ArsenalThomas Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Er det noen her som har ett dikt om Arsenal? Eller om klarer og lage ett? Isåfall sleng det ut her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Arsenal, Arsenal hei hei hei, det er gutta som har vaska seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Arsenal, Arsenal hei hei hei, det er gutta som har vaska seg. Det var rett og slett vakkert! Har du flere på lager? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Dikt av meg: Arsenal takker Wenger, mens Chelsea trenger penger Tottenham, et resume; har de noen gang vunnet et trofe? Arsenal er veldig mjuk, Manchester United suger k*k Skills! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Det bor talent i noen og enhver her, gitt! Tror jeg dropper å prøve meg. Jeg klarer ikke å toppe showet etter dere to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.