Jump to content

Milligang nær en Arsenal overgang


thegunners

Recommended Posts

Føler vi kunne hatt bedre alternativer på backplass. De to faste er trolig seriens beste backpar alt i alt, kanskje er de også de to beste spillerne i sine posisjoner, men Hoyte og Traore som erstattere holder dessverre ikke over en hel sesong, så jeg er positiv til en ny back inn som squadplayer. Har dog aldri hørt om denne spilleren før, og vet absolutt ingenting om ham, så om han er den rette vet jeg ikke, men det høres jo hvertfall litt interessant ut.

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg ingenting på.

 

Wenger kjøper kanskje 17 åringer av Sydney FC, men ikke en som er 23 år i august.

 

Et søk på internett forteller meg at han er en midtstopper-defensiv midtbane-type spiller. Der har vi allerede Song, Denilson og Djourou, muligens Flamini også.

 

Nei, jeg ser ingen grunn til å tro på dette ryktet.

Link to comment
Share on other sites

Føler dette er veldig typisk Wenger jeg! Hvis vi mister en stjerne i Flamini så henter han ikke en stjerne som erstatter men en forholdsvis ung Australier :blink: Vet ikke noe i det hele tatt om han så har ikke mer å si enn at jeg tror dette godt kan være sant. :rolleyes: Positivt eller ikke for vi vente å se på til han eventuelt kommer.

Link to comment
Share on other sites

Mark Milligan skal være svært nær en overgang til Arsenal etter å ha vært på prøvespill. Det er selv Mark som sier dette! Han er fra Australia, 22 år gammel og er back..!

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...et-for-Gunners/

 

 

PS: En feil i overskriften. Han heter selvsagt Milligan!

 

 

 

hallå, borde køpa en rutinert och ung spelare snart. Kanske van der vaart eller samir nasri eller hatem ben arfa

 

borde køpa en engelsk back/midtbane. typ micah richards eller shorey

Link to comment
Share on other sites

Mark Milligan skal være svært nær en overgang til Arsenal etter å ha vært på prøvespill. Det er selv Mark som sier dette! Han er fra Australia, 22 år gammel og er back..!

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...et-for-Gunners/

 

 

PS: En feil i overskriften. Han heter selvsagt Milligan!

 

 

 

hallå, borde køpa en rutinert och ung spelare snart. Kanske van der vaart eller samir nasri eller hatem ben arfa

 

borde køpa en engelsk back/midtbane. typ micah richards eller shorey

En spiller som er ung og rutinert? De er det ikke mange av!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...