Eboue Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Arsenal offered Barca youngster Falque || Young Guns Jeg overså denne artikkelen når jeg sjekka Young Guns i går. 'Ok, enda et ungt Barca-talent' tenkte jeg og var likegyldig til hele overgangen, helt til det gikk opp for meg hvem dette er snakk om. Jeg kjente ikke igjen navnet på spilleren, da det var 'Falque' som sto i tittelen, og jeg kjenner ham bare under fornavnet 'Iago'. Men når jeg leste artikkelen i dag, og så bildet, så kjente jeg ham plutselig igjen. Dette er virkelig et supertalent, som jeg har sett i flere kamper for Spanias alderbestemte landslag, og som vi må prøve å få tak i hva enn det måtte koste. Young Guns pleier å være godt oppdaterte, og artiklene som skrives av J. Sanderson er vanligvis veldig troverdige. Får håpe Wenger slår til på dette. At han spiller sammen med Fran på aldersbestemte landslag er nok også en fordel vi har i forhold til de andre lagene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Barca har sagt at han ikke er med i fremtidsplanene dems og at han måtte finne seg en ny arbeidsgiver. Så jeg tipper han kommer til oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Så flott! enda en guttunge på 18. Akkurat det vi trenger nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 26, 2008 Author Report Share Posted August 26, 2008 Så flott! enda en guttunge på 18. Akkurat det vi trenger nå Greit at vi egentlig bør forsterke stallen med gamle travere nå, men det skal ikke stå i veien for at vi henter nok et supertalent fra Barcelona som jeg spår kommer til å prege Europeisk toppfotball innen fem år. I og med at han tydeligvis (helt uforstående for meg) er uønsket i Spania, så vil han nok være rimelig billig, om han i det hele tatt ikke koster mer enn en kompensasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Jøss, hadde vært kult å få et av mine faste FM-kjøp til Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Gutten er jo helt rå på Fm ja Om Barca er så dumme å "gi bort" dette talentet så ser jeg for meg att vi utvikler en "ny" Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 1, 2008 Author Report Share Posted September 1, 2008 Iago har nettopp signert en fireårskontrakt med Juventus. Det betyr selvfølgelig at han ikke havner i Arsenal med det første. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.