Jump to content

Ingen behov for nye spillere...


RockyRocastle

Recommended Posts

Er alt så galt som vi skal ha det til?

 

Bør Egnetlig Wenger signere en eneste ny spiller til?

 

Har vi kvantitet eller kvalitet i de viktige leddene?

 

Mange ganger har vi sett spillere ta enorme steg i pre season og med et år til på nakken kan mange av disse spillerne slå ut i full blomst kommende sesong.

 

Minner om at Henry, Flamini, Limpar, Parlour og Edu ALLE var utskjelt i deler av sin Arsenalkarriere og endte opp med prestasjoner i verdensklasse. Kan det være at Denilson, Song og Diaby settes i full fyr kommende sesong og tar Premier League med storm?

 

Faktum er at vi pr idag har to 11ere som vil ta MYE poeng i Premier League med tilstrekkelig med flaks, unngå skader og tilfeldigheter som går vår vei. Hvis man ser på disse to lagene har alle med meget få unntak MANGE kamper i Premier League og Champions League, de har både kvart og semi i Champions League og har alle spillt en rekke toppkamper i Premier League.

 

Er det andre lag som har så mange spillere med denne erfaringen?

 

Kanskje er det noe stort på gang og kanskje Wenger knows allikevel...

 

 

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas- Nasri-Arshavin

Van Persie-Adebayor

 

 

Fabianski

Eboue-Vermaelen-Djorou-Gibbs

Diaby-Song-Denilson-Rosicky

Bendtner-Eduardo

 

Subs: Ramsey, Wilshere, Traore

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker i samme gate som deg og er veldig positiv til sesongen som kommer, men det er jeg stort sett før sesongstart hvert eneste år.

 

I fjor kom vi på fjerdeplass og semifinaler i CL og FA. Når jeg tenker over det så er jeg ganske fornøyd med resultatene vi presterte, dette all den tid vi slik jeg så det ikke fikk kjørt inn en ren førsteellver grunnet alle skader.

 

Det vi trenger nå er klarhet i at RvP og Adebayor blir. Det ser positivt ut med tanke på RvP, håper virkelig Ade også blir. Les om RvP i vedlagte link.

 

http://www.football365.com/story/0,17033,8...5414421,00.html

 

Jeg håper og tror vi kan gjøre det enda litt bedre i sesongen som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas- Nasri-Arshavin

Van Persie-Adebayor

 

Jeg liker tankegangen og positiviteten din, men det laget der går nok ikke i Premier League. Fordi vi trenger et anker eller rivjern på midtbanen som kan frigjøre Cesc mer enn det Nasri er i stand til. I tillegg trenger vi en som kjemper litt og tar tak på midten der. Da er faktisk Song et bedre alternaltiv, da får vi også god backup på vingene, for jeg tror neppe at alle spillerne kommer til å være kampklare samtidig. Det er for godt til å være sent, hehe. Så med andre ord tror jeg at det ikke skal så veldig mye til for at Wengers lag skal bli et gullag 2009/10. I tillegg får vi også Tomas Rosicky tilbake fra skade, jeg elsker å se han spille. Eduardo vil kanskje ikke være like mye skadet som i år, han er definitivt en potensiell toppscorer både i Arsenal og Premier League. Og som du sier, Song, Diaby og Denilson har gjort framskritt denne sesongen og kan bli en viktig del av laget. Jeg gleder meg til sesongstart 2009/10, og håper vi stiller slik:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

v Persie - Adebayor

Benk: Fabianski, Eboue, Vermaelen, Diaby, Denilson, Arshavin, Eduardo

(Det er trist å ikke få inkludert Djourou, Rosicky, Bendtner, Vela)

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas- Nasri-Arshavin

Van Persie-Adebayor

 

Jeg liker tankegangen og positiviteten din, men det laget der går nok ikke i Premier League. Fordi vi trenger et anker eller rivjern på midtbanen som kan frigjøre Cesc mer enn det Nasri er i stand til. I tillegg trenger vi en som kjemper litt og tar tak på midten der. Da er faktisk Song et bedre alternaltiv, da får vi også god backup på vingene, for jeg tror neppe at alle spillerne kommer til å være kampklare samtidig. Det er for godt til å være sent, hehe. Så med andre ord tror jeg at det ikke skal så veldig mye til for at Wengers lag skal bli et gullag 2009/10. I tillegg får vi også Tomas Rosicky tilbake fra skade, jeg elsker å se han spille. Eduardo vil kanskje ikke være like mye skadet som i år, han er definitivt en potensiell toppscorer både i Arsenal og Premier League. Og som du sier, Song, Diaby og Denilson har gjort framskritt denne sesongen og kan bli en viktig del av laget. Jeg gleder meg til sesongstart 2009/10, og håper vi stiller slik:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

v Persie - Adebayor

Benk: Fabianski, Eboue, Vermaelen, Diaby, Denilson, Arshavin, Eduardo

(Det er trist å ikke få inkludert Djourou, Rosicky, Bendtner, Vela)

Enig i mye, men en ting er jeg uenig i: Arshavin på benken???? :)

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas- Nasri-Arshavin

Van Persie-Adebayor

 

Jeg liker tankegangen og positiviteten din, men det laget der går nok ikke i Premier League. Fordi vi trenger et anker eller rivjern på midtbanen som kan frigjøre Cesc mer enn det Nasri er i stand til. I tillegg trenger vi en som kjemper litt og tar tak på midten der. Da er faktisk Song et bedre alternaltiv, da får vi også god backup på vingene, for jeg tror neppe at alle spillerne kommer til å være kampklare samtidig. Det er for godt til å være sent, hehe. Så med andre ord tror jeg at det ikke skal så veldig mye til for at Wengers lag skal bli et gullag 2009/10. I tillegg får vi også Tomas Rosicky tilbake fra skade, jeg elsker å se han spille. Eduardo vil kanskje ikke være like mye skadet som i år, han er definitivt en potensiell toppscorer både i Arsenal og Premier League. Og som du sier, Song, Diaby og Denilson har gjort framskritt denne sesongen og kan bli en viktig del av laget. Jeg gleder meg til sesongstart 2009/10, og håper vi stiller slik:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

v Persie - Adebayor

Benk: Fabianski, Eboue, Vermaelen, Diaby, Denilson, Arshavin, Eduardo

(Det er trist å ikke få inkludert Djourou, Rosicky, Bendtner, Vela)

Enig i mye, men en ting er jeg uenig i: Arshavin på benken???? :)

 

Supersub. B)

Link to comment
Share on other sites

Mener selv at Walcott isåfall bør sees på som supersub og at Arshavin skal starte. Kommer selvfølgelig litt an på motstander, men Nasri og Walcott kan kanskje rotere? Gjerne på høyrevingen hvor Nasri ofte har vært bedre enn når han er på venstre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...