Jump to content

Dani Guiza


ArsenalThomas

Recommended Posts

Ettersom jeg ikke kan huske å ha sett han spesielt mye før hadde jeg heller betalt litt ekstra og fått David Villa. Da vet man i hvertfall hva man får. ;)

 

 

Enig der! Ville heller satsa på Villa

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i en av verdens beste ligaer, scoret vell nærmest dobbelt så mange mål som Villa gjorde i fjor? Håper han blir Arsenal spiller neste sesong! Hadde vært en flott signering

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, litt tvilsom til om Guiza vil klare overgangen til PL, og dessuten ville det være merkelig om Wenger hadde hentet enda en spiss ettersom vi allerede har hentet tilbake Vela. Da tror jeg nesten at noen andre blir skviset ut.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert grei nok han, men jeg er 99,9% sikker på at Wenger ikke signer en ny spiss...

 

Ade, vPersie er verdensklasse, Bendt og Theo kan bli det, og Eduardo er en god joker. Vi trenger ikke mer enn fem spisser, så hvis vi får en ny må én ut først. Om ikke det er nok, så vet vi aldri hva Vela kan få til. Alternativt låner vi en spiss til Eduardo er frisk.

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i en av verdens beste ligaer, scoret vell nærmest dobbelt så mange mål som Villa gjorde i fjor? Håper han blir Arsenal spiller neste sesong! Hadde vært en flott signering

 

Den spanske serien har ny topp scorer vær sessong! Han har hatt en veldig fin sessong, men jeg tror ikke han klarer det samme neste år...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...