Jump to content

Arsenal tv online


Nima

Recommended Posts

Jeg har nettopp betalt for å se på arsenal tv online. Men når jeg skulle se et klipp, så dukket dette opp :

 

ICENCE DELIVERY

Cannot play protected content.

 

Please try playing our demo file.

 

If you are getting an error message mentioning DRM, license or protected content, your DRM component might be corrupted.

 

For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently Asked Questions page, section Licence Delivery Error: A problem has occurred in the DRM component.

 

Jeg har nettopp reinstallert pc en, så jeg har ikke tatt borte noe, heller ikke lasta ting som kan ødelegge.

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har peiling ?

 

Har vel egentlig ikke så mye peiling på dette jeg heller, men hadde samme type problem med en ny laptop. Snakket med en datageek-kompis som anbefalte meg å installere noe jeg mener het multi codec\kodek eller muligens multipart codec( som hjelper til å spille alle typer filer på real player o.l). Denne får du lastet ned gratis på download.com. Etter dette fungerte alt perfekt. Håper dette hjelper :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har peiling ?

Alltid vanskelig å gjette på sånt om man ikke sitter med PCen det gjelder... Har ATVO og det funker som det skal hos meg. Dersom det er en multicodec ,som det nevnes her, som trengs så har jeg installert denne: http://sourceforge.net/projects/ffdshow/ som er open source og fungerer veldig bra - også på andre mediafiler. Det er iaf et tips. Håper du får orden på sakene :)

 

EDIT: Kan det være at de bare ikke har registrert at du har betalt enda?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hvor kan man sjekke når abonnementet går ut? Betalte i utgangspunktet kun for preseason-matchene, men ser at jeg kan spille av alt framdeles. Er ikke interessert i å bli lastet månedlig fra en tjeneste jeg ikke bruker.

Såvidt jeg husker er abonnementet løpende til du sier det opp selv, men det kan sikkert variere på ulike promotions og hvilken man valgte(?). Det fins en FAQ som tar for seg det meste av "vanlige" problemer på http://tv.arsenal.com/ Se link nede til venstre i vindu: "HELP & FAQS". Personlig syns jeg abonnementet lett er verdt ~40 kr/mnd, men dersom man vi si det opp sier FAQ:

 

You may email us at arsenaltvonline@level3.com to cancel your subscription. Please include your details in your email:

-Your username

-Your full first and last name

-Your account number (if you know it)

-Reason for cancelling

Please supply your reason for cancelling and any suggestions you have for improving our service.

Link to comment
Share on other sites

Har litt problemer med mac'en her. Kanskje noen som kan hjelpe.

 

Når jeg skal se kamper eller highlights på ATVO vil jeg jo gjerne se full screen. Når jeg klikker på "view full screen" kommer det opp en liten dialogboks som sier "To view the video fullscreen within your browser double click your mouse on the video window.". Når jeg dobbeltklikker funker det som av/på, og jeg sitter fortsatt med lite vindu.

 

Det ække sånn på PC'en.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tenkte jeg skulle dele litt erfaringer etter at jeg har hatt problemer med å få spilt av ATVO streams etter en oppdatering av Windows Media Player 12 i min Windows 7 installasjon.

 

Jeg bruker til daglig Google Chrome som nettleser, og dermed bruker jeg WMP Firefox Plugin for å kunne spille av WMP streams med Windows rettighet lisenser (Ja, den funker også for Chrome og Opera).

 

Etter en Windows Update ca. 15. 12. -10 ble også WMP oppdatert. Det resulterte i at ATVO sluttet å fungere. Symptomene var ikke helt ensformig i de testene jeg gjorde.

 

1. I Chrome/Firefox stoppet avspillingen ved "Delivering your license" skjermen.

2. I Internet Explorer fikk jeg feilkode "C00D11BB", og noe om at medieprotokollen ikke var støttet av WMP.

3. I WMP, når jeg kopierte linken fra Download knappen og limte den inn i "Open URL..." dialogen fikk jeg beskjed om at streamen hadde en ukjent mediecodec.

 

Etter mye feilsøking og googling fant jeg løsningen for mitt problem.

 

1. Lukk WMP og alle nettlesere.

2. Åpne mappen "C:\Users\<username>\AppData\Local\Microsoft\Windows Media\12.0\".

3. Slett alle *.XML og *.DTD filer (de vil bli gjenskapt).

 

Dette fikset problemet, og jeg kunne igjen se ATVO og highlights (puh! abstinenser :-).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...