Jump to content

Wenger After Arda And Silva?


pacman

Recommended Posts

Arsenal manager Arsene Wenger has been in Switzerland and no doubt keeping a close eye on Euro 2008, with Turkey's Arda Turan and David Silva of Spain allegedly catching his eye...

 

* »Comments (35)

* Print This Story

* Send To A Friend

* Contact Us

 

Wenger After Arda And Silva?

galleria zoom

 

*

*

*

 

Wenger has alluded to scouting for talents at this summer's championship in previous interviews and as such, it is almost expected that he will engage in some transfer activity as we near the tournament's end.

 

Two targets who have been singled out are Arda Turan, who scored the first of three goals in a tremendous Turkish comeback yesterday evening to put them in the quarterfinals at the expense of the Czech Republic, and Spain's versatile midfielder David Silva.

 

Arda, the lesser known but so far more impressive of the two, also scored the winner against co-hosts Switzerland last Wednesday, and Galatasaray are unlikely to let go of their most promising youngster without a fight, with rumours of a £10 million asking price for the man once linked with Newcastle United.

 

Silva, meanwhile, has been recognised on the international stage for almost two years, with some classy performances in the Champions League for Valencia. However, following their flop this season, many of their star players have been rumoured to be unsettled and seeking an exit.

 

However, the hiring of promising young coach Unai Emery may have some sway in convincing the players to stay, particularly since their poor league finish was not entirely punished due to their triumph in the Copa del Rey, which gave them UEFA Cup qualification.

 

It is thought that the Spanish international will command a fee of as much as £15 million and quite possibly more, of course contingent on his performances for Spain in the remainder of the tournament.

 

synes begge disse 2 ser bra ut jeg, men mest sugen på silva

Link to comment
Share on other sites

Arsenal manager Arsene Wenger has been in Switzerland and no doubt keeping a close eye on Euro 2008, with Turkey's Arda Turan and David Silva of Spain allegedly catching his eye...

 

* »Comments (35)

* Print This Story

* Send To A Friend

* Contact Us

 

Wenger After Arda And Silva?

galleria zoom

 

*

*

*

 

Wenger has alluded to scouting for talents at this summer's championship in previous interviews and as such, it is almost expected that he will engage in some transfer activity as we near the tournament's end.

 

Two targets who have been singled out are Arda Turan, who scored the first of three goals in a tremendous Turkish comeback yesterday evening to put them in the quarterfinals at the expense of the Czech Republic, and Spain's versatile midfielder David Silva.

 

Arda, the lesser known but so far more impressive of the two, also scored the winner against co-hosts Switzerland last Wednesday, and Galatasaray are unlikely to let go of their most promising youngster without a fight, with rumours of a £10 million asking price for the man once linked with Newcastle United.

 

Silva, meanwhile, has been recognised on the international stage for almost two years, with some classy performances in the Champions League for Valencia. However, following their flop this season, many of their star players have been rumoured to be unsettled and seeking an exit.

 

However, the hiring of promising young coach Unai Emery may have some sway in convincing the players to stay, particularly since their poor league finish was not entirely punished due to their triumph in the Copa del Rey, which gave them UEFA Cup qualification.

 

It is thought that the Spanish international will command a fee of as much as £15 million and quite possibly more, of course contingent on his performances for Spain in the remainder of the tournament.

 

synes begge disse 2 ser bra ut jeg, men mest sugen på silva

 

Spennende rykte. Tror begge spiller'ne ville slått gjennom. Tror hvertfal dette er Arda's gjennombrudd. 2 mål i em så langt. Silva har jeg veldig god erfaring med fra FM :) Men jeg tror ikke han er like god på ekte. Har ikke overbevisst meg om det under EM hvertfall. Men aller helst kunne jeg tenke meg at han henta inn en DM. Ettersom jeg byner og bli litt nervøs på hvem som erstatter Flamini neste sesong. Men Wenger veit hva han driver med. Har'n penga så løp og kjøp! Gjerne begge to!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Wenger hadde kjøpt iallefall Silva før mesterskapet, hvis han evt. skulle kjøpt han..

Tviler på at det er noe i dette ryktet..

Jeg tror han vil se hvordan spillere gjør det i større kamper. Hvis han hadde kjøpt en spiller før em som ikke var god der ville alle sagt han satt igjen med svarteper.

 

Når det er sagt tror jeg ikke det er så veldig mye i disse ryktene, men absolutt ikke umulig at ihvertfall en av dem kommer.

 

PS! Da ville jeg helst hatt Arda

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntrs ikke silva har skufet. Han har bare ikke utmerket seg. Det er kanskje grunnet at han er en kantspiller, som spania ikke bruker for mye. Og blir litt alene på venstrekanten grunnet spania er høyreorientert. Jeg vil mer enn gjerne ha silva. En fantastisk spiller, av det jeg ahr sett av han. Han er en vingsype, og kan spille over hele midtbanen. Et fantastisk kjøp

Link to comment
Share on other sites

ser at Benitez også sikler etter Silva, ryktene sier hvertfall det :)

Arda har virkelig imponert meg, har et teknisk reportar som minner meg litt om Hleb sitt. Silva har skuffet meg litt, men det er mest fordi han ikke ar fått mye ballen da Spania velger å bruke høyresiden mest..

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Arda er så god som alle vil ha det til. Et bra talent, men han har ikke det ekstraordinære som talenter som skal lykkes på Arsenals nivå trenger.

 

David Silva ville vært ekstrem å hatt i Arsenaltrøya. Såpass ekstremt at jeg er sikker på at det aldri skjer.

 

Nei, jeg vil heller satse på Nasri som mannen for fremtiden, sammen med Traore, Wilshere og Vela og hente for eksempel Arshavin som direkte erstatning for Hleb, om han stikker.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...