Jump to content

Telefonnummer


Chaz

Recommended Posts

Denne tråden hører ikke til her, men likefullt; mitt SIM kort gikk i går åt skogen. I denne forbindelse vet en god del av dere at jeg hadde dere lagret med mobilnummer. Er dere så greie at dere sender meg en PM med mobilnummer slik at jeg får lagt dette inn på ny telefon? Helle adresseboken er f*****! :)

 

Jostein eller Alexander: Lar dere denne tråden stå under Arsenal en liten stund før dere legger den inn under off-topic. På forhånd takk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Kommer til å flytte denne om ikke lenge. Byr på problemer om alle vil ha sin nye post øverst for å få mest oppmerksomhet ;)

 

Forøvrig så synes jeg linken "Toddays active topics" eller "Dagens aktive tråder" linken nederst på forumet er et glimrende sted å starte browsingen. Da får du oversikt over hva som har skjedd i det siste :)

Link to comment
Share on other sites

Et godt råd Jørn.

La simkortet ligge i mobilen og ikke ta det ut for å bruket det til andre ting. Da går det ikke i stykker. Som isskrape prøv en CD og tannpirker koster jo ikke så mye. utenom det er det vel ikke mye et simkort kan brukes til? mitt tlfnummer er, for the record som det så pent heter på Engelsk, 67069621 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Et godt råd Jørn.

La simkortet ligge i mobilen og ikke ta det ut for å bruket det til andre ting. Da går det ikke i stykker. Som isskrape prøv en CD og tannpirker koster jo ikke så mye. utenom det er det vel ikke mye et simkort kan brukes til? mitt tlfnummer er, for the record som det så pent heter på Engelsk, 67069621 :blink:

254[/snapback]

 

 

Akkurat deg unge mann, har jeg full kontroll på! I tillegg til at du ringer på de mest ugudelige tider! Men Suzi Quatro er ok hun! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...