Jump to content

Iago Falque


Eboue

Recommended Posts

Arsenal offered Barca youngster Falque || Young Guns

 

Jeg overså denne artikkelen når jeg sjekka Young Guns i går. 'Ok, enda et ungt Barca-talent' tenkte jeg og var likegyldig til hele overgangen, helt til det gikk opp for meg hvem dette er snakk om. Jeg kjente ikke igjen navnet på spilleren, da det var 'Falque' som sto i tittelen, og jeg kjenner ham bare under fornavnet 'Iago'. Men når jeg leste artikkelen i dag, og så bildet, så kjente jeg ham plutselig igjen. Dette er virkelig et supertalent, som jeg har sett i flere kamper for Spanias alderbestemte landslag, og som vi må prøve å få tak i hva enn det måtte koste.

 

Young Guns pleier å være godt oppdaterte, og artiklene som skrives av J. Sanderson er vanligvis veldig troverdige. Får håpe Wenger slår til på dette. At han spiller sammen med Fran på aldersbestemte landslag er nok også en fordel vi har i forhold til de andre lagene.

Link to comment
Share on other sites

Så flott! enda en guttunge på 18. Akkurat det vi trenger nå

 

Greit at vi egentlig bør forsterke stallen med gamle travere nå, men det skal ikke stå i veien for at vi henter nok et supertalent fra Barcelona som jeg spår kommer til å prege Europeisk toppfotball innen fem år. I og med at han tydeligvis (helt uforstående for meg) er uønsket i Spania, så vil han nok være rimelig billig, om han i det hele tatt ikke koster mer enn en kompensasjon.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...