Jump to content

Bokstav lag (4-7 bokstaver)


ms@qpc.no

Recommended Posts

Sleit med å få sove i går kveld, og moret meg med å komponere arsenals PL-lag ved å kun bruke spillere med fem bokstaver. Endte til slutt med 4 lag med 4 forskjellige lengder. Måtte supplere litt i dag morges (internett) for å fylle ut fire tomme plasser. Er overrasket over hvor godt 4-bokstavers laget ble.

 

Kriteriene er at spilleren må ha vært med i PL-troppen til Arsenal (ikkje alle har offisielle PL kamper ser eg)

 

 

4 bokstaver:

 

--------Poom---------

 

Volz-Juan-Rose-Cole

 

Hleb-Song-Malz-Vela

 

------Kanu-Wreh-----

 

 

 

5 bokstaver:

 

-----------Lukic---------------

 

Dixon-Adams-Keown-Upson

 

-Platt---Petit---Silva---Pires-

 

---------Henry--Smith--------

 

 

 

6 bokstaver:

 

------------Seaman-----------

 

Lauren-O'Leary-Gallas-Clichy

 

Merson-Vieira-Limpar-Groves

 

------Wright----Anelka---------

 

 

7 bokstaver:

 

------------Lehmann-------------

 

Djourou-Rodgers-Hillier-Flamini

 

Walcott-Parlour-Rosicky-Wiltord

 

------Hartson---Eduardo---------

 

 

Måtte sleppe ned Hillier og Flamini i forsvar i mangel av bedre alternativer.

 

Hvem ville dere skifta ut (hvem er glemt)?

Link to comment
Share on other sites

8 bokstaver:

 

-------------------Jennings-------------------

 

-Anderson-Campbell-Grimandi-Gilberto-

 

Ljungberg-Fabregas-Rocastle-Overmars

 

------------Bergkamp---Nicholas------------

 

Forsvaret ble vel ikke helt topp, mens angrepet og midtbanen ville vært rålekre!

 

Edit: Kunne vel muligens funnet plass til Charlie George i 6 bokstaverslaget ditt..

Link to comment
Share on other sites

8 bokstaver:

 

-------------------Jennings-------------------

 

-Anderson-Campbell-Grimandi-Gilberto-

 

Ljungberg-Fabregas-Rocastle-Overmars

 

------------Bergkamp---Nicholas------------

 

Forsvaret ble vel ikke helt topp, mens angrepet og midtbanen ville vært rålekre!

 

Edit: Kunne vel muligens funnet plass til Charlie George i 6 bokstaverslaget ditt..

 

Begrenset det til PL-tropper, ergo siden 92/93 sesongen. Det gjør at det bare er med nød og neppe at ein spiller som O'Leary får plass, men han har 11 kamper i den første PL sesongen før han dro videre til Leeds.

 

For å pirke litt så må nok Freddie spille på lag med Manninger på 9 bokstavslaget.

Link to comment
Share on other sites

Oioioi, kjempeflause med Freddie der! Må innrømme at jeg heller ikke så regelen du hadde satt opp.

 

-------------------Jennings-------------------

 

-Senderos-Campbell-Grimandi-Gilberto-

 

Wilshere-Fabregas-Denilson-Overmars

 

-----------Bergkamp---Adebayor-----------

 

Finner ingen som kan erstatte midtbanespillerne eller Jennings, så jeg er desverre stuck med dette laget. Fikk dog erstattet Viv Anderson med Big Phil og Charlie Nicholas med Ade.

 

Edit: Fikk omsider byttet Freddie ut av laget, og erstattet ham med lille Jackie. Han fortjener vel en plass på laget, med sine utrolige 1 PL kamp.

 

Edit2: Jeg ble visst litt for avansert i tankegangen, og glemte helt Denilson. Dermed har vi også skvist ut Rocky Rocastle, og mangler kun en keepererstatter for at laget er prikkfritt. Kunne forsåvidt brukt Polske Wojciech Szeeszszeszsny, hvor ingen ville oppdaget en bokstav fra eller til, men han har vel ingen PL-kamper.

Link to comment
Share on other sites

-------------------Szczęsny-------------------

 

-Senderos-Campbell-Grimandi--Silvinho

 

Gilberto-Fabregas-Denilson-Overmars

 

-----------Bergkamp---Campbell-----------

 

Szczesny har nok ingen PL-kamper, Glenn, så du faller nok i din egen felle her. :) Jeg nevner han også i Edit2 i posten min over.

 

Ellers var Sylvinho et godt funn, men da ville jeg erstattet Denilson med Gilberto på midten. Ellers hadde jeg allerede funnet en mann på topp, selv om Campbell vel var et bedre valg, prestasjoner å dømme.

Link to comment
Share on other sites

Hadde slitt på 4-laget dersom de måtte ha PL-kamper. Heller ikkj eRodgers har PL kamper. Det holder å være med i troppen. Nå vil jo enkelte spillere kunne defineres inn på flere lag. Gilberto Silva har me nå både på 5 og 8er laget.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en tråd for off topic forumet. Dette er ikke debatt, kun lek for å få flere innlegg...

 

Jeg syns gutta imponerer med stor Arsenalkunnskap. Morsomt å lese dette :-|

 

Ja jeg synes dette var ganske gøy lesing :P Mange fantastiske fotballspillere.

Link to comment
Share on other sites

De som kan det, må gjerne flytte over til off-topic. Er litt urutinert her, bær over meg.

 

 

Er blitt litt "obsessed" på 4 bokstavers lag, og ser til min gru hvilken 11er Chelsea kunne vartet opp med fra sin PL historie:

 

--------Cech---------

 

Huth-Høgh-Alex-Cole

 

Duff-Wise-Deco-Cole

 

------Zola-Mutu-----

 

Måtte ha litt netthjelp for å fylle inn Jes Høgh, kan ikkje påstå at eg husker han, men med laber konkurranse om plassen fyller han tomrommet. Uansett imponerende startoppstilling. George Weah var for "over the top" i Chelsea perioden til å slå ut Mutu. Dog er 4 mål og 11 kamper ein respektabel statistikk.

Link to comment
Share on other sites

6 bokstaver:

 

Seaman

 

Lauren - Gallas - O'Leary - Nelson

 

Merson - Vieira - George - Thomas

 

Wright - Bastin

 

En del gamle helter, men tror dette laget kunne ha bitt bra fra seg!

 

Bytt ut Nelson med Clichy

Link to comment
Share on other sites

Moro tråd! Har satt meg mye inn i tidligere Arsenalspillere og her er alle de jeg kunne finne med bare 3 bokstaver:

 

Ted BEE

John KAY - Bernard JOY - Ian URE - Archie LOW

Tom LOW - EDU - Graham RIX - Jack LEE

Freddie COX - Harold LEE

 

Reserver:

Roger Ord (GK)

Peter Goy (GK)

Arthur Roe (LB)

George Cox (ST)

 

Fantastisk lag!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...