Jump to content

Frem mot VM 2010


Ravenghost

Recommended Posts

Hva i svarte er det Argentina holder på med? Ligger nå under 4-1 mot Bolivia i VM-kvalifisering, og ødelegger fullstendig oddsbongen min til 12.61 i odds (hadde alle de 6 andre kampene jeg spilte på... :rolleyes: ).

Argentina har lange tradisjoner i VM-sammenheng, men jeg ser ikke hva de har der å gjøre med så elendige spillere de har defensivt. Joda, Argentina har alltid hatt bedre spillere offensivt enn defensivt, men det er helt ekstremt slik som det er nå.

Link to comment
Share on other sites

Hva i svarte er det Argentina holder på med? Ligger nå under 4-1 mot Bolivia i VM-kvalifisering, og ødelegger fullstendig oddsbongen min til 12.61 i odds (hadde alle de 6 andre kampene jeg spilte på... :rolleyes: ).

Argentina har lange tradisjoner i VM-sammenheng, men jeg ser ikke hva de har der å gjøre med så elendige spillere de har defensivt. Joda, Argentina har alltid hatt bedre spillere offensivt enn defensivt, men det er helt ekstremt slik som det er nå.

Når dem ansatte Maradonna så begynte jeg å lure. Grett at han sikkert har den største stjerna i Argentina. Men smart og taktisk lur har jeg aldri sett på denne mannen som. Noe kan være noe av grunnen til at Bolivia klare å knuse Argentina i en kamp som faktisk betyr noe. Blir spennende å se hvor lenge han får lov å sitte ved roret.

Link to comment
Share on other sites

Nederland er vel så og si klare. 15 poeng av 15 mulige. En seier til og første plassen er sikret.

Spania har vel 18 av 18 poeng så de er vel enda sikrere.

 

Når det gjelder Argentina og Maradona, er det vel slik at det eneste som kan svekke Maradonas posisjon i Argentina er han selv, og skulle de ikke komme til VM, vil selv han falme. I et land med rævkjørt økonomi, fattigdom og enorme fotballtradisjoner, ville det være en katastrofe. Så mye betyr fotballen at selv den lille guden Maradona må bukke under når han feiler i fotballen. Fotballen er jo det som er den største guden der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er usikker på posisjonen på tabllen, men hvis Polen fortsetter som de gjorde mot San Marino, kan det bli vanskelig å stoppe dem. Ja, det er bare lille San Marino man snakker om og flere av målene burde nok vært unngått, men flere av målene oser det også høy klasse av.

 

Stillingen ble 10 - 0: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2308985/

Link to comment
Share on other sites

Nå ble kampen Bolivia - Argentine spilt på 3700m over havet og det har sikkert noe å si for argentinas spillere som kommer fra pampasen.

Akkurat høyden har vært et fryktet våpen for Bolivia

Link to comment
Share on other sites

Nederland er vel så og si klare. 15 poeng av 15 mulige. En seier til og første plassen er sikret.

Spania har vel 18 av 18 poeng så de er vel enda sikrere.

 

Når det gjelder Argentina og Maradona, er det vel slik at det eneste som kan svekke Maradonas posisjon i Argentina er han selv, og skulle de ikke komme til VM, vil selv han falme. I et land med rævkjørt økonomi, fattigdom og enorme fotballtradisjoner, ville det være en katastrofe. Så mye betyr fotballen at selv den lille guden Maradona må bukke under når han feiler i fotballen. Fotballen er jo det som er den største guden der.

 

stemmer, men skal ikke glemme at Nerland bare har 5 lag i gruppa mot Spanias' 6. Spania skal fortsatt spille om 12 poeng og Bosnia er bare 6 poeng bak. Nederland skal spille om 9 poeng og andreplassen som inneholdes av skottland har 8 poeng mindre enn Nederland. Norge kan faktisk med to seiere komme et poeng nærmere Nederland enn Skottland. Uansett er konklusjonen at om Nederland vinner en kamp til er dem klare, det er ikke Spania om Bosnia fortsetter å vinne B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...