Jump to content

Hvitt pulver sent til Arsenals treningsanlegg


Imerslundinho

Recommended Posts

A SUSPICOUS white powder that arrived in a package at Arsenal Football Club's training ground this morning was not dangerous.

 

Staff at the training ground in London Colney feared the package contained a lethal substance and immediately called the emergency services at around 11.55am.

 

Tests revealed the substance was not dangerous but police are treating the incident as malicious.

 

Hemel Hempstead fire crew, who were covering at St Albans fire station today, were on stand-by to decontaminate anyone but were not needed.

 

Simon Feldman, a police spokesman, said: "The package was sent through the post and then opened by staff.

 

"We are investigating this as malicious communication."

 

The main entrance to the ground in Bell Lane was closed off until 1.15pm.

 

It is not known who the package was addressed to

 

http://www.thisishertfordshire.co.uk/news/...t_dangerous.php

Link to comment
Share on other sites

Miltbrann pulver fra vår nabo på White Hart Lane?

 

Det kan være lasagnepulver. Eller så ha Bosnich eller Mutu oppgitt feil adresse for en leveranse.

 

Eller Romario som har sendt sitt hårmiddel til Senderos?

Link to comment
Share on other sites

Det kan være lasagnepulver. Eller så ha Bosnich eller Mutu oppgitt feil adresse for en leveranse.

 

Mange gode forslag her folkens! Går dog for denne. Yidsa er vel fremdeles vonbroten etter lasagne-episoden. Ekstra surt når de denne sesong gikk på en gedigen smell!

 

Uansett, avsenderen er ikke i vater.

Link to comment
Share on other sites

Det kan være lasagnepulver. Eller så ha Bosnich eller Mutu oppgitt feil adresse for en leveranse.

 

Mange gode forslag her folkens! Går dog for denne. Yidsa er vel fremdeles vonbroten etter lasagne-episoden. Ekstra surt når de denne sesong gikk på en gedigen smell!

 

Uansett, avsenderen er ikke i vater.

 

Jeg må flaut innrømme at jeg ikke vet hva lasagne-episoden er. Noen som kan forklare? :P

 

Edit: Jeg har en liten anelse: er det den sesongen da Arsenal tok de igjen siste serierunde, og de skylte på matforgifting? Eller er jeg helt på jordet?

Link to comment
Share on other sites

Dere er på sporet.

 

Den var den ene gangen at Spudz virkelig hadde muligheten til å ta rotta på Arsenal. De trengte bare å slå West Ham i siste kamp.

 

Dessverre for Spudz ble de servert dårlig lasagne. Halve troppen ble "syke". Spudz ville utsette kampen. Når ikke det gikk, prøvde klubbledelsen å kreve ditt og datt.

 

Selvsagt mente mange yids at det var Arsenal som hadde forgiftet maten. Selvsagt måtte de finne en syndebukk.

 

PS! Teddy hadde muligheten til å sende West Ham i ledelsen med et straffespark. Gjett hva, Teddy bommet. Selvsagt! :P

Link to comment
Share on other sites

Dessverre for Spudz ble de servert dårlig lasagne. Halve troppen ble "syke". Spudz ville utsette kampen. Når ikke det gikk, prøvde klubbledelsen å kreve ditt og datt.

 

 

Står ikke anførselstegnene feil her, Charlie? De burde stått rundt "dårlig", mattilsynet fant vel aldri noe galt med maten, så vidt jeg husker? Tottenhamspillerne var nok syke ja, av nerver.. :P

Link to comment
Share on other sites

Dessverre for Spudz ble de servert dårlig lasagne. Halve troppen ble "syke". Spudz ville utsette kampen. Når ikke det gikk, prøvde klubbledelsen å kreve ditt og datt.

 

 

Står ikke anførselstegnene feil her, Charlie? De burde stått rundt "dårlig", mattilsynet fant vel aldri noe galt med maten, så vidt jeg husker? Tottenhamspillerne var nok syke ja, av nerver.. :P

 

Riktig Nilsen! Rett skal være rett. Hotellet som serverte maten ble frikjent. Men yidsa var desperate. Måtte jo finne en unnskyldning for at de dreit seg ut. Verden var i mot Spudz på dette tidspunktet. Dette var deres håp!!

 

Når jeg tenker etter, så burde det jo ha blitt laget en DVD som fulgte de to kampene (WH - Spudz og Arsenal - Wigan) minutt for minutt. :P

Link to comment
Share on other sites

Det kan være lasagnepulver. Eller så ha Bosnich eller Mutu oppgitt feil adresse for en leveranse.

 

Mange gode forslag her folkens! Går dog for denne. Yidsa er vel fremdeles vonbroten etter lasagne-episoden. Ekstra surt når de denne sesong gikk på en gedigen smell!

 

Uansett, avsenderen er ikke i vater.

 

Jeg må flaut innrømme at jeg ikke vet hva lasagne-episoden er. Noen som kan forklare? :P

 

Edit: Jeg har en liten anelse: er det den sesongen da Arsenal tok de igjen siste serierunde, og de skylte på matforgifting? Eller er jeg helt på jordet?

 

wenger-chef.jpg

 

Nuff said..

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo finne en unnskyldning for at de dreit seg ut.

 

Bokstavlig talt.. :P

 

I prinsippet trengte dei vel inga unnskyldning då dei er tottenham og rett og slett ikkje er betre.

Dei overpresterte til dei grader, mens i år har dei vore der dei høyrer heime.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...