Jump to content

Fotballsko


ArsenalThomas

Recommended Posts

Total 90 Laser er utrolig bra sko. I motsetning til de fleste Vapor skoene, så slipper man gnagsår. (hvertfall etter mine erfaringer! :) ) Itillegg er de fantastiske når man skal skyte, og slå langpasninger. Spillere som Denilson og Gilberto i ARsenal bruker dem, i tillegg til Rooney, Gattuso og Ferdinand for å nevne noen..

Link to comment
Share on other sites

Total 90 Laser er utrolig bra sko. I motsetning til de fleste Vapor skoene, så slipper man gnagsår. (hvertfall etter mine erfaringer! :) ) Itillegg er de fantastiske når man skal skyte, og slå langpasninger. Spillere som Denilson og Gilberto i ARsenal bruker dem, i tillegg til Rooney, Gattuso og Ferdinand for å nevne noen..

De skoene der er de beste eg har hatt :P

Link to comment
Share on other sites

Har Nike Vapor 4, trodde jeg hadde gjort ett godt kjøp helt til gnagsårene tok meg etter ca 10 min spilling.. Har brukt utallige pakker gnagsår plaster nå, og bruker dem nesten aldri på trening lenger. Trodde det skulle gå bedre etterhvert, ettersom det står på unisport at hælen på skoen former seg etter foten for ekstra komfort, men gnagsårene kommer tilbake med en gang.. Ett skikkelig bomkjøp, og dyre er dem å!! 1840,- på klubbpris på torshov..

Vil heller anbefale Adidas Predator Absolute! En skikkelig god sko som mange av stjernene bruker(spesielt midtbane spillerne) :)

Men hvis du sliter med skader i knærne og er ute etter en sko med god demping så er Cesc sin Nike Tiempo å anbefale! Ekstrem komfort.. Jubeleums utgaven til Puma King er også en utrolig god sko. Du får med på kjøpet en liten bag til skoen, hvor det følger med Pussefille, 2 par forkjellige børster og sko krem.

Men vil du være mest mulig lik Alanzinho og driblerne så gå for Puma Velocity Tricks :P Ikke så verst pris er det på den heller..

 

Jeg skal hvertfall aldri kjøpe Vapor mer...

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke gnagsår lenger etter at jeg byttet strømper før brukte jeg et par Umbro strømper som er veldig tykke i stoffet fra hælen og fram til tærne, men så byttet jeg til Arsenals 07/08 strømper som er tynnere ved tærne og det hjalp for meg

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig så er Adidas F50 (svart med gul stripe) noen av de beste skoen jeg har hatt. På andre og tredje plass kommer Adidas Adipure og Copa mundial. Har aldri hatt problem med gnagsår av Adidas sko, i motsetning til Nike som jeg ser flere av dere har problemer med. Kan absolutt anbefale Adipure som bl.a van Persie bruker! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...