dag, Manuel har virket veldig trygg i de to siste, idag og mot pool. Så forsetter han sånn så er det greit :D

 

Tilbake til Silvestre, at den mannen har fått ny kontrakt eller tilbud om det er jo helt håpløst. Satt med nervene i høyspen hver gang ballen var i nærheten av han idag, måten han prøver å sette Jones offside på slutten i første er jo helt utrolig. Samme med den situasjonen med Bent. Kan virkelig ikke skjønne hvorfor ikke Wenger startet med Campbell idag. Må isåfall være alderen og at han var sliten etter Porto kampen.

 

Hærlig med tre poeng, men misforstå meg rett. Dette synes jeg var en utrolig kjedlig kamp og se, og vi skal være glade vi fikk tre poeng idag, for Sunderland hadde nok av store sjangser til mål, var ett par meget gode inngripner fra Almunia ei stund som holdt oss inne. (Rart og si det, men nå har han væørt matchvinnende i sine to siste kamper for oss :P ) Fortsett sånn...

 

Eboue viser at han bør være førstevalget, hvordanhan finter vet ikke jeg, men det var vel tre eller fire like situasjoner hvor forsvareren selger seg og han kommer helt ned på krittet. Mener han absolutt er ett bedre alternativ en Sagna pr dags dato. Walcott er bare fart, og da mener jeg BARE fart. Håpløse valg, dårlig ballfølelse og litt vel heit i toppen, flere ganger han løper fra ballen og slår helt feil passninger. Cesc ser ut som han trenger en pause, krever kanskje litt mye av han, men til han og være så synes jeg det er masse rare pasninger.

 

Skal vel ikke dvele for mye idag, tre poeng inn på manure, og så bare sjangser fra chelski kampen, men de kunne fort hatt ett par baklengs de og. Skulle gjerne sett Jack Rodwell i Arsenal drakt btw.

 

For og avsluttet med noe sykt jeg så tidligere idag som er helt off topic, men det var selveste Maradona i Tottenham drakt, så dette har vært en meget spesiel lørdag :)

 

 

Nyt kvelden og poengene, drømmen lever vel fortsatt i beste velgående...

Link to comment
Share on other sites

Nettopp. Og jeg skal stå for det følgende alene ettersom klaging er veldig "in" for tiden:

Vi tok inn 3 poeng og 4 plussmål på United på én kamp. 2 poeng og 6 plussmål igjen.

Vi tapte nada til Chelski som møtte et dårligere plassert lag enn oss. 6 poeng og 8 plussmål igjen.

Vi har et lettere program enn begge foran oss, som blant annet skal møte hverandre...

Vi har 11 kamper igjen til å ta igjen dette på. Hvorfor syter vi så enormt?

Grunnen til sytingen er at, i motsetning til Chelsea og Manu, så er det ÅPENBARE svakheter i laget. Altså, man syter ikke for at det går som det går nå, men fordi det kunne, med et par enkle grep, vært ENDA bedre...

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til sytingen er at, i motsetning til Chelsea og Manu, så er det ÅPENBARE svakheter i laget. Altså, man syter ikke for at det går som det går nå, men fordi det kunne, med et par enkle grep, vært ENDA bedre...

Jeg er iofs. enig i at vi har mer synlige svakheter enn våre to rivaler til PL-tronen for øyeblikket, men alt er in the eye of the beholder her. Se på Everton. De har fått grisebank én gang denne sesongen (oss) og de har relativt nylig møtt alle topp tre lagene (U mot oss, seier over Chelski og United). Så veldig åpenbart er det altså ikke. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg kjenner jeg begynner å bli temmelig lei av å bare male på de svarte feltene. Hva skal det gi meg, som supporter, å bare fokusere på alt som ikke er perfekt? Vi leverer, og vi ligger faktisk veldig bra til - det er grunn til å glede seg litt over å være Arsenalsupporter :)

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til sytingen er at, i motsetning til Chelsea og Manu, så er det ÅPENBARE svakheter i laget. Altså, man syter ikke for at det går som det går nå, men fordi det kunne, med et par enkle grep, vært ENDA bedre...

 

Synes ikke akkurat at vi har noen flere svakheter enn Manu.

Hvis du så kampen i dag mot Everton så kollapset Manu helt.

I steden for å score et sent mål og vinne kampen som Manu som regel gjør, så fikk

de smake sin egen medisin.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke akkurat at vi har noen flere svakheter enn Manu.

Hvis du så kampen i dag mot Everton så kollapset Manu helt.

I steden for å score et sent mål og vinne kampen som Manu som regel gjør, så fikk

de smake sin egen medisin.

Manu har også svakheter, men de har ingen som er så åpenbare som våre (fremst og bakerst).

Svakhetene til Manu er vanskeligere å gjøre så mye med, siden det går mindre på enkeltdeler av laget eller enkeltspillere.

Våre svakheter burde være mye lettere å gjøre noe med

Link to comment
Share on other sites

En bra gjennomført kamp i dag, men kunne vært bedre.

Spilleren som imponerte meg i dag var; Walcott, Eboue, Nasri, Ramsey. Alle dem utmerket seg mer enn de andre i dag.

Eboue syns jeg var kampens beste, selv om Fabregas ble kåret til det. Eboue danset jo seg igjennom forsvaret før han leverte på gullfat til Nick. Og han kom med flere andre gode inlegg, men ingen var ikke så på hugget at dem var med på dem. eboue lurte jo seg gang på gang ned på dødlinja, dro av 2-3 mann før han la inn.

Eboue gav laget en helt ny gnist idag, håper han får starte mot Porto, så skal han lure Porto forsvarere på ræva !

Alle spillte bra idag, men var veldig ineffektive.

Hvorfor skal vi aldri klare å utnytte sjansene våre bedre? Ja, Gordon stod en grei kamp idag, med flere vitale redninger. Men alikevel burde Arsenal være såpass gode til å være effektive, men kommer vel av at vi ikke har en skikkelig goalgetter ?

Jeg står på død å liv å skriker når vi har enorme sjanser, men ikke klarer å score. Er vel ikke den eneste kan jeg tenke meg.

 

Men vi er tilbake i gullkampen, synd at ikke Chelsea dreit seg ut også.

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vært for et par år siden hadde frisparket rett før slutt gått inn og 1-1.

Vi drar det heldigvis i land,men skulle jo avgjort dette lenge før.

 

Banens beste var helt klart Eboue, oj som jeg setter pris på den karen, Mannen som virkelig blødde for klubben og en gang i tiden dro litt mye til i tacklinger og ar noe uklok, og som i fjor ble pepet ut. Mye klokere på alle områder, og herlig initiativ. Tren litt på avslutninger EE.

Andre gode var Walcott og som alltid Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

At vi bare scoret 2 mål i denne kampen klarer jeg fortsatt ikke og forstå..

Må være lenge siden vi hadde så mange sjanser!

Eboue og Nasri er dagens spiller syns jeg, usikker på hvem jeg syns gjorde det best.

Fabregas spilte en svak kamp, håper han skjerper seg, han trenger vi i toppform utover sesongen!

Hvorfor i alle dager spilte Silvestre istede for Campbell!? :)

Walcott viser forbedring, men er fortsatt ikke god nok for og starte kamper mener nå jeg..

Neste kamp blir utrolig vanskelig, og jeg tar ingenting på forskudd!

 

PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Våre svakheter burde være mye lettere å gjøre noe med

 

og dette er jo egentlig saken i et nøtteskall, og det er jo derfor det er så frustrerende og så unødvendig at Arsenal ikke ligger bedre an enn de gjør. Vi får være sjeleglade for at de ikke er mer i bakleksa, og at de fortsatt har muligheter, så får vi forsøke å være så optimistiske som mulig foran innspurten.

Link to comment
Share on other sites

At vi bare scoret 2 mål i denne kampen klarer jeg fortsatt ikke og forstå..

Må være lenge siden vi hadde så mange sjanser!

Eboue og Nasri er dagens spiller syns jeg, usikker på hvem jeg syns gjorde det best.

Fabregas spilte en svak kamp, håper han skjerper seg, han trenger vi i toppform utover sesongen!

Hvorfor i alle dager spilte Silvestre istede for Campbell!? :)

Walcott viser forbedring, men er fortsatt ikke god nok for og starte kamper mener nå jeg..

Neste kamp blir utrolig vanskelig, og jeg tar ingenting på forskudd!

 

PROUD TO BE A GOONER!

 

Grunnen til at Silvestre er at Campbell spillte mot Porto, og Wenger lot han antakeligvis hvile :D

Tror han starter mot Porto også, Campbell altså.

Link to comment
Share on other sites

Det smakte godt med tre poeng. Vi tok en solid jafs innpå Man U, samtidig som vi har Chelsea innen rekkevidde.

 

Det som dog bekymrer er at seieren satt såpass langt inne. Satt med hjerte godt plassert i halsregionen gjennom 92 minutter. Vi skaper drøssevis av sjanser og burde ha avgjort denne kampen på et langt tidligere tidspunkt, noe som gir meg en pekepinn på at vi savner en spiss med langt bedre avslutningsegenskaper.

 

Eboue fortjener skryt for sinn innsats. Her har vi en som gir alt og skaper farlige muligheter. Håper han får flere muligheter i de nærmeste kampene. Positivt at også Walcott viser seg fram.

 

Neste lørdag venter Stoke borte. Gutta har noe å hevne i den kampen. :)

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til sytingen er at, i motsetning til Chelsea og Manu, så er det ÅPENBARE svakheter i laget. Altså, man syter ikke for at det går som det går nå, men fordi det kunne, med et par enkle grep, vært ENDA bedre...

 

"Med et par enkle grep..." Slike kommentarer har ÅPENBARE svakheter ved seg :)

 

+ i denne kampen var definitivt Eboue, Nasri og Walcott`s inntreden. Vi vinner 2-0 mot Sunderland og jeg er mer enn fornøyd med det. Vi skaper sjanser, og skal fortsette med det mot Stoke.

 

Jeg er imot fokuseringen på resultatet og bekymringene om vi skorer 2, 3 eller flere mål. Tenk om dette hadde vært fokuset i garderoben? Vi må være fornøyde med seieren, og ta med oss det vi klarer å prestere. Vi er mer enn gode nok til å ta Stoke i neste kamp, om vi bare evner å få til spillet.

 

Med en god forsvarsfirer og Fabregas, Song og Nasri på banen, finnes jeg ikke bekymret for neste kamp. Vi har kvalitetsspillerne som vinner slike kamper.

 

Nå håper jeg bare at Chelsea går på en knekk...

Link to comment
Share on other sites

Der tar du feil. Det ER VELDIG LETT å finne en spiss som er bedre enn Bendtner, og det ER ENDA LETTERE å finne en keeper som er bedre enn våre....

 

...og ja, til en grei pris!

 

Mulig du setter ting på spissen, men jeg har mine tvil på at det er så enkelt å finne spillere som er bedre enn våre nåværende til en billig penge.. Dessverre er ikke virkeligheten like enkel som på FM :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, her er det jeg som har rota, beklager. Så på kalenderen min fra TGP og der står det jo når det er kamper, og det står at CL skal spilles i denne uka som kommer nå..

men om det er 15 dager til så spiller Gallas ja.

Spilles CL denne uka også, men det er de som ikke spilte i uka som gikk (chelsea, inter......).

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg gi skryt til Nasri! Før kampen kritiserte jeg han for å være lite produktiv og bare sende pasninger bakover og til siden. Franskmannen har tydeligvis gått inn i seg selv og sett rundt på gunners.no for råd :D. Endelig utfordret han mann og alt gikk mye fortere i lengderetning. Fortsett slik.

 

En annen person som fortjeenr ros er så klart Eboue. Dette var den beste prestasjoen av en høyreback denne sesongen for vår del. Det er fascinerende å se ivorianeren løpe gjennom et helt ledd som at det ikke var der. I tilegg bidro han endelig med end product. For det er særlig sistnevnte som har vært det store problemet hans: Nemlig at han dribler 2-3 og kommer seg i god posisjonen, for så å gjøre et dårlig valg eller sende en svak pasning / skudd. Ofte ender løpene hans ved at han detter - og med sistt rykte for filming er det langt ifra alltid at det blir frispark / straffe. Heldigvis var det faktisk frispark hver gang han datt, og han fikk endelig som sagt litt end product. Som alltid hadde han sine glipper i konsentrasjoner, men det er vel det man får med en så uforutsigbar spiller som han.

 

Så var det Bendtner og Walcott da. Disse to blir jeg dessverre aldri helt klok på. Dansken utgir eg for å være veldig full av selvtillit, men i mine øyne ser det bare ut som et skjold han bruker for omverdenen. For selvtillit er noe som han ikke viser foran kassa! Skuddene er helt håpløse. Duellstyrken er av stor klasse, men det hjlper lite når han alt for ofte er alle andre steder enn i feltet. Jeg husker at Ade også dreiv med dette, og jeg skjønner det virkelig ikke. Kanskje de føler at de bidrar mer i spillet ved å legge seg dypere? Ikke vet jeg, men de må huske at de er andre spillere på laget som er bedre i den rollen på sidene, og i feltet skal de være. Om det ikke klarer å vinne så mange dueller vil de store spissene i alle fall bindre til seg midtstopperne som baner vei for andre spillere. Dog skal Bendtner ha skryt for god posisjonering ved målet, og for at han jobber mye. Jeg får håpe at det bare er en liten kneik han skal over og at han egentlig presterer bra på treningene. For det Bendtner foran kassa er rett og slett flaut. Fysikken og hodestyrken har han. Vi får håpe at han viser mer, for vi trenger en skikkelig spiss i innspurten. Vi får ohå håpe at han kan få noen gode baller i jobbe med. Avleveringene langt sidene er flaue. Hvorfor kan ikke de bare skyute ballen hardt innover iblant. Man U har fått 9 selvmål i år, skudd og harde innlegg er grunnen.

 

Så var det den snille Walcott. Denne kampen viser spillet hans i et nøtteskall. Setter fart og klarer iblant å komme i gode posisjoner. MEN så svikter alt - enda verre enn tidligere nevnte Eboue. Innleggene er verre enn backene våre, noe som må sies er en dyp fornærmelse. Avslutningene hans er faktisk ikke så ille, men han pleier å skyte når han ikke skal og omvendt. Vi så Ronaldo utvikle seg fra en klovn som alle lo av til en world-beater. Walcott blir sett på som en klok gutt. Så hvorfor kan han ikke lære seg slikt når vi f.eks. tisynelatende mindre kloke Rooney klarer det? Det handler nok om instinkter som fotballspiller, og instinktet mitt sier at Walcott i utgangspunktet ikke er egnet for fotball. til det er han for snill og forutsigbar. Grunnen til at Henry er en av tidenes beste spillere, men likevel er veldig vanskelig å spille med, er at han så å si kun spiller på instinktene sine. Rooney det samme, og den en gang primite apeatferden har etter hvert gjort han til en stor stjerne. Walcott må finne villmannen inni seg. Gå hardere inn i dueller, være litt mer ego og prøve seg på mer uforutsigbare avlsutninger. driblinger og avgjørelser. Gutten har et vanvittig potensiale, vi får bare håpe at han får det ut før Wenger går lei. Franskmannen vil aldri helt gi han opp ser det ut til, og det er leit med tanke på andre bak i køen som med like mye spilletid kunne utviklet seg mye.

Walcott forbedret seg i alle fall litt denne kampen, så han er på riktig vei. Vi får håpe at han holder seg skadefri en stund nå og kan vise hva han egentlig kan.

 

Almunia var tilbake i kassen. Han gjorde det vi skal forvente av en keeper. Dog så det ut som han solgte seg på bommen til Jones, da Almunia la seg ned og invitert til en lobb (Pienaar, anyone?). På stillingen 1 - 0 hadde Almunia en viktig redning etter at Silveste tuller det til. Jeg orker ikke å gå mye inn på sistnevnte, men la oss bare si at jeg håper at Gallas, eller eventuelt Campbell spiller neste kamp. Silvestre lager unødvendige frispark og er for treig. Han bidrar med rutine i laget, men utover det håper jeg dessverre at han ikke spiller viktig kamper for oss.

 

Føler jeg begynner å klage mye på dommerne, men nå var det ille.

- Kortet til Fab. Billigste sett på lenge! Legger man lista der skulle Sunderland hatt mange røde kort.

- 3 potensielle utvisninger (selv når lista ikke ligger så lavt som kortet til Fab): Cana, handsen på kontringsmuligheten (gult for sabotasje + et til for viljehands), Mensahs stygge taklinger på Fab.

- Vi fikk ikke fordeler ved 2 tilfeller der vi var i klart overtall. Særlig gjaldt dette ved handsen. Sunderland hadde mange spillere liggende igjen på toppen.

- Frisparken vi fikk mot oss da vermaelen datt. Og det på stillingen 1 - 0 rett før slutt.

- Dette er vel den siste kampen jeg ville trodd at vi skulle få straffe. på en måte har jeg rett, for det var ikke Bennett som ville gi oss den. Heldigvis var linjedommeren overbevist. Forøvrig ville nok sikkert Steve Bennett annulert første målet om han hadde hatt sjansen skulle man trodd. Bra av linjedommeren der også, for Bendtner ble veldig alene og det først så ut som offside.

 

Kort oppsummering av kampen:

+ Vi holder nullen! God kamp av Vermaelen. Forbedring av Almunia.

+ Nasri begynner endelig å utfordre mann - og lykkes til de grader! Fortsett med det :)

+ Eboue. Nuff said

+ Vi fikk straffe!!!!!! Er tørken endelig over? Jeg er spent......

+ Song tilbake. Knallkamp!

+ Ramsey inn for en formsvak Denilson. Godt valg av Wenger. Ramsey viser som alltid god vilje. Kunne også scort, men skuddet ble blokkert.

 

- Walcotts sluttprodukt.....

- Bendtners avslutninger og evne til å ikke være i feltet...

- Silvestre. Gjorde ikke en elendig kamp, men glipper ved noen avgjørende øyeblikk. På 1 - 0 kan ikke slikt skje!

- Fab fortsatt ikke helt der han var tidligere i år. For all del, han spilte ikke dårlig. Men offensivt har han ikke vært seg selv de siste kampene.

 

Neste kamp er mot Stoke. Vi får håpe at Diaby er tilbake, for Ramsey og Denilson blir nok for lette. Det blir en veldig fysisk kamp. Heldigvis slipper vi Etherington som har mange gode avleveringer. Så da gjelder det bare å forsvare de forbanna innkastene......

Link to comment
Share on other sites

Mulig du setter ting på spissen, men jeg har mine tvil på at det er så enkelt å finne spillere som er bedre enn våre nåværende til en billig penge.. Dessverre er ikke virkeligheten like enkel som på FM

 

Nei, naturligvis er virkeligheten ofte mer komplisert enn som så. Men når man sier at det burde være lett å gjøre noe med et problem er ikke det bare sagt i øyeblikkets frustrasjon, som om dette er noe man først og fremst burde gjøre noe med her og nå. Nei, dette er en uttalelse basert på MANGE ÅRS forsømmelse i enkelte nøkkelposisjoner fra Wengers side. Klart det kan være vanskelig å finne et alternativ, men man må jo i anstendighetens navn huske på at Wenger har hatt tre-fire år på seg til å finne en bedre keeper enn Almunia, og en proven målscorer. Og i løpet av dette relativt langde tidsrommet har ingen av de spillerne man har i klubben levert, riktignok av ulike årsaker (skaden på Edurado feks), men det som er interessant er jo at varen ikke er levert.

 

Og det at rivalene ofte har evnet å finne kortsiktige løsninger (feks at ManU snappet opp Henke Larsson), viser jo at dette er mulig. Tror noen det er tilfeldig at Sur Alex får til slike transaksjoner og Wenger ikke gjør det?

 

For øvrig handler ikke "lette" og "kortsiktige" løsninger seg bare om å kjøpe. Det handler også om taktiske disposisjoner. Selv om Wenger med egne øyne ser at hans løsning ikke fungerer, fortsetter han å kjøre på autopilot og burke samme oppskrift neste kamp også. Å JUSTERE taktikken noe vil være et relativt enkelt grep, med trolig store positive konsekvenser (unngå tåpelige baklengsmål). Likevel gjør ikke Wenger disse justeringene. Det er forunderlig.

Link to comment
Share on other sites

Mulig du setter ting på spissen, men jeg har mine tvil på at det er så enkelt å finne spillere som er bedre enn våre nåværende til en billig penge.. Dessverre er ikke virkeligheten like enkel som på FM :)

Som sagt så hadde det vært lett å finne disse spillerne. Det som forhåpentligvis kanskje kan være noe av årsaken til at det ikke ble handlet, er at Wenger tenker at de som er tilgjengelige for kjøp nå, er bedre enn de vi har, men ikke like gode som de vi kan få til sommeren?? Men nettopp derfor mener jeg at vi vertfall burde LÅNT inn en spiss... Da hadde vi hatt han frem til sommeren, og da kunne vi kjøpt whoever!

Link to comment
Share on other sites

Som sagt så hadde det vært lett å finne disse spillerne. Det som forhåpentligvis kanskje kan være noe av årsaken til at det ikke ble handlet, er at Wenger tenker at de som er tilgjengelige for kjøp nå, er bedre enn de vi har, men ikke like gode som de vi kan få til sommeren?? Men nettopp derfor mener jeg at vi vertfall burde LÅNT inn en spiss... Da hadde vi hatt han frem til sommeren, og da kunne vi kjøpt whoever!

 

Enig i mye av det du skriver, men tror ikke det ville vært mulig å leie inn en keeper som er bedre enn de vi har.. En god Arsenalkeeper bør som et minimum være førstekeeper i sine respektive klubber og da er det vanskelig å finne et nærliggende motiv for at andre klubber skal leie ut (første)keeperen sin. På spissplass kan det kanskje være enklere å finne mulige kortsiktige løsninger, men en utespiller trenger ofte tid på å tilpasse seg lagets spillestil og da vil eksempelvis en 6-måneders leiekontrakt bli noe kort tid. Som det er nevnt ovenfor er Henke Larsson et mulig motargument på dette, men det er også ett av ytterst få eksempler..

Link to comment
Share on other sites

Enig i mye av det du skriver, men tror ikke det ville vært mulig å leie inn en keeper som er bedre enn de vi har.. En god Arsenalkeeper bør som et minimum være førstekeeper i sine respektive klubber og da er det vanskelig å finne et nærliggende motiv for at andre klubber skal leie ut (første)keeperen sin. På spissplass kan det kanskje være enklere å finne mulige kortsiktige løsninger, men en utespiller trenger ofte tid på å tilpasse seg lagets spillestil og da vil eksempelvis en 6-måneders leiekontrakt bli noe kort tid. Som det er nevnt ovenfor er Henke Larsson et mulig motargument på dette, men det er også ett av ytterst få eksempler..

Jeg mente ikke å leie inn en keeper, bare en spiss. Da kunne man brukt mest penger på en keeper.

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg gi skryt til Nasri! Før kampen kritiserte jeg han for å være lite produktiv og bare sende pasninger bakover og til siden. Franskmannen har tydeligvis gått inn i seg selv og sett rundt på gunners.no for råd :P. Endelig utfordret han mann og alt gikk mye fortere i lengderetning. Fortsett slik.

 

Dette gledet stort! Har selv reagert på hans litt passive tilnærming en stund. -Alle vendinger var innover i banen og pasningene som ble sendt, som du sa, var stort sett bakover eller til siden. Viktig at vi har en kant som tør å utfordre backen sin og at ikke alle skal være playmakere. Veldig bra Samir og håper du samt fler fortsetter med dette mot Stoke. Blir vi for tette og alle skal møte ball kommer bamsene fra Stoke on Trent til å høvle inn i kroppen til samtlige! Jeg melder en luke fra Nasri på Delap :)

 

Selve kampen tok det altfor, altfor lang tid å "drepe". Var nok ikke alene om å være nervevrak! Men det endte med 3 poeng og at det ikke var kjempespill driter jeg egentlig lang vei i. Men vi må sette sjansene og ikke gi bort mega-sjanser som vi gjorde på lørdag. (Fortsett med Eboue !!!!)

 

Herlig å kutte inn på djevlene!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...