Jump to content

50 grunner til og hate Tottenham..


ArsenalThomas

Recommended Posts

31. Supporterne synes seier i ligacupen og en ellers svak sesong er bedre enn en fantastisk sesong med semi i ligacupen, ufortjent utstlått i kvarten i CL, en seier på OT unna ligagull (eller mange dommertabber unna for den saks skyld) og tap mot Man U i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

1. Eplekjekke supportere. (Etter 5-1 tapet)

2. Robbie Keane.

3. White Shit Lane

4. Dimitar Berbatov

5. Tom Huddlesstone

6. Snappa Luka Modric, fra Oss

7. Feite managere.

8. Nestensigneringer som stresser meg...

9. Elendig kameravinkel av kampene, føles som man sitter på toppen av Camp Nou.

10. Jeg får svare for Toggen; Teddy Sheringham is a cunt!

11. Nayim (riktig nok for r.zaragossa, men likavell)

12. Det er Tottenham....

13. Usportsligheten deres.

14. tror de er så mye bedre enn oss

15. Tippes alltid å bli"storebror i Nord-London" foran hver sesong

16. paul robinson er på landslaget

17. At dem er naboene våre!

18. De tåler ikke lasagne, og skylder på andre for sine dårlige mager!

19. De har ikke noe grunn til å være epplekjekke etter (5-1 tapet) FOR VI KNUSER DEM I ÅR!!!!!!!!!!!

20. Det er rett og slett tradisjon!

21. Middlesex klubb som i 1965 fikk presset seg inn i London.

22. Fordi de i 1908 på en eller annen måte klarte å bli valgt inn i 2. divisjon etter å ha blitt nr. 7 i Southern League. Dette på bekostning av vinneren Queens Park Rangers.

23. Det er i det store og hele kun en grunn til ikke å mislike dem, Pat Jennings. Akkurat det er imidlertid ennå en god grunn til å le av dem. Var det ikke £40.000.....ha-ha-ha.

24. Martin Jol: Play, play, play!!!

25. etter de vant Ligacupen trodde de at de skulle ha vinni VM.

26. De henta Mido til England.

27. Stygt stadion

28. Stygt navn

29. Ekle spillere

30. Stygge drakter

31. Supporterne synes seier i ligacupen og en ellers svak sesong er bedre enn en fantastisk sesong med semi i ligacupen, ufortjent utstlått i kvarten i CL, en seier på OT unna ligagull (eller mange dommertabber unna for den saks skyld) og tap mot Man U i FA-cupen.

32. Kem ellers?

33. Gir besøkende et dårlig inntrykk av et ellers så fantastisk London

34. Helt sikkert hovedgrunnen til at Gazza har blitt som han er

35. Stygg logo

36. Stygge supportersanger

37. (MIN) Norges dårligste fotballforum, hvor himmel og helvete er skrekkelig close!

 

Dette er gøy! :D

Link to comment
Share on other sites

Før jeg svarer må jeg legge til at jeg synes ordet hat ikke hører hjemme i fotball, noe jeg har stresset utallige ganger tidligere, men for meg er den viktigste grunnen til å mislike Tottenham

 

=> den utrolige aggresjonen mange av deres supportere viser overfor oss.

 

Det er jo helt sykelig, spør du meg. Bare se på de uttrykkene mange bruker på TV forumet. Selv om vi misliker dem, er det jo himmelvid forskjell i måten å uttrykke seg på. Mange yids legger seg på et utrolig ynkelig lavt nivå, men det står jo i stil med klubben...! :) Og i samme slengen kan vi jo legge til to ting til;

 

=> En klubb som fullstendig mangler stil og klasse, akkurat som supporterne! ;)

=> yidsens totale mangel på humoristisk sans...

 

For øvrig er det jo ikke rent lite ironisk at Tottenham opp gjennom historien har agert som om de var storebror i London. Snakk om selvbedrag og manglende virkelighetsforståelse. Men denne misforståtte arrogansen bør man vel heller le overbærende av...? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...